sprężynawod2u pisze: czasem "przeskakuje" w jednej kolumnie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
kolego zgrzewy .... karoseria w 99% jest zgrzewana. tylko nieliczne miejsca niedostępne sa spawane ale na pewno nie sa to kielichy.... spawto inna technologia łączenia blachy i jeśli jest przetop to na pewno się nie rozejdzie... natomiast zgrzewy owszem maja tendencję do pekania zmeczeniowo po pewnym czasie użytkowania. dlatego min ramu terenówek sa spawane albo karoserie rajdówek dodatkowo się obspawujekejno pisze:kielichy za bardzo nie miały się ku sobie i spawy się nie rozeszły
nie zgadzam się z ty zupełnie ... to siła sugestii.. rozpórka nie ma wpływu na lepszą pracę amortyzatora... ma za zadanie spiąc kielichy w celu usztywnienia nadwozia i tylekejno pisze:pierwszy efekt zauważalny to wg. mnie lepsze wybieranie wybojów
na razie firma nie ma gotowca na p11. Będę miał pzykadowe foto z jakiegoś innego wozu co by było widać jaka to robótkazuh pisze:Wiesz już jak to będzie wyglądało?
tu się mylisz, bo właśnie wnosi bardzo dużo. Dowód? W zimę jak skrzypią uszczelki, wjedź na wysoki krawężnik, to zobaczysz jak się buda skręca.Ad@mus pisze:harnes bar to bajer, raczej wiele do tematu sztywnosci nie wnosi:)
Harnes bar ... jak sama nazwa wskazuje to pałak do mocowania pasów szelkowych.... a co to ma do usztywnienia karoserii to już zupełnie nie rozumiemArias pisze:tu się mylisz, bo właśnie wnosi bardzo dużo. Dowód? W zimę jak skrzypią uszczelki, wjedź na wysoki krawężnik, to zobaczysz jak się buda skręca.