Witam
Mam pytanki jakie sa obiawy padającej pompy wspomagania. Od paru tygodni podczas postoju i skrecania czy to w prawa czy lewa  prawie przy maksymalnych skretach słysze takie jakby rypienie z okolic pompy, podnioslem mache i zobaczylem ze w tym wlasnie momencie kolo od pompy staje a pasek od alternatora i pompy wody sie slizga tylko po tym kole. Pasek jest napiety wystarczajaco , wymieniony w zeszlym roku jakis tam Dayco czy coś takiego. Wiem ze pompy przy maksymalnym skrecie wzdaja rozne dzwieki ale ten jest raczej nienormalny. Oczywiscie przy poslizgu przerywa wspomaganie podczas jazdy wszystko wydaje sie ok.
Tutaj zapodaje filmik moze ktos ogarnia  co zaradzic http://youtu.be/rSKmgBEmFf8
Przypomnialo mi sie ze na poczatku po wymianie "majstry" tak naciagneli ze byl troche luzny, po czasie zostsl naciagniety. Moze przez to nienaciagniecie go tak opitolilo ze teraz rady nie daje.
			
									
									[K11] Problem z pompa wspomagania.
Moderator: mimier
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
- 
				Mariusz.b86
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK



 a nie wydaje ci sie ze wydobywają sie jakieś dziwne odgłosy ? Nie wiem może mi już na łeb pada
 a nie wydaje ci sie ze wydobywają sie jakieś dziwne odgłosy ? Nie wiem może mi już na łeb pada 
 pompa sprawna jedynie olej w pompie wymieniony bo nic nie bylo ruszane od 1999
 pompa sprawna jedynie olej w pompie wymieniony bo nic nie bylo ruszane od 1999  no i pasek, działa jak prosto z fabryki
 no i pasek, działa jak prosto z fabryki