[Sunny] Sunny GTI VVL
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
jakbys mial sciagac cos z zagranicy lub np zlecac komus ogarniecie customa jak u pumy to daj znac, tez bym sie moze zalapal a wtedy moze by cos taniej ugral
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
No temat jest otwarty, będe się zastanawiał i pewnie pod koniec miesiąca/lipiec coś zamówię. Zależy mi na regulacji pochylenia, i fajnie żeby nie był to kolejny Tajwańczyk, dlatego http://mlracing.co.nz/magento/index.php ... issan.html bardzo mi się podoba.
No coraz bardziej skłaniam się ku ISC. Dobra cena, polski dystrybutor, i darmowa wymiana sprężyn jeśli by coś nie pasowało. No i polski serwis + części zamienne
takiego maila dostałem :
"Witam,
każde zawieszenie jest produkowane pod klienta.
Ktoś już chyba brał taki zestaw więc powinno to pasować.
Realizacja lotnicza 2,5 tygodnia.
Do tego modelu jest dostępne zawieszenie w 2 wariantach.
SPORT
RACING
Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości
Pełną regulację wysokości od -1,5 do 7-8 cm w dół
Regulację progresywności
Wersja SPORT do użytku codziennego nie jest przesadnie twarda.
Wersja Racing - posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza.
SPORT - 3500 zł
Racing - 3700 zł
Jeżeli by się Pan zapisał na zakup z wysyłką morską realizacja na sierpień :
SPORT - 2800 zł
RACING : 3100 zł
Dodatkowo :
Każdy element który by Pan ewentualnie kiedyś uszkodził można dokupić u nas osobno.
Każdy element który się w przyszłości zużyje również można dokupić co stanowi pełną opiekę serwisową.
Twardość sprężyn którą byśmy przy zakupie ustalili jeżeli byłaby nie trafiona - nie jest problemem.
Wymieniamy sprężyny za darmo na twardsze lub miększe do tygodnia od zamontowania ich a w aucie.
W razie pytań służę pomocą.
Istnieje również możliwość kupna na raty - Santander.
Pozdrawiam,
Klemens
PLANET-JDM
ISC EUROPE"
takiego maila dostałem :
"Witam,
każde zawieszenie jest produkowane pod klienta.
Ktoś już chyba brał taki zestaw więc powinno to pasować.
Realizacja lotnicza 2,5 tygodnia.
Do tego modelu jest dostępne zawieszenie w 2 wariantach.
SPORT
RACING
Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości
Pełną regulację wysokości od -1,5 do 7-8 cm w dół
Regulację progresywności
Wersja SPORT do użytku codziennego nie jest przesadnie twarda.
Wersja Racing - posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza.
SPORT - 3500 zł
Racing - 3700 zł
Jeżeli by się Pan zapisał na zakup z wysyłką morską realizacja na sierpień :
SPORT - 2800 zł
RACING : 3100 zł
Dodatkowo :
Każdy element który by Pan ewentualnie kiedyś uszkodził można dokupić u nas osobno.
Każdy element który się w przyszłości zużyje również można dokupić co stanowi pełną opiekę serwisową.
Twardość sprężyn którą byśmy przy zakupie ustalili jeżeli byłaby nie trafiona - nie jest problemem.
Wymieniamy sprężyny za darmo na twardsze lub miększe do tygodnia od zamontowania ich a w aucie.
W razie pytań służę pomocą.
Istnieje również możliwość kupna na raty - Santander.
Pozdrawiam,
Klemens
PLANET-JDM
ISC EUROPE"
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Meikkie gowno daj spokój taniej i szybciej będziesz mieć DGR-a
Wersja STREET ma 8 / 6 a RACE na krotej ja latałem 12 / 8
Wersja STREET ma 8 / 6 a RACE na krotej ja latałem 12 / 8
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
isc żaden badziew produkcja tajlandzka ,wytrzymały zawias i do tego połowa polskich drifterów na tym śmiga i sobie chwalą ,jakość porównywalna z japońskim teinem . powiem ciekawostkę że podobnież DGR to nic innego jak isc jedna fabryka tylko białe sprężyny. a w isc też możesz wybrać twardość sprężyn 4.6.8.10.12.14.16 kg
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tylko ciężko dokupić spręzyny no i drogie są...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
miękkie... Choć na miasto dobre, ja to bym brał co najmniej 10przód i 7-8 tył
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Odgrzeję trochę temat,
Generalnie od połowy czerwca do połowy września fura stała, gwint płynął z Tajwanu, $$$ brakowało. No ale temat powoli rusza
1. Zamówiłem poliuretan żółty, przód już założony, tył na dniach
2.Doszedł do mnie dzisiaj gwincik ISC, od SentryB13, i wygląda to bardzo dobrze. Montaż w poniedziałek i cały tydzień testowania, czy nie jest za miękko i czy nie opłaca się sprężyn wymienić
3.Zaopatrzyłem się w 4 Federale fz201 Medium i 2 sztuki Soft, 195/55. Na deszcze dorwałem okazyjnie nówki Silverstone-y FTZ-W, 19/58-15
Jutro SuperOES, za tydzień Ułęż, i jak się uda budżetowo, to może przyszaleje i zaliczę Poznań, ale to raczej tylko marzenie!
Generalnie od połowy czerwca do połowy września fura stała, gwint płynął z Tajwanu, $$$ brakowało. No ale temat powoli rusza
1. Zamówiłem poliuretan żółty, przód już założony, tył na dniach
2.Doszedł do mnie dzisiaj gwincik ISC, od SentryB13, i wygląda to bardzo dobrze. Montaż w poniedziałek i cały tydzień testowania, czy nie jest za miękko i czy nie opłaca się sprężyn wymienić
3.Zaopatrzyłem się w 4 Federale fz201 Medium i 2 sztuki Soft, 195/55. Na deszcze dorwałem okazyjnie nówki Silverstone-y FTZ-W, 19/58-15
Jutro SuperOES, za tydzień Ułęż, i jak się uda budżetowo, to może przyszaleje i zaliczę Poznań, ale to raczej tylko marzenie!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no no to razem widzimy się na pojeżdżawce
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzisiejsze Kielce zaliczone, ale był conajmniej "hardcore". Od rana lał deszcz, chmury na niebie, 12 stopni. Jak się okazało moje Silverstone-y miały ponad 5 lat, i były już dosyć twarde. Jeździło się conajmniej "losowo". Zero kontroli, ja jedno, samochód drugie, przynajmniej na części kartingowej. Bo na leśnej, zapoznawczy, trening + 1 przejazd poszło naprawde fajnie. Do 2 przejazdy, gdzie poczułem się zbyt pewnie, i przestrzeliłem hamowanie na ostatnim zakręcie, tym "ze szczytu". No i opona puściła, ratowanie nie pomogło, i odbiłem się lewym bokiem od barierki Nic poważnego, lampa zbita, błotnik wbity, felgi poobcierane.
Potem się wypogodziło, momentalnie wyschło, ale ja niestety nie miałem suchego kompletu, tzn miałem federale ale nie miałem jak ich założyć na felgi. 3 komplet 15" do upalania jest chyba nieunikniony!
Generalnie ciężko powiedzieć jak spisywał się samochód, jak było sucho to czuć było pewniej początkową fazę zakrętu, pewnie dzięki poliuretanowi. Hebel jak zwykle łapał jak po*ebany, a mocy nie brakowało, choć w zakresie 2k-3.5k coś jest nie tak, dławi się, tak jakby przelewa.
W poniedziałek z samego rana zakładam gwint i do dzieła!
Potem się wypogodziło, momentalnie wyschło, ale ja niestety nie miałem suchego kompletu, tzn miałem federale ale nie miałem jak ich założyć na felgi. 3 komplet 15" do upalania jest chyba nieunikniony!
Generalnie ciężko powiedzieć jak spisywał się samochód, jak było sucho to czuć było pewniej początkową fazę zakrętu, pewnie dzięki poliuretanowi. Hebel jak zwykle łapał jak po*ebany, a mocy nie brakowało, choć w zakresie 2k-3.5k coś jest nie tak, dławi się, tak jakby przelewa.
W poniedziałek z samego rana zakładam gwint i do dzieła!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Aj no szkoda strat, jak coś to błotnik i kierunek powinien ostać się z mojego Sunnego
Ps. to nie na gwincie leciałeś
Ps. to nie na gwincie leciałeś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
https://www.youtube.com/watch?v=VOySIAvHfjU
Jest filmik z zewnatrz, on-boardy na dniach jakoś
Źle to wygląda, ale na szczeście jest już gwint i powinien uratować sytuacje. I te silverstone'y do wyrzucenia bo nie da się na nich jeździć
Na razie usiadł tak!
Jest filmik z zewnatrz, on-boardy na dniach jakoś
Źle to wygląda, ale na szczeście jest już gwint i powinien uratować sytuacje. I te silverstone'y do wyrzucenia bo nie da się na nich jeździć
Na razie usiadł tak!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Negatywu mało z porzdu i z tyłu coś pod taką miekkość i wysokość zawieszenia...
Ponadto z tyłu opony trą o nadkola, no i szkoda chrupka trochę ale poza błotnikiem pogiętym chyba nic mu nie dolega
No szifuj swoje umiejętności i miejmy nadzieję że spotkamy się na torze w Poznaniu
Ponadto z tyłu opony trą o nadkola, no i szkoda chrupka trochę ale poza błotnikiem pogiętym chyba nic mu nie dolega
No szifuj swoje umiejętności i miejmy nadzieję że spotkamy się na torze w Poznaniu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Marek - masz bardzo duży potenciał w samochodzie którego nie wykorzystujesz. Za wolno wchodzisz w zakręty , zbyt mocno hamujesz przed zakrętem - gwint pomoże mega.
Tak jak Cobcio pisze koniecznie negatyw na przód i tył ustawić i zobaczysz , że jeszcze bardziej rozkochasz się w swoim samochodzie.
Auto ma mega potenciał a kierownik młody więc i fantazji nie braknie aby łamać własne lęki i bariery.
A Kielce śliskie i zdradliwe są
A filmik spoko - dobry materiał szkoleniowy 8 min: 01 s widać , że lewym kołem złapałeś piach i poleciałeś prosto na barierę .
Tak jak Cobcio pisze koniecznie negatyw na przód i tył ustawić i zobaczysz , że jeszcze bardziej rozkochasz się w swoim samochodzie.
Auto ma mega potenciał a kierownik młody więc i fantazji nie braknie aby łamać własne lęki i bariery.
A Kielce śliskie i zdradliwe są
A filmik spoko - dobry materiał szkoleniowy 8 min: 01 s widać , że lewym kołem złapałeś piach i poleciałeś prosto na barierę .
Czerwone auta sa szybsze ...
DARO SUNNY GTI, zgadza się, czuje to że wchodze w zakret z 60% prędkości, ale naprawde nie czułem sie pewnie na tych oponach ani zawiasie
Dzisiaj jade potestować gwint na lotnisko, ciekaw jestem co z tego wyjdzie. Negaty do ustawienia, na poczatek dam 2 stopnie przod i 1.5 tył.
A co do poznania to na 90% 18-19 będe jechał!
Dzisiaj jade potestować gwint na lotnisko, ciekaw jestem co z tego wyjdzie. Negaty do ustawienia, na poczatek dam 2 stopnie przod i 1.5 tył.
A co do poznania to na 90% 18-19 będe jechał!
Widzę że Cię przeszkody też lubią , akcja z bandą mistrz dobrze że bokiem a nie przodem, jakie masz opony ? No i szpera, bo pali gumy jak mój łup
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na poznań to minimum 3 stopnie przód i 2-2,30 tył
Przód pokusił bym się o więcej nawet...
Przód pokusił bym się o więcej nawet...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Teraz jeździłem na takich już nieprodukowanych semi-slickach Silvestone FTZ-W, dobre opinie zgarniały, ale zdecydowanie za twary
Co do negatu to będziemy testować, jest gwint to można się bawić
furka już poszła w dół całkiem łądnie jak dzisiaj patrzyłęm, dopiero w piątek będzie pojeżdżone
A co do szpery to na 100% w tą zime. Jest do wyrwania w spoko cenie ale helikalna, ale pewnie skończy się na tej płytkowej od grippera
Co do negatu to będziemy testować, jest gwint to można się bawić
furka już poszła w dół całkiem łądnie jak dzisiaj patrzyłęm, dopiero w piątek będzie pojeżdżone
A co do szpery to na 100% w tą zime. Jest do wyrwania w spoko cenie ale helikalna, ale pewnie skończy się na tej płytkowej od grippera
Będziesz zdecydowany na Grippera, daj znać, Ja już czekam na koniec października, kopałem się z Nimi od czerwca (znasz temat) ale jest szansa na lepszą cenę, szkoda że teraz nie bierzesz bo na bank byłby upust na 2 szt.
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606