![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
[ Primera] Traktorem też można - P11 na ropę
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Marlos90, a to nie wiesz, że ile Primer to tyle wersji ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wszystko się daadrionGT pisze: fajnie że diesel też się modzi
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Tak btw, miesiąc temu wymieniłem świece na HKT (które wcześniej też były zamontowane), a w ostatni piątek auto miało problem z odpaleniem. Okazało się, że przy -6/-7 stopniach odpalałem auto bez żadnej grzejącej świecy. Ot co się stało:
![Obrazek](http://i.imgur.com/zoLwQegl.jpg)
Świece się spaliły i spuchły... Reklamacje dzisiaj składam.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck, tak pogadałem ze znajomym i zasugerował takie coś - sprawdź, czy komp wyłącza grzanie świec. Bo jak zsumujemy ciepło z grzania i temperaturę w komorze spalania to może wyjść takie coś - temperatura, przy której zmięknie stop.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, w ciągniku z CD20T ECU steruje przekaźnikiem od świec. Kontrolka na desce jest sterowana osobnym przewodem ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Wiooreck, zobacz czy ECU wyłącza Ci przekaźnik od świec.
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Wiooreck, zobacz czy ECU wyłącza Ci przekaźnik od świec.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tak dla informacji ogólnej napiszę, że świece w traktorze grzeją dopóki temperatura cieczy chłodzącej nie osiągnie 50°C. Świece te są stworzone do długotrwałego grzania, nawet podczas pracy silnika.
Więc wątpię żeby to miało aż taki wpływ na ich rozdęcie...
____________________________________________________________________________
4.12.2014
Dzisiaj wybrałem się pogmerać trochę z tymi świecami, z racji tego, że kupiłem od Marlosa oryginały używki. Dzięki Marcin dla Ciebie za błyskawiczną wysyłkę![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Wykręciłem poprzednie, wkręciłem oryginały (które po podłączeniu pod aku rozgrzewały się jak nówki bardzo szybko) i wziąłem się za pomiary. Na włączonym zapłonie napięcie troszkę powyżej 11 V, czyli OK (aku 12,5 V). Włączyłem motor (trachnąłem go po zgaśnięciu lampki i zapalił od strzała, a wcześniej nie był odpalany) i pomiary wskazywały w granicach 13 V (aku 14,5). Czekałem z podpiętym miernikiem, aby wyczaić kiedy świece się wyłączą. Po paru minutach usłyszałem, że obciążenie z silnika zeszło, na mierniku pokazało 0 V i wskazówka od temperatury już się zaczęła podnosić. Czyli wychodzi na to, że układ sprawny i wina leży tylko i wyłącznie w wadliwych świecach.
Więc wątpię żeby to miało aż taki wpływ na ich rozdęcie...
____________________________________________________________________________
4.12.2014
Dzisiaj wybrałem się pogmerać trochę z tymi świecami, z racji tego, że kupiłem od Marlosa oryginały używki. Dzięki Marcin dla Ciebie za błyskawiczną wysyłkę
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Wykręciłem poprzednie, wkręciłem oryginały (które po podłączeniu pod aku rozgrzewały się jak nówki bardzo szybko) i wziąłem się za pomiary. Na włączonym zapłonie napięcie troszkę powyżej 11 V, czyli OK (aku 12,5 V). Włączyłem motor (trachnąłem go po zgaśnięciu lampki i zapalił od strzała, a wcześniej nie był odpalany) i pomiary wskazywały w granicach 13 V (aku 14,5). Czekałem z podpiętym miernikiem, aby wyczaić kiedy świece się wyłączą. Po paru minutach usłyszałem, że obciążenie z silnika zeszło, na mierniku pokazało 0 V i wskazówka od temperatury już się zaczęła podnosić. Czyli wychodzi na to, że układ sprawny i wina leży tylko i wyłącznie w wadliwych świecach.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wolna środa pozwoliła mi trochę we wtorek wieczorem zająć się traktorem. Łożysko w lewym tylnym kole już sobie huczało co nie co, więc zmieniłem na niezużyte. Nastała błoga cisza ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/2n8ReF6l.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/kmQUjXJl.jpg)
Jeszcze oszukuje mnie przepływomierz, któremu też niedługo podziękuję za 6 letnią współpracę.
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/2n8ReF6l.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/kmQUjXJl.jpg)
Jeszcze oszukuje mnie przepływomierz, któremu też niedługo podziękuję za 6 letnią współpracę.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Mała wymiana a cieszy ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
niech służy piasta, a osłona tarczy hamulcowej to oryginalna czy dobrana z innego samochodu?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
18.01.2015
Aż tak bardzo nie było słychać tego łożyska, ale przy 70km/h bardzo dudniło, w jakiś rezonans wpadało... Osłona oryginalna dla tego setupu. A co inne są w p11?
_________________________________________________________________________________
24.01.2015
No i się stało. Przepływka nowa. Auto przy normalnej jeździe, zachowuje się podobnie, ale za to przy pedale w podłodze jest lepiej. Stara przepływka obcinała max dawkę nieźle. Fot nie ma, bo zmieniłem ją w 10 minut przed sklepem![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Aż tak bardzo nie było słychać tego łożyska, ale przy 70km/h bardzo dudniło, w jakiś rezonans wpadało... Osłona oryginalna dla tego setupu. A co inne są w p11?
_________________________________________________________________________________
24.01.2015
No i się stało. Przepływka nowa. Auto przy normalnej jeździe, zachowuje się podobnie, ale za to przy pedale w podłodze jest lepiej. Stara przepływka obcinała max dawkę nieźle. Fot nie ma, bo zmieniłem ją w 10 minut przed sklepem
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
UP'y UP'y UP'y ![!! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
Zalałem CD20 świeżym olejem Valvoline Max Life 10W40. Do kompletu wleciał Filtron OP588.
![Obrazek](http://i.imgur.com/c7IZ58Hl.jpg)
Olej sobie kapał, a ja zanurkowałem w okolice pasków w poszukiwanie szumów. Niestety, ale dobijał mnie ten dźwięk, słychać go nawet z dość mocno podgłoszonym radiem... Winowajca znaleziony --> łożysko rolki napinającej pasek klimy. Nowe SKF 6203-2Z załatwiło sprawę, błoga cisza i tylko klekot![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Skoro pogoda była ładna, a ja w końcu miałem czas, to wziąłem się za zimowe porządki... pod maską.
![Obrazek](http://i.imgur.com/XCnSQI1l.jpg)
Oprócz tego trochę radości wprowadziłem w tą nijaką atmosferę panującą w komorze.
![Obrazek](http://i.imgur.com/iFuI5A2l.jpg)
Poza tym, nie wiedziałem do tej pory, że korek zatykający zbiornik płynu spryskiwaczy jest taki żółty![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![!! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
Zalałem CD20 świeżym olejem Valvoline Max Life 10W40. Do kompletu wleciał Filtron OP588.
![Obrazek](http://i.imgur.com/c7IZ58Hl.jpg)
Olej sobie kapał, a ja zanurkowałem w okolice pasków w poszukiwanie szumów. Niestety, ale dobijał mnie ten dźwięk, słychać go nawet z dość mocno podgłoszonym radiem... Winowajca znaleziony --> łożysko rolki napinającej pasek klimy. Nowe SKF 6203-2Z załatwiło sprawę, błoga cisza i tylko klekot
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Skoro pogoda była ładna, a ja w końcu miałem czas, to wziąłem się za zimowe porządki... pod maską.
![Obrazek](http://i.imgur.com/XCnSQI1l.jpg)
Oprócz tego trochę radości wprowadziłem w tą nijaką atmosferę panującą w komorze.
![Obrazek](http://i.imgur.com/iFuI5A2l.jpg)
Poza tym, nie wiedziałem do tej pory, że korek zatykający zbiornik płynu spryskiwaczy jest taki żółty
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
pięknie czysto pod maską ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Na nowe mnie nie stać, więc dbam o to co mam ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Od lipca poprzedniego roku jeździłem z co jakiś czas nawracającym bulgotaniem w nagrzewnicy. Dwa tygodnie temu wpadłem na pomysł, że może korek chłodnicy zakończył swój żywot i się nie ugina, przez co układ nie chciał się odpowietrzać. Rzeczywiście, płyn w zbiorniku wyrównawczym wyglądał tak jakby nie brał udziału w chłodzeniu auta. Zmieniłem korek, auto odpowietrzyłem jeszcze raz i niestety, ale płynu delikatnie ubywa wraz z kolejnymi kilometrami... Martwi mnie, że uszczelka po 15 latach współpracy z blokiem i głowicą się podziękowała za tą współpracę... Jutro jadę sprawdzić zawartość dwutlenku węgla w płynie chłodniczym.
Dzisiaj zmieniłem też powygniatane i popękane tuleje gumowe obydwu łączników stabilizatora na czerwone poliuretany. Efekt kolorystyczny jest
A i pewnie przestaną stukać.
![Obrazek](http://i.imgur.com/XR4gZfol.jpg)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Od lipca poprzedniego roku jeździłem z co jakiś czas nawracającym bulgotaniem w nagrzewnicy. Dwa tygodnie temu wpadłem na pomysł, że może korek chłodnicy zakończył swój żywot i się nie ugina, przez co układ nie chciał się odpowietrzać. Rzeczywiście, płyn w zbiorniku wyrównawczym wyglądał tak jakby nie brał udziału w chłodzeniu auta. Zmieniłem korek, auto odpowietrzyłem jeszcze raz i niestety, ale płynu delikatnie ubywa wraz z kolejnymi kilometrami... Martwi mnie, że uszczelka po 15 latach współpracy z blokiem i głowicą się podziękowała za tą współpracę... Jutro jadę sprawdzić zawartość dwutlenku węgla w płynie chłodniczym.
Dzisiaj zmieniłem też powygniatane i popękane tuleje gumowe obydwu łączników stabilizatora na czerwone poliuretany. Efekt kolorystyczny jest
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/XR4gZfol.jpg)
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck, u mnie po 2 latach poli nadal bardzo ładnie się trzymają ![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
Układ będzie się sam odpowietrzał jeszcze przez jakiś czas. Idealnie też się nie odpowietrzy, zawsze coś zostanie.
![:d :d](./images/smilies/zeby.gif)
Układ będzie się sam odpowietrzał jeszcze przez jakiś czas. Idealnie też się nie odpowietrzy, zawsze coś zostanie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, rzeczywiście ubywało ubywało, a na chwilę obecną zauważyłem już coraz mniejszy ubytek płynu. Musze jeszcze pojeździć, bo może niepotrzebne będzie to robić... Nawet jeden z lepszych fachowców w Łodzi od diesli powiedział, że jeśli miałoby się coś stać (typu woda do oleju i na odwrót), to już by to dawno się stało.
Poliuretany jak najbardziej na plus, trochę pojeździłem, łączniki ucichły, ale za to odezwał się lewy sworzeń, potwierdzony z resztą na przeglądzie. Wymiana nastąpi jak tylko się wybiorę do WPY, czyli możliwe że wkrótce.
__________________________________________________________________________________
10.06.2015
Nareszcie![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](http://i.imgur.com/xgIbUQJl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/lhETJbql.jpg)
Poliuretany jak najbardziej na plus, trochę pojeździłem, łączniki ucichły, ale za to odezwał się lewy sworzeń, potwierdzony z resztą na przeglądzie. Wymiana nastąpi jak tylko się wybiorę do WPY, czyli możliwe że wkrótce.
__________________________________________________________________________________
10.06.2015
Nareszcie
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](http://i.imgur.com/xgIbUQJl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/lhETJbql.jpg)
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
vredestein sportrac 5
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Bardzo dobre gumy, Vredestein Sportrac 5, 3ci sezon na nich robię i nie mogę złego słowa powiedzieć. Jedyne miejsce w którym miały problem to płyta poślizgowa na torze Kielce. No ale to nie jest bieżnik typu V więc chyba nie ma się co dziwić. W warunkach typowo drogowych nawet przy potężnych ulewach nie sprawiają kłopotów. Wiooreck, "będzie Pan zadowolony".
pozdr. Kamil
Czas odgrzać temat, bo będzie, że nie jeżdżę
Ogólnopolski 2016 zaliczony
![Obrazek](http://i.imgur.com/a6cERmBl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/luMfLRkl.jpg)
Auto pojechało i wróciło bez problemów
Na ćwiartkę nie było odpowiednio słabego diesla żeby się ustawić
Ale za to na udział w OSie się skusiłem
![Obrazek](http://i.imgur.com/MuUQ7cel.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/bZswv2Jl.jpg)
I nawet nie byłem ostatni, a zakończyłem z takimi czasami:
| 1 | 87.169
| 2 | 82.051
| 3 | 82.2
| 4 | 82.704
Jeśli dobrze policzyłem, to dało to połowę stawki, a w tym tylko dwa diesle startowały![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ogólnopolski 2016 zaliczony
![Obrazek](http://i.imgur.com/a6cERmBl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/luMfLRkl.jpg)
Auto pojechało i wróciło bez problemów
Na ćwiartkę nie było odpowiednio słabego diesla żeby się ustawić
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ale za to na udział w OSie się skusiłem
![Obrazek](http://i.imgur.com/MuUQ7cel.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/bZswv2Jl.jpg)
I nawet nie byłem ostatni, a zakończyłem z takimi czasami:
| 1 | 87.169
| 2 | 82.051
| 3 | 82.2
| 4 | 82.704
Jeśli dobrze policzyłem, to dało to połowę stawki, a w tym tylko dwa diesle startowały
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
wod2u, rzeczywiście, świetne są te opony, w deszczu przewidywalne, a na suchym (szczególnie na lotnisku) to kleiły jak poxipolWiooreck, "będzie Pan zadowolony".
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck, był diesel, z którym mogłeś stanąć na ćwiartkę - terrano Fauscika
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, chyba nawet terrano jest szybsze ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Chciałem trochę nadgonić ostatni rok jeżdżenia bezawaryjnego i streścić krótko co się zmieniło.
Zmiany przyszły wraz z zimą.
![Obrazek](http://i.imgur.com/AetTS6fl.jpg)
Jako, że poprzedni akumulator miał już 7.5 roku, to nie chciałem, żeby zima mnie kiedyś zaskoczyła dużym mrozem. Więc padło na jego wymianę.
![Obrazek](http://i.imgur.com/5AZk2Bvl.jpg)
Niestety, ale i tu kiedyś musiało się to stać, pojawiła się pierwsza "dziurka".
![Obrazek](http://i.imgur.com/Lkttdq2l.jpg)
Po spawaniu, przy okazji rozebranego tyłu, zakupiłem matę i trochę wygłuszyłem tylne nadkola. Dało to efekt taki, że podczas jazdy w deszczu nie słychać przewagi szumu wody z tyłu.
![Obrazek](http://i.imgur.com/xTiGSyxl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/F87EYJ4l.jpg)
Zbliżała się wiosna i w końcu się zebrałem na zakup i wymianę mieszka lewarka zmiany biegów. Stary wyglądał już paskudnie.
![Obrazek](http://i.imgur.com/iiZqw5el.jpg)
Jakoś w maju przechadzając się po niedalekim szrocie w WPY, natknąłem się na p11 SE w benzynie waloną w tył i wytargałem z niej listwy progowe w chromie.
