[P/WP/11/11.144] Amortyzatory
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
amortyzatory koni str t primera p11 gt
Chcialem się zorientowac o wasze opinie na temat tych amortyzatorów.
Cały czas zastanawiam się jeszcze na kyb agx, ale cena przemawia za koni.
Chcialem sie dowiedziec na ile sa sztywne i twarde i czy beda dobrze wspolgraly ze
sprezynami eibacha.
Cena agx na przod 450
Koni str t 288
Nie wiem na ile bym uzywal i czy bym uzywal regulacji tlumienia w agx.
Wczesniej w innej primerce mialem eibach na blinstein b6 i bylo bardzo dobrze.
Swietna przyczepnosc, nie bylo zadnych przechylow, pewnie sie wchodzilo w zakrety.
Chcialbym uzyskac cos podobnego w obecnej gt i bije sie w glowe czy mniejsza cena da taka jakosc
jak.wszyscy chwala w agx.
Pozdrawiam milosnikow gt.
Cały czas zastanawiam się jeszcze na kyb agx, ale cena przemawia za koni.
Chcialem sie dowiedziec na ile sa sztywne i twarde i czy beda dobrze wspolgraly ze
sprezynami eibacha.
Cena agx na przod 450
Koni str t 288
Nie wiem na ile bym uzywal i czy bym uzywal regulacji tlumienia w agx.
Wczesniej w innej primerce mialem eibach na blinstein b6 i bylo bardzo dobrze.
Swietna przyczepnosc, nie bylo zadnych przechylow, pewnie sie wchodzilo w zakrety.
Chcialbym uzyskac cos podobnego w obecnej gt i bije sie w glowe czy mniejsza cena da taka jakosc
jak.wszyscy chwala w agx.
Pozdrawiam milosnikow gt.
Wciśnięcie amorka bez użycia masy własnej czyli tylko ściskają w rękach zajęło około 10 sekund wysuw trwa około 20-25 sekund.
I czy w pudełku (ale ono wielkie) oprócz amorka, nakrętki i instrukcji nie powinno być jeszcze takich dwóch talerzyków pod i nad gumy łożyska amortyzatora, pytam bo pudełka miałem otwarte i chce się upewnić że wszystko jest kompletne.
I czy w pudełku (ale ono wielkie) oprócz amorka, nakrętki i instrukcji nie powinno być jeszcze takich dwóch talerzyków pod i nad gumy łożyska amortyzatora, pytam bo pudełka miałem otwarte i chce się upewnić że wszystko jest kompletne.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Nie dostaniesz nigdzie KONI - próbowałem.
Excel-G mam średnie doświadczenia - skończyły mi się po 1,5 roku (na zwykłych springach).
Teraz mam założone Bilstein B4, na razie jest ok.
Osobiście to bym wybierał między Bilstein B4 albo Sachsem, do auta do jazdy na codzień AGX to chyba szkoda kasy.
Aby Cię dalej uspokoić: Te Twoje amory wyglądają ok - czasy które podałeś na ściskanie i wysuwanie też
Excel-G mam średnie doświadczenia - skończyły mi się po 1,5 roku (na zwykłych springach).
Teraz mam założone Bilstein B4, na razie jest ok.
Osobiście to bym wybierał między Bilstein B4 albo Sachsem, do auta do jazdy na codzień AGX to chyba szkoda kasy.
Aby Cię dalej uspokoić: Te Twoje amory wyglądają ok - czasy które podałeś na ściskanie i wysuwanie też
W motointegrator jest promocja na AGX tył 352,17 https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... -kyb741055 niedawno były po jakieś 440
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
[P11/WP11] amortyzatory
witam,
od kilku dni zaczęło mi coś walić w prawym kole pojechałem dziś na szarpaki i maszyna pokazała amory przód 73 % tył zaś 32 lewe koło i 2 % prawe- te które pukało.
mam sprężyny eibacha - 40mm co polecanie na tyl przy seryjnym przodzie czy wymienić od razu komplet walał bym tylko tył bo przód jest Jeszce w miarę.
kumpel w sklepie może załatwić mi bilsteiny b6 po 420/szt ma jeszcze kayaby exel g za okolo 150 zl
co wy na to
pozdrawiam
od kilku dni zaczęło mi coś walić w prawym kole pojechałem dziś na szarpaki i maszyna pokazała amory przód 73 % tył zaś 32 lewe koło i 2 % prawe- te które pukało.
mam sprężyny eibacha - 40mm co polecanie na tyl przy seryjnym przodzie czy wymienić od razu komplet walał bym tylko tył bo przód jest Jeszce w miarę.
kumpel w sklepie może załatwić mi bilsteiny b6 po 420/szt ma jeszcze kayaby exel g za okolo 150 zl
co wy na to
pozdrawiam
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Za 470 szt są AGX https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... -kyb741055 może gdzieś jeszcze taniej znajdziesz, a na przód ultra SR i jest bajka.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
jak jezdzisz normalnie bez torów upalania itp to tak naprawdę nie potrzebujesz nic lepszego niż b6:) ja na próbę włożyłem najtańsze z allegro na tył i po 40kkm maja ponad 70% ale jeżdżę zazwyczaj sam no i samochód czasami "skacze" bo amory nie są utwardzane ale przyzwyczaiłem się i prowadzi sie miodnie !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
HakeN, lubie depnac po zakretach ale na tory nie jezdze, dzis padlo na b6
[ Dodano: 2015-07-19, 15:04 ]
Panowie jak to jest z tymi b6 ? wydaja sie dluzsze niz seria a na tyc samych sprezynach auto stoi ok 1,5 -2 cm wyzej niz na tych starych a niby sportowe
[ Dodano: 2015-07-19, 15:04 ]
Panowie jak to jest z tymi b6 ? wydaja sie dluzsze niz seria a na tyc samych sprezynach auto stoi ok 1,5 -2 cm wyzej niz na tych starych a niby sportowe
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
jak dobrze złożyłeś to pojeździ po drogach polskich moment chwila się ułożą i zjedzie wsio na dół
Również zadowalam się bardziej zakrętami niż długa prosta tylko wtedy na prawym fotelu alarm się włącza
Dobre opony i tani zawias i jeździ się wyśmienicie w porównaniu do serii która ma ojciec jak na łodzi tragedia i koza
Również zadowalam się bardziej zakrętami niż długa prosta tylko wtedy na prawym fotelu alarm się włącza
Dobre opony i tani zawias i jeździ się wyśmienicie w porównaniu do serii która ma ojciec jak na łodzi tragedia i koza
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
[P11/WP11] Bilstein b6 sport
hej,
jak to możliwe ze auto stoi na nowych amorach z tylu wyżej niż wczesnej przy tych samych sprężynach
jak to możliwe ze auto stoi na nowych amorach z tylu wyżej niż wczesnej przy tych samych sprężynach
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX