Interfejs ELM 327
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Interfejs ELM 327
Witam ,zakupiłem ostatnio interfejs ELM 327 OBDII ,pasuje jak ulał ale zach..nie moge się połączyć ,komibnowałem z prędkością przesyłu itd i tak Scan Master ELM łączy się i jak mi się poszczęści to pokazuje niektóre opcje ale nie wyświela żadnych wartości. scantool.net łączy się i po chwili pokazuje wskazania i od razu przechodzi wszędzie w stan N/A. Oprogramowanie nissanowskie nissan data scan i OBD nissan to już wogóle kaplica. Ma ktoś jakiś pomysł ?
bylbym wdzieczny damianzielinski@hotmail.com pozdro
Ja też miałem problemy z połączeniem swojej P11.144 z 2000r. Jedyny program, który to przemielił to ProScan w wersji 5.8. Pamiętaj, że komputer w samochodzie potrzebuje kilkanaście sekund po załączeniu zapłonu na rozpoczecie komunikacji. Czyli na wyłączonym silniku, kluczyk wyciągnięty podłączasz kabel w złącze obd, potem do kompa, załączasz silnik i czekasz kilkanaście sekunda dopiero potem klikasz "połącz". Powodzenia.
Odkopię temat
Może mi ktoś powiedzieć który interfejs kupić pod obdII ? Chcę używać w almie (2003r) jak i primce (2000r), obydwa benzyniaki.
Jest tego na allegro sporo i nie wiem,czy pierwszy lepszy np: http://allegro.pl/elm-327-fiat-ford-nis ... 96661.html
Lepiej na bt czy usb ? Będę używał netbooka.
Edit: z tego co widzę,to dołączone oprogramowanie nie działa z windowsem 7,8,ale to chyba nie problem,bo coś tam poszukam innego.
Może mi ktoś powiedzieć który interfejs kupić pod obdII ? Chcę używać w almie (2003r) jak i primce (2000r), obydwa benzyniaki.
Jest tego na allegro sporo i nie wiem,czy pierwszy lepszy np: http://allegro.pl/elm-327-fiat-ford-nis ... 96661.html
Lepiej na bt czy usb ? Będę używał netbooka.
Edit: z tego co widzę,to dołączone oprogramowanie nie działa z windowsem 7,8,ale to chyba nie problem,bo coś tam poszukam innego.
Ostatnio zmieniony 2014-01-13, 19:37 przez grzeg255, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
grzeg255, ja mam i używam taki interfejs jak w tej aukcji (przynajmniej na zdjęciu wygląda tak samo)
przy primerce WP11.144 1.8 i sobie chwalę. Jeżeli masz pod ręką smartfona na androidzie,
to polecam apkę Torque. Kosztuje niewiele, a ma dużo możliwości. Na Jabłko i WinPhone pewnie też się coś znajdzie.
Co do programu na laptopa, to niestety nie pomogę. Próbowałem kilku, ale nie działały tak jak powinny.
Co do samego adaptera, to zdarza się, że nie chce się połączyć z telefonem, ale wystarczy chwilę odczekać i się udaje
przy primerce WP11.144 1.8 i sobie chwalę. Jeżeli masz pod ręką smartfona na androidzie,
to polecam apkę Torque. Kosztuje niewiele, a ma dużo możliwości. Na Jabłko i WinPhone pewnie też się coś znajdzie.
Co do programu na laptopa, to niestety nie pomogę. Próbowałem kilku, ale nie działały tak jak powinny.
Co do samego adaptera, to zdarza się, że nie chce się połączyć z telefonem, ale wystarczy chwilę odczekać i się udaje
grzeg255, a ja właśnie mając coś takiego próbowałem się połączyć wielokrotnie i bez szans ,Vilq próbował u mnie to samo, Maniek też próbował jakimś sprzęciorem bez sukcesów ostatnia nadzieje w Mańku z innym kablem się okaże.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon ma ten sam motor co u mnie GA16 ,a w nich jest problem, mają jakiś lewy komputer W zasadzie ,to tyle lat co nią jeżdżę nie widziałem checka,nawet jak coś było nie halo, a żaróweczka dobra.
W końcu kupiłem : http://allegro.pl/show_item.php?item=3866562174
Podobno jeden chincol to robi,więc różnią się obudową, w środku to samo
Jak nie zadziała w primie,to będzie do almy.
W końcu kupiłem : http://allegro.pl/show_item.php?item=3866562174
Podobno jeden chincol to robi,więc różnią się obudową, w środku to samo
Jak nie zadziała w primie,to będzie do almy.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Zainstalowałem program "zdiagnozuj samochód" na wp8 i w primce czyta tylko ładowanie aku, a w almie widzi wszystko i działa pięknie.
Koszt całości 40zł i nie trzeba będzie już latać na komputer za 100zł
Przetestowane także na civic 2,2 i-cdti , błędy pokasowane.
Edit: sprawdzone i działa elegancko : ford mondeo 2002r. tdci, laguna III 2.0 dci
Koszt całości 40zł i nie trzeba będzie już latać na komputer za 100zł
Przetestowane także na civic 2,2 i-cdti , błędy pokasowane.
Edit: sprawdzone i działa elegancko : ford mondeo 2002r. tdci, laguna III 2.0 dci
Ostatnio zmieniony 2014-08-30, 10:32 przez grzeg255, łącznie zmieniany 2 razy.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
A znacie to?:
Trzeba by na spocie sprawdzić. Z renault działa
Kod: Zaznacz cały
RENAULT DDT 2000 2.3.0.1 (1997-2006) [ENG/FRA] + instrukcja instalacji
Mam nadzieje że się komuś przyda i nie bedzie miał problemów z instalacją.
Przy pomocy tego programu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje i kodowanie wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.),adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )kodować piloty.
Obsługiwane modele:
RENAULT:
Twingo
Clio
Modus
Megane & Scenic
Megane II
Laguna
Laguna II
Avantime
Safrane
VelStatis
Espace IV
Master
Kangoo
W61
Traffic
Mascott
NISSAN:
March-Micra
Primera
Almera
DACIA:
Logan
Nova
wymagania: interfejs VAG lub ELM'em 327
- min 64MB RAM,... (rekomendowane 128MB lub więcej)
- monitor o rozdzielczości min 800x600 pikseli
(zalecana rozdzielczość 1024x768), 256 kolorów
(zalecane 65536 kolorów lub więcej)
- port szeregowy (RS 232 ) lub USB
- K&L vehicle interfejs do połączenia z samochodem
- system Windows z Internet Explorer min 5 ( IE najlepiej w wersji 7 )
- MS Visual Basic 6.0 sp5
- XML 3.0
No ciekawe. Może coś się w końcu skomunikuje z traktorem. Jeśli będziecie mieli taką możliwość to i to też sprawdzcie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
ELM 327 bluetooth
U mnie również po podłączeniu ELM 327 bluetooth programy diagnostyczne pokazywały tylko jedną informację: ładowanie akumulatora. I nic poza tym. Niby się łączyło z OBDII i ECU 9141-2, ale zaraz potem zrywało połączenie z samochodem.
Okazało się że przy parowaniu ELM327 bluetooth nie wpisałem kodu - 1234, bo kreator tego nie wymagał. Po wpisaniu ręcznie programy zaczęły czytać pozostałe wartości. A podobno przy parowaniu z telefonem znaczenie ma nawet szybkość wpisania tego kodu. Wiec spróbujcie i dajcie znać czy pomogło.
I od razu moje pytanie: ma ktoś Primere SR20DE 103kw i możliwość podejrzenia parametrów silnika? Bo chciałbym porównać wartości pokazywane przez ten interfejs. W mojej Primci pokazało obciążenie silnika 26-27% przy wyłączonych wszystkich odbiornikach. Zastanawiam się czy to trochę nie za wiele, bo przy włączonej klimie i światłach robi się już 37-38%. Pozdro
Okazało się że przy parowaniu ELM327 bluetooth nie wpisałem kodu - 1234, bo kreator tego nie wymagał. Po wpisaniu ręcznie programy zaczęły czytać pozostałe wartości. A podobno przy parowaniu z telefonem znaczenie ma nawet szybkość wpisania tego kodu. Wiec spróbujcie i dajcie znać czy pomogło.
I od razu moje pytanie: ma ktoś Primere SR20DE 103kw i możliwość podejrzenia parametrów silnika? Bo chciałbym porównać wartości pokazywane przez ten interfejs. W mojej Primci pokazało obciążenie silnika 26-27% przy wyłączonych wszystkich odbiornikach. Zastanawiam się czy to trochę nie za wiele, bo przy włączonej klimie i światłach robi się już 37-38%. Pozdro