![Obrazek](http://i.imgur.com/Sy3N3bql.jpg)
Dwa tygodnie temu przyszedł też czas na olej i filtry.
![Obrazek](http://i.imgur.com/1IkOjvOl.jpg)
Olej sobie leciał...
![Obrazek](http://i.imgur.com/MHEnXURl.jpg)
... a ja wyskoczyłem z kanału i zabrałem się za prawy zacisk. Po powrocie ze zlotu zauważyłem, że prawy przód jest bardziej zapylony od reszty. Stanęła prowadnica.
![Obrazek](http://i.imgur.com/LZrEobbl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/BJSV594l.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/TQM99WGl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/MMrZi5bl.jpg)
Na koniec mała przejażdżka. No i swieżutkie foto z większej fury
O i drucik Magnum na tylnej klapie też widać, pozbyłem się magnesu i szumy zniknęły.
![Obrazek](http://i.imgur.com/DG4kT2dl.jpg)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Chciałem trochę nadgonić ostatni rok jeżdżenia bezawaryjnego i streścić krótko co się zmieniło.
Zmiany przyszły wraz z zimą.
![Obrazek](http://i.imgur.com/AetTS6fl.jpg)
Jako, że poprzedni akumulator miał już 7.5 roku, to nie chciałem, żeby zima mnie kiedyś zaskoczyła dużym mrozem. Więc padło na jego wymianę.
![Obrazek](http://i.imgur.com/5AZk2Bvl.jpg)
Niestety, ale i tu kiedyś musiało się to stać, pojawiła się pierwsza "dziurka".
![Obrazek](http://i.imgur.com/Lkttdq2l.jpg)
Po spawaniu, przy okazji rozebranego tyłu, zakupiłem matę i trochę wygłuszyłem tylne nadkola. Dało to efekt taki, że podczas jazdy w deszczu nie słychać przewagi szumu wody z tyłu.
![Obrazek](http://i.imgur.com/xTiGSyxl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/F87EYJ4l.jpg)
Zbliżała się wiosna i w końcu się zebrałem na zakup i wymianę mieszka lewarka zmiany biegów. Stary wyglądał już paskudnie.
![Obrazek](http://i.imgur.com/iiZqw5el.jpg)
Jakoś w maju przechadzając się po niedalekim szrocie w WPY, natknąłem się na p11 SE w benzynie waloną w tył i wytargałem z niej listwy progowe w chromie.
![Obrazek](http://i.imgur.com/Sy3N3bql.jpg)
Dwa tygodnie temu przyszedł też czas na olej i filtry.
![Obrazek](http://i.imgur.com/1IkOjvOl.jpg)
Olej sobie leciał...
![Obrazek](http://i.imgur.com/MHEnXURl.jpg)
... a ja wyskoczyłem z kanału i zabrałem się za prawy zacisk. Po powrocie ze zlotu zauważyłem, że prawy przód jest bardziej zapylony od reszty. Stanęła prowadnica.
![Obrazek](http://i.imgur.com/LZrEobbl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/BJSV594l.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/TQM99WGl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/MMrZi5bl.jpg)
Na koniec mała przejażdżka. No i swieżutkie foto z większej fury
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/DG4kT2dl.jpg)
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Kondziu07, olej dobry. Poleciłem już go paru osobom jeżdżącym dieslami i sami zauważyli różnicę do popularnych mobili, castroli...
Jako, że siedzę w pracy kupę czasu przed monitorem, to po powrocie do domu jakoś unikam kompa jak ognia... Przez to moje zaniedbanie w temacie. Ale żeby nie było, auto sprawne, obecnie wypoczywa w garażu na podporach i czeka na mnie, bym dokończył remoncik.
Już powoli nadganiam.
Niecały miesiąc po moim ostatnim wpisie, przy primerze za dużo się nie zmieniło, natomiast ja zmieniłem stan cywilny
i oczywiście nie mogło być inaczej jak tak:
![Obrazek](http://i.imgur.com/GlYyXHkl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/AHQXk0el.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/AHQXk0el.jpg)
Cukiereczek
Później wyjazd do Chorwacji w podróż poślubną primera też nas zabrała, 3000 km, 90% drogi prędkości autostradowe a i w nawet czasem do oporu... Żadnych problemów.
Po powrocie niestety traktor musiał trochę poodpoczywać ze względu na zbliżający się koniec przednich klocków, odzywający się lewy przegub i czas na rozrząd.
Rolki NTN, paski Mitsuboshi.
![Obrazek](http://i.imgur.com/V3pduzjl.jpg)
Napęd pompy zrobiłem w przerwie, kiedy czekałem na zabielenie tarcz.
![Obrazek](http://i.imgur.com/l4kSvYsl.jpg)
Tarcze poskładane, profilaktycznie zajrzałem do prowadnic i przesmarowałem, klocki na swoje miejsce i wskoczyłem w lewe nadkole by zabrać się za przegub... Lecz niestety okazało się, że sklep przysłał mi nie ten co potrzeba
![Obrazek](http://i.imgur.com/mnRnZ44l.jpg)
Zwrot kasy i zamówiłem już prawidłowy, ale zniesmaczony zabrałem się za napęd rozrządu.
Miliony śrubek, zabawa z brakiem miejsca, nalot na wałku i upór koła pasowego, wszystko zakończyło się sukcesem o godzinie 2 w nocy
tak mnie to pochłonęło, że aż nie zrobiłem fotek... Ale jeszcze i tak jeszcze trochę zabawy przede mną.
CDN
Jako, że siedzę w pracy kupę czasu przed monitorem, to po powrocie do domu jakoś unikam kompa jak ognia... Przez to moje zaniedbanie w temacie. Ale żeby nie było, auto sprawne, obecnie wypoczywa w garażu na podporach i czeka na mnie, bym dokończył remoncik.
Już powoli nadganiam.
Niecały miesiąc po moim ostatnim wpisie, przy primerze za dużo się nie zmieniło, natomiast ja zmieniłem stan cywilny
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/GlYyXHkl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/AHQXk0el.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/AHQXk0el.jpg)
Cukiereczek
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Później wyjazd do Chorwacji w podróż poślubną primera też nas zabrała, 3000 km, 90% drogi prędkości autostradowe a i w nawet czasem do oporu... Żadnych problemów.
Po powrocie niestety traktor musiał trochę poodpoczywać ze względu na zbliżający się koniec przednich klocków, odzywający się lewy przegub i czas na rozrząd.
Rolki NTN, paski Mitsuboshi.
![Obrazek](http://i.imgur.com/V3pduzjl.jpg)
Napęd pompy zrobiłem w przerwie, kiedy czekałem na zabielenie tarcz.
![Obrazek](http://i.imgur.com/l4kSvYsl.jpg)
Tarcze poskładane, profilaktycznie zajrzałem do prowadnic i przesmarowałem, klocki na swoje miejsce i wskoczyłem w lewe nadkole by zabrać się za przegub... Lecz niestety okazało się, że sklep przysłał mi nie ten co potrzeba
![:-/](./images/smilies/kwasny.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/mnRnZ44l.jpg)
Zwrot kasy i zamówiłem już prawidłowy, ale zniesmaczony zabrałem się za napęd rozrządu.
Miliony śrubek, zabawa z brakiem miejsca, nalot na wałku i upór koła pasowego, wszystko zakończyło się sukcesem o godzinie 2 w nocy
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
CDN
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Jakby tak popatrzeć, to moja Primera też jest świadkiem sporej części mojego życia. Wszystko się zmienia, a ona cały czas jestWiooreck pisze: Niecały miesiąc po moim ostatnim wpisie, przy primerze za dużo się nie zmieniło, natomiast ja zmieniłem stan cywilny
![:evil:](./images/smilies/evil.gif)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Jakiś stały punkt we wszechświecie trzeba mieć ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx