Ułęż okazała się bardzo fajna! Kilka wniosków, on-boardów parę wrzucę w tygodniu
1. Było w miare ciepło, jeździłem na dosyć jednak twardych Potenzach RE002, ale spisywały się rewelacyjnie! Miałem drugi komplet kół z Federalami fz201 ale troche mi ich było szkoda, skoro re002 tak dobrze sobie radziły.
2.Najlepszy czas, 3:18, zrobiłem jednak na re002 z przodu na 1.8 a z tyłu założyłem fz201 195/55 Soft. Musiałem tak, bo felga mi się wykrzywiła od wewnątrz, i z jednego bridgestone'a zleciało kompletnie powietrze. Taki setup re002 + fz soft z tyłu okazał się zadziwiająco dobry!
3.Gwint. No bajka po prostu, samochód prowadził się jak przyklejony, skręciłem go na 16/32 z przodu i 12/32 z tyłu, bo jednak w kilku miejscach jest dosyć nierówno. Wreszcie sunny zaczął skręcać tam gdzie mu każe!
4.Co do samego toru, to bardzo fajna trasa, dużo szybsza w porównaniu do Jastrzębia/Kielc, no ale w kilku miejsach pobocze woła o pomste do nieba...
5. Co do pobocza, no to na początku troche szarżowałem, no i niestety zaliczyłem prawym przednim kołem dosyć spory dół na poboczu, wykrzywiło koło, więc zbieżność poszła się j*bać, kierownica przy jeździe na wprost była dosyć mocno przekręcona, no ale dało się jeździć
6. Duży negat z tyłu bardzo fajnie uspoił zachowanie samochodu, więc 2.5 raczej zostaje. Z przodu też dałbym więcej trochę niż teraz, bo jednak opona dogrzewała się nierównomiernie
7. Generalnie czułem progress z przejazdu na przejazd, co zresztą widziałem po czasach, chociaż mogłem jeździć trochę spokojniej, bo chyba ani jednego przejazdu mierzonego nie zaliczyłem czystego, zawsze albo pachołek albo trawa albo opona, niby nic wielkiego, ale zawsze parę sekund wolniej. Czuje ze jakbym założył fz201 to 3:15 spokojnie, a może nawet szybciej, w sumie z perspektywy czasu trochę żałuje
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/244/d699397bb1bd6880m.jpg)