[ Inny] Nissan Sentra B13 SE-R SR20VE+
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Inny] Nissan Sentra B13 SE-R SR20VE+
Witam,
Od dziś jestem szczęśliwym posiadaczem autka przejętego od Bodka
viewtopic.php?t=14882
Od jakiegoś czasu poszukiwałem auta w klasycznym stylu - lubię kanciaste sylwetki stąd spodobała mi się nieduża coupe w fajnym stanie. Oczywiście były inne opcje ale wiadomo budżet to też ważna sprawa. Przesądziły oględziny i wrażenia z jazdy. No i osoba sprzedającego - który w tym co wykonał mnie przekonał do swojej roboty w 100%.
Pierwsze wrażenia to silnik, skrzynia i najważniejsze elementy są w idealnym stanie - dziś popadało i nie byłem w stanie wykorzystać 50% mocy samochodu... brak umiejętności też robi swoje.
Teraz skupiam się na odbudowie - moim celem jest jak najbliższe trzymanie się oryginału.
Zdecydowanie trzeba wzmocnić hamulce i układ sterowania(amorki) bo autko ma nadmiar mocy i przynajmniej teraz nie jestem w stanie tego ogarnąć:) Więc będę szukał ciekawych rozwiązań w tym temacie.
W najbliższym planie jak najszybciej amorki, strojenie na hamowni i to co uda mi się zrobić samemu z powłoką (wymiana maski - tutaj zastanawiam się nad carbonem tylko nie wiem skąd to wziąść:).
Pzdr all
Od dziś jestem szczęśliwym posiadaczem autka przejętego od Bodka
viewtopic.php?t=14882
Od jakiegoś czasu poszukiwałem auta w klasycznym stylu - lubię kanciaste sylwetki stąd spodobała mi się nieduża coupe w fajnym stanie. Oczywiście były inne opcje ale wiadomo budżet to też ważna sprawa. Przesądziły oględziny i wrażenia z jazdy. No i osoba sprzedającego - który w tym co wykonał mnie przekonał do swojej roboty w 100%.
Pierwsze wrażenia to silnik, skrzynia i najważniejsze elementy są w idealnym stanie - dziś popadało i nie byłem w stanie wykorzystać 50% mocy samochodu... brak umiejętności też robi swoje.
Teraz skupiam się na odbudowie - moim celem jest jak najbliższe trzymanie się oryginału.
Zdecydowanie trzeba wzmocnić hamulce i układ sterowania(amorki) bo autko ma nadmiar mocy i przynajmniej teraz nie jestem w stanie tego ogarnąć:) Więc będę szukał ciekawych rozwiązań w tym temacie.
W najbliższym planie jak najszybciej amorki, strojenie na hamowni i to co uda mi się zrobić samemu z powłoką (wymiana maski - tutaj zastanawiam się nad carbonem tylko nie wiem skąd to wziąść:).
Pzdr all
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
Re: Nissan Sentra B13 SE-R SR20VE+
cojsik mnie tu nie pasujekassolari pisze:...moim celem jest jak najbliższe trzymanie się oryginału.
Zdecydowanie trzeba wzmocnić hamulce... ...wymiana maski...
ps. kopa ma o tak
Gratulacje, prze fajne wozy już w serii te sentry, 1.6 NVCS miałem przyjemność ratatować i tam brakowało pod nogą by wyciągnąć z zakrętów, tutaj zdaje się być idealnie pomodzone. Zawias dokończyć, heblunek koniecznie wzmocnić. Nad drogą stylistyczną to 10 razy się zastanów w jakim kierunku iść nim coś popsujesz. Lekkiej maski nie uważam za jakieś zło stylistyczne, bo to akurat kilka śrubek i wracasz do oryginału
Dziękuję za uwagi.
Odnośnie maski - obecna odleciała i jest do wymiany. Carbon to był kawał:) chodziło mi o to że nie mogę żadnej znaleźć i carbon to joke:) hehe.. Bedzie normalna - moze nakleje folie w podobnej kolorystyce zamiast malować w zaleźności co się trafi. Auto ma pozostać cichociemne.
Odnośnie reszty osprzętu - to po prostu chcę wszystko wzmocnić bo na serii nie idzie tym hamować i czuć się pewnie.
Obecnie idą nowe armorki KYB ULTRA SR
Nowe opony VREDESTEIN Sportrac 5
Odnośnie hebli to już poza moim zasięgiem ale będzie przeszczep 280mm - szukam na forum info lub zdam się na Bodka z Boca żeby mi zaradził. Ewentualnie wsadzę najlepsze 257mm jakie znajdę bo obecne się kończą.
W najbliższej przyszłości mam geometrie/zbieżność + kasowanie luzów jeśli będą i wizyta na hamowni.
Dalej to już w zimę bo budżet się skończył:)
Odnośnie maski - obecna odleciała i jest do wymiany. Carbon to był kawał:) chodziło mi o to że nie mogę żadnej znaleźć i carbon to joke:) hehe.. Bedzie normalna - moze nakleje folie w podobnej kolorystyce zamiast malować w zaleźności co się trafi. Auto ma pozostać cichociemne.
Odnośnie reszty osprzętu - to po prostu chcę wszystko wzmocnić bo na serii nie idzie tym hamować i czuć się pewnