[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
20.12.2011 rozbiłem swoja poprzednią primerę p11 1.6 96' w związku z powyższym zacząłem szukać następnej wymogi ze względu na rodzinę to WP11.144 2.0 benzyna docelowo gaz. 13.01.2012 znalazłem taka sztukę na allegro szybki telefon i rezerwacja, z rana wycieczka do Świecia na miejscu potwierdziło się:
- pierwszy właściciel 65 lat
- serwisowany w ASO (wszystkie wydruki)
- przebieg 225.000 km
- po stłuczce - wymienione przednie lampy + zderzak z AC w ASO (uszkodzone dostałem)
- ruda na tylnej klapie
- totalna seria
i tak droga kupna nabyłem ten pojazd.
OBECNA SPECYFIKACJA
SILNIK
- SR20VE
- wałki SR16VE N1
- sprężynki i talerzyki tytanowe Supertech
- uszczelka Cometic MLS 0,45"
- panewki główne i korbowodowe ACL Race
LPG
- LPGTECH 504
- Barracuda 130 Nl
- Gold GT
UKŁAD DOLOTOWY
- przepustnica 70 mm
- rura dolotu 70 mm
- wkładka pipersross
- CAI 77 mm
UKŁAD WYDECHOWY
- kolektor wydechowy Tri-y
- układ wydechowy 2x przelot 2,5" by el-tec
ELEKTRONIKA
- ECU sunny n14 GTI
- DET3
- przepływka P11 GT
ZAWIESZENIE
- Sprężyny eibach -30 mm
- amorki przód KYB Ultra SR
- amorki tył KYB AGX
- rozpórka przód GT
- poliuretan komplet przód
UKŁAD HAMULCOWY
- przód 300ZX N/A + adapter + tarcza z Murano 316x28
- tył seria
KOŁA
- lato 17x7" ET40 + 215/45 Federal 595EVO
- zima 16x7" ET40 Ronal + 205/55 Nokian WR D3
BODY-KIT
- nakładki na przednie lampy
- przyciemniane tylne szyby
- nakładki progowe GT
- spojler na klapie
ŚRODEK
- seria
CAR-AUDIO
- seria
ZROBIONE w kolejności chronologicznej:
- montaż LPG
- wymieniona przepływka,
- montaż tylnych nadkoli,
- konserwacja progów,
- zmiana tylnych kolumn na WP12,
- regeneracja tylnych zacisków + wymiana tarcz (niestety 258mm) i klocków http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... sc&start=5
- wymiana lamp na oryginalne xenony,
- wpadły na lato felgi 17 z oponami Federal 595 EVO,
- płukanka silnika + czyszczenie miski (zanik oleju ~1L/1k km obecnie ~0,5L/1k km)
- kolektor wydechowy P10 GT http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... sc&start=5
- SSAC 2,5 + 2,25 przelot środkowy i końcowy http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=15
- mod rozrządu +6* na ssącym (regulowane kółko) http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=15
- wymieniona tylna klapa pod kolor,
- wymiana górnych wahaczy na łożyskowane SWAG http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... sc&start=5
- wymiana mechanizmu wycieraczek z P10 http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=43
- wymiana kabli WN, palca i kopułki http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=88
- wymiana amortyzatorów KYB Ultra SR przód KYB AGX tył i sprężyn eibach -30 http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=93
- dodanie OEM rozpórki przedniej od GT http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... &start=111
- konserwacja (szlifowanie + podkład epoksydowy + podkład akrylowy + baza) kielichów od góry http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... &start=111
- konserwacja (piaskowanie + cortanin f +podkład reaktywny+ podkład akrylowy + baranek) kielichów od spodu http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=130
- CAI 77 mm http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=138
- SWAP na SR20VE http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=143
- Upgrade LPG http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=146
- Wymiana półosi http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=149
- Adapter pod przepustnicę z polifta do VE + przepustnica 64 mm http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=217
- Wymiana błotników przednich, nakładki progowe GT, spojler, żółte halogeny http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=270
- Big Brake Kit 300ZX N/A + tarcza Murano 316 http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=270
- pierwszy właściciel 65 lat
- serwisowany w ASO (wszystkie wydruki)
- przebieg 225.000 km
- po stłuczce - wymienione przednie lampy + zderzak z AC w ASO (uszkodzone dostałem)
- ruda na tylnej klapie
- totalna seria
i tak droga kupna nabyłem ten pojazd.
OBECNA SPECYFIKACJA
SILNIK
- SR20VE
- wałki SR16VE N1
- sprężynki i talerzyki tytanowe Supertech
- uszczelka Cometic MLS 0,45"
- panewki główne i korbowodowe ACL Race
LPG
- LPGTECH 504
- Barracuda 130 Nl
- Gold GT
UKŁAD DOLOTOWY
- przepustnica 70 mm
- rura dolotu 70 mm
- wkładka pipersross
- CAI 77 mm
UKŁAD WYDECHOWY
- kolektor wydechowy Tri-y
- układ wydechowy 2x przelot 2,5" by el-tec
ELEKTRONIKA
- ECU sunny n14 GTI
- DET3
- przepływka P11 GT
ZAWIESZENIE
- Sprężyny eibach -30 mm
- amorki przód KYB Ultra SR
- amorki tył KYB AGX
- rozpórka przód GT
- poliuretan komplet przód
UKŁAD HAMULCOWY
- przód 300ZX N/A + adapter + tarcza z Murano 316x28
- tył seria
KOŁA
- lato 17x7" ET40 + 215/45 Federal 595EVO
- zima 16x7" ET40 Ronal + 205/55 Nokian WR D3
BODY-KIT
- nakładki na przednie lampy
- przyciemniane tylne szyby
- nakładki progowe GT
- spojler na klapie
ŚRODEK
- seria
CAR-AUDIO
- seria
ZROBIONE w kolejności chronologicznej:
- montaż LPG
- wymieniona przepływka,
- montaż tylnych nadkoli,
- konserwacja progów,
- zmiana tylnych kolumn na WP12,
- regeneracja tylnych zacisków + wymiana tarcz (niestety 258mm) i klocków http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... sc&start=5
- wymiana lamp na oryginalne xenony,
- wpadły na lato felgi 17 z oponami Federal 595 EVO,
- płukanka silnika + czyszczenie miski (zanik oleju ~1L/1k km obecnie ~0,5L/1k km)
- kolektor wydechowy P10 GT http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... sc&start=5
- SSAC 2,5 + 2,25 przelot środkowy i końcowy http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=15
- mod rozrządu +6* na ssącym (regulowane kółko) http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=15
- wymieniona tylna klapa pod kolor,
- wymiana górnych wahaczy na łożyskowane SWAG http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... sc&start=5
- wymiana mechanizmu wycieraczek z P10 http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=43
- wymiana kabli WN, palca i kopułki http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=88
- wymiana amortyzatorów KYB Ultra SR przód KYB AGX tył i sprężyn eibach -30 http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... c&start=93
- dodanie OEM rozpórki przedniej od GT http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... &start=111
- konserwacja (szlifowanie + podkład epoksydowy + podkład akrylowy + baza) kielichów od góry http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17 ... &start=111
- konserwacja (piaskowanie + cortanin f +podkład reaktywny+ podkład akrylowy + baranek) kielichów od spodu http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=130
- CAI 77 mm http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=138
- SWAP na SR20VE http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=143
- Upgrade LPG http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=146
- Wymiana półosi http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=149
- Adapter pod przepustnicę z polifta do VE + przepustnica 64 mm http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=217
- Wymiana błotników przednich, nakładki progowe GT, spojler, żółte halogeny http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=270
- Big Brake Kit 300ZX N/A + tarcza Murano 316 http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=17434&start=270
Ostatnio zmieniony 2020-01-02, 11:52 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 68 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
bombel, tu nie ma zdjęcia nawet samego samochodu. Także my nie wierzymy, że jeździsz WP11.144
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Jak ona glebnie na asfalt to będzie Mega, bardzo mi się podoba kolor w zestawieniu z czarną felą, do tego konkretne hamulce z kontrastowymi zaciskami miodzio
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
regeneracja tylnych zacisków + wymiana tarcz (niestety 258mm) i klocków
kolektor wydechowy P10 GT przygotowany do montażu i tak jutro wypadnie więc zdjęć zamontowanego nie dam
to zastąpi kolektor od P10 GT
wymiana górnych wahaczy na łożyskowane SWAG
reszta jak znajdę w domu na kompie
[ Dodano: 2014-09-19, 15:23 ]
Arias zaciski z 300zx będą prawdopodobnie koloru złotego jak brembo w 350z
kolektor wydechowy P10 GT przygotowany do montażu i tak jutro wypadnie więc zdjęć zamontowanego nie dam
to zastąpi kolektor od P10 GT
wymiana górnych wahaczy na łożyskowane SWAG
reszta jak znajdę w domu na kompie
[ Dodano: 2014-09-19, 15:23 ]
Arias zaciski z 300zx będą prawdopodobnie koloru złotego jak brembo w 350z
Ostatnio zmieniony 2015-11-12, 13:56 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 5 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
vixo gdyby była kasa to już dawno bym był u Ciebie.
W sobotę wymieniłem oring aparatu zapłonowego poprzedni założony przez mechanika (z 10 minut biegał z suwmiarką i mierzył różne oringi) miał złe wymiary 27x3,5 i dodatkowo był prawie plastikowy lało tak że cała skrzynia była w oleju. Przy okazji podziękowania dla janusza za dobre oringi.
W sobotę wymieniłem oring aparatu zapłonowego poprzedni założony przez mechanika (z 10 minut biegał z suwmiarką i mierzył różne oringi) miał złe wymiary 27x3,5 i dodatkowo był prawie plastikowy lało tak że cała skrzynia była w oleju. Przy okazji podziękowania dla janusza za dobre oringi.
Ostatnio zmieniony 2014-11-19, 11:58 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Kejno, przewód od pierwszej sondy się przedłuża - zobacz mój temat Drugą sondę się oszukuje
PrzeRuSco przewód sygnałowy musisz dać w ekranie
PrzeRuSco przewód sygnałowy musisz dać w ekranie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Przewód od 1 sondy został w całości rozciąłem wiązkę przy wtyczce i przedłużyłem (pomysł janusza co by nie przedłuzać przewodów stalowych) - puściłem przy osuszaczu klimy, pod chłodnicą i wtyczkę zamocowałem do sprężarki klimy, sonda prawie dotykała miski olejowej (gniazdo jest po zejściu z 2 na 1), do drugiej sondy wspawałem gniazdo za łącznikiem elastycznym a od łącznika dałem rurę z nierdzewki 2,5' z flanszą na końcu wszystko podchodzi ładnie pod katalizator. Z każdej rury kolektora wywaliłem oryginalna termoizolację i owinąłem bandażem bazaltowym z allegro.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, wrzucisz ten kolektor z P10eGT/N14GTI to poczujesz różnicę U mnie na OEM kolektorze auto się zbierało dopiero od 3,5krpm. Po zmianie kolektora idzie już od 2,5krpm.
Znikanie oleju masz na zasadzie - płyn chłodniczy czysty, świece czyste, wycieków brak, bąków nie puszcza?
Znikanie oleju masz na zasadzie - płyn chłodniczy czysty, świece czyste, wycieków brak, bąków nie puszcza?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, PrzeRuSco właśnie wywalał kolektor z p10gt/n14gti i wstawiał ssac
Ad@mus, mówiłem, że na wieloramiennych felgach dobrze Prima wygląda
PrzeRuSco, daje radę ten bandaż bazaltowy u Ciebie? U mnie dalej trochę gorąco jest pomimo jego zainstalowania i braku osłony metalowej...
Pozdrawiam
Ad@mus, mówiłem, że na wieloramiennych felgach dobrze Prima wygląda
PrzeRuSco, daje radę ten bandaż bazaltowy u Ciebie? U mnie dalej trochę gorąco jest pomimo jego zainstalowania i braku osłony metalowej...
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
janusz Kolektor od P10GT zamontowałem już ze 3 miesiące temu, obecnie jest już ssac , różnica rzeczywiście była odczuwalna, chociaż mój silnik jest tak zamulony że szkoda gadać.
Olej znika bezobjawowo no może oprócz wycieku z aparatu zapłonowego ale to w sobotę zlikwidowałem.
Zielkq, co do bandaża to ładnie wygląda ale u mnie nawet z osłona kolektora jest cieplej niż było z oryginalnym kolektorem, więc do ssaca nie założyłem wcale bo ten i tak wiele nie daje a funduszy na lepszy chwilowo brak, może na wiosnę zdejmę kolektor i założę jakiś porządny.
Ponieważ jak napisał Bombel mod bez fot się nie liczy dorzucam zaległe foty moda rozrządu
+ 6* na ssącym
UP
Wymieniłem gałkę zmiany biegów bo poprzednia była w fatalnym stanie mała rzecz a cieszy
i ciekawostka nowa jest krótsza od starej o jakiś 1 cm.
Olej znika bezobjawowo no może oprócz wycieku z aparatu zapłonowego ale to w sobotę zlikwidowałem.
Zielkq, co do bandaża to ładnie wygląda ale u mnie nawet z osłona kolektora jest cieplej niż było z oryginalnym kolektorem, więc do ssaca nie założyłem wcale bo ten i tak wiele nie daje a funduszy na lepszy chwilowo brak, może na wiosnę zdejmę kolektor i założę jakiś porządny.
Ponieważ jak napisał Bombel mod bez fot się nie liczy dorzucam zaległe foty moda rozrządu
+ 6* na ssącym
UP
Wymieniłem gałkę zmiany biegów bo poprzednia była w fatalnym stanie mała rzecz a cieszy
i ciekawostka nowa jest krótsza od starej o jakiś 1 cm.
Ostatnio zmieniony 2015-11-12, 14:03 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 3 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Przedwczoraj w trasie wyskoczył mi błąd P0120, objawy to szarpanie przy przyspieszaniu i puszczaniu gazu, obroty na ssaniu ponad 2k wcześniej było 1,7k - 1,8k, na jałowym 1,2k bardzo powoli spadają do 850. Straty mocy nie czuć. Po skasowaniu błędu wyskakuje ponownie po przejechaniu kilku metrów.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, błąd P0120 to tak, jak napisał Ad@mus błąd czujnika położenia przepustnicy - TPS
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
dziwne jest tylko to ze nagle wystapil problem, te czujniki same z siebie nie padają...
przemierz kable, u mnie kuny pogryzly, albo poprostu popraw wtyczke, sciagnij, potraktuj czyms na styki, przedmuchaj, wysusz i poskladaj
przemierz kable, u mnie kuny pogryzly, albo poprostu popraw wtyczke, sciagnij, potraktuj czyms na styki, przedmuchaj, wysusz i poskladaj
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
W weekend zdejmowałem podszybie i "kładłem" się na silniku żeby zdjąć ramię wycieraczki może zawadziłem o wtyczkę TPS'u i się coś poluzowało/urwało ale to by raczej od razu błąd wystąpił a nie po przejechaniu 100 km, w każdym razie popołudniu sprawdzę.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
A więc tak na rozgrzanym silniku kluczy w pozycji off na środkowym pinie 0,43V po całkowitym otwarciu przepustnicy 4,01V przy włączonym silniku i zamkniętej przepustnicy 0,41V, na pozostałych pinach 4,99V (choć co jakiś czas ~1 min. spadało na kilka sekund do ~2,8V - słychać że spadają obroty) i 0,0V na ostatnim pinie, więc czujnik PTS chyba w porządku, po zdjęcie wtyczki obroty wzrastały do 1,2k i po chwili wracały do 850. Co dalej sprawdzać?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT