[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
DubSon, ale nastaw walka miał by wpływ na podwyższenie obrotow?
wg mnie będzie to lewizna ten temat przecwiczyl mnie sromotnie wiec jeśli dzieje się cos podobnego jak koleka opical to pierw proste rzeczy bym sprawdzil=lewe. kazde polaczenie za przeplywką.
128 to jeden ząb rozrządu-faktycznie za dużo
wg mnie będzie to lewizna ten temat przecwiczyl mnie sromotnie wiec jeśli dzieje się cos podobnego jak koleka opical to pierw proste rzeczy bym sprawdzil=lewe. kazde polaczenie za przeplywką.
128 to jeden ząb rozrządu-faktycznie za dużo
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Co do mod rozrządu to się zdziwiłem tymi oznaczeniami że jedna kreska to 2* bo koło ma 360* a w kółku jest 36 ząbków a 10 kresek wypada na jeden ząbek czyli jedna kreska to jeden stopień. Zresztą mod rozrządu był zrobiony 5k km temu więc nie powinien mieć wpływu na błąd TPS
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Lewego powietrza nie znalazłem ale znalazłem za to prawie urwany zielony przewód od TPS'u niestety przy samej wtyczce, coś tam połączyłem ile się dało, ale ponieważ zepsuł mi się interfejs OBDII to nie mogę skasować błędu i sprawdzić czy już jest OK, chociaż objawy na razie zniknęły. W związku z powyższym chętnie przyjmę wtyczkę TPS'u z kawałkami przewodów co by dało się polutować.
Ostatnio zmieniony 2014-11-18, 10:22 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, dokładnie tak jak napisał Ad@mus. Wtyczkę możesz rozebrać i podlutować się pod wsuwkę, po czym ponownie złożyć
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tak jak pisałem kabelek urwany dość blisko wtyczki można to było zlutować, ale udało się rozłożyć wtyczkę i teraz wygląda normalnie
Jedyny problem był z otwarciem zacisku wsuwki i wyciągnięciem starego przewodu - wsuwka się złamała ale zastąpiłem konektorem ze złączna hermetycznego OH.
Wszystko działa błędu brak
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Na razie to się tak odpycha że wstyd filmik dawać. Ogólnie silnik od samego początku jak go kupiłem był zamulony, jeżeli znajomy do wiosny nie opchnie swojego chrupa to idzie na części i ja biorę silnik a tamten zbiera się całkiem ładnie.
Ostatnio zmieniony 2014-12-08, 14:17 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Zapomniałbym w weekend wymieniłem mechanizm wycieraczek na ten od P10, wycieraczka od strony pasażera skrzypiała potwornie, okazało się że sworzeń jest tak zardzewiały że nie da się w w ręku obrócić, za to od kierowcy był tak wyrobiony że ramię wycieraczki prawie zachodziło na maskę.
Przy okazji zakleiłem legendarną zieloną spinkę od strony pasażera.
Przy odkręcaniu mechanizmu wycieraczki pasażera ukręciłem 3 śrubki więc teraz dałem trochę smaru na nie.
No i wszystko złożone
Musiałem tez dać jeden wkręt zamiast spinki dociskającej podszybie przy sworzniu wycieraczki kierowcy bo spinka wyskakiwała i nie dociskała dobrze podszybia, ale wkręt wchodzi w plastikowy kołnierzyk więc z korozją nie powinno być problemu.
Przy okazji zakleiłem legendarną zieloną spinkę od strony pasażera.
Przy odkręcaniu mechanizmu wycieraczki pasażera ukręciłem 3 śrubki więc teraz dałem trochę smaru na nie.
No i wszystko złożone
Musiałem tez dać jeden wkręt zamiast spinki dociskającej podszybie przy sworzniu wycieraczki kierowcy bo spinka wyskakiwała i nie dociskała dobrze podszybia, ale wkręt wchodzi w plastikowy kołnierzyk więc z korozją nie powinno być problemu.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, przychodzę z garażu po walce z wycieraczkami i co widzę na forum: identyczna sytuacja
U mnie też nie dało się obrócić ręką sworznia - dopiero ramię z klucza pomogło i zostaję przy mechanizmie z p11. Jeżeli jeszcze może chwilę podziałać to się nie będę pakował w koszty. A, no i też urwałem część śrub przy odkręcaniu...
Pozdrawiam
U mnie też nie dało się obrócić ręką sworznia - dopiero ramię z klucza pomogło i zostaję przy mechanizmie z p11. Jeżeli jeszcze może chwilę podziałać to się nie będę pakował w koszty. A, no i też urwałem część śrub przy odkręcaniu...
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
PrzeRuSco, jeśli zdjęcie koła rozrządu jest po przestawieniu wałka, mogę się mylić (nigdy nie miałem regulowanych kół) ale moim zdaniem masz cofnięty wałek ssący a nie przyspieszony ( ustawione na retard-opóźnienie). Przyspieszasz zgodnie z ruchem łańcucha rozrządu.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Zdjęcie jest po przestawieniu rozrządu. Przyspieszenie rozrządu jest gdy kręci się wałkiem zgodnie z kierunkiem jego pracy, więc jeśli kręcę kółkiem to w przeciwna stronę. W moim przypadku małe kółko z napisami jest stałe w stosunku do wałka (napisy na nim pokazują w którą stronę kręcić wałkiem), więc kręcę dużym ze skalą to w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
A ja twierdzę, że oznaczenie jest złe. Powiedzmy, że rozrząd jest przyspieszony o około pół ząbka Zresztą jak bym przyspieszył o cały raczej bym odczul odwrotny skutek, a jednak po modzie coś tam jakby lepiej szło.
Na tym zdjęciu może trochę słabo ale widać że 10 kresek to jeden ząbek.
A na tym że przyspieszyłem o 6 kresek.
Jak będę zdejmował pokrywę klawiatury, to zrobię jedno wyraźne foto żeby było widać te pół ząbka
Na tym zdjęciu może trochę słabo ale widać że 10 kresek to jeden ząbek.
A na tym że przyspieszyłem o 6 kresek.
Jak będę zdejmował pokrywę klawiatury, to zrobię jedno wyraźne foto żeby było widać te pół ząbka
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, dobrze kombinujesz, ale nie do końca. Masz rację z tymi stopniami, ilością zebów i ,że jedna podziałka to 1 stopień obrotu wałka rozrządu. Tylko fazy rozrządu podawane są w stopniach obrotu wału korbowego !, który kręci się dwa razy szybciej niż wałek rozrządu. Stąd wychodzą te 2 stopnie (crank - w skrócie wał korbowy).
Kierunek kręcenia dobry, ale wałek przyśpieszony jest o 12*.
Kierunek kręcenia dobry, ale wałek przyśpieszony jest o 12*.
To co piszesz ma sens, tylko jedno mnie zastanawia
sam już nie wiem, a może podawane przez np bodka te 4-6* to właśnie na wałku rozrządu a nie wale korbowym?Coobcio pisze:Tylko że jeden ząbek to zdecydowanie za dużo (ok 11 stopni).
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
lPrzeRuSco, jasne, że te stopnie są dla wałka rozrządu. przyspieszasz wałek ssacy a nie wał korbowy.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
PrzeRuSco, Nie wiem, jakie stopnie podają Bodek i Coobcio, trzeba by się ich spytać.
Tak jak pisałem, kółko regulowane podziałkę ma podaną w stopniach obrotu wału korbowego (każdy znak = 2* obrotu wału korbowego(crank). Tak samo fazy rozrządu i czasy wałka podawane są dla obrotów wału korbowego(punktem odniesienia jest tłok i jego przejście przez DMP i GMP).
Dla mnie powinno się podawać właśnie w takich miarach. Ale może być, ze te jest to kątowe przesuniecie wałka rozrządu.
Tak jak pisałem, kółko regulowane podziałkę ma podaną w stopniach obrotu wału korbowego (każdy znak = 2* obrotu wału korbowego(crank). Tak samo fazy rozrządu i czasy wałka podawane są dla obrotów wału korbowego(punktem odniesienia jest tłok i jego przejście przez DMP i GMP).
Dla mnie powinno się podawać właśnie w takich miarach. Ale może być, ze te jest to kątowe przesuniecie wałka rozrządu.
W ciągu tygodnia będę się widział z bodkiem to się dowiem.
A tym czasem spy foto
AGX i sprężyny właśnie od kolegi romano - dzięki
Cały set wleci dopiero na wiosnę.
A tym czasem spy foto
AGX i sprężyny właśnie od kolegi romano - dzięki
Cały set wleci dopiero na wiosnę.
Ostatnio zmieniony 2015-10-26, 13:22 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Taki sam bo jak przejechałem się twoją byłą to stwierdziłem że chce mieć to samo u siebie. Zakupiłem Ultra SR i zacząłem zbierać na resztę a akurat romano miał AGX i eibachy w dobrej cenie to zanabyłem. Ciekawe ja AGX sprawdzą się w kombi.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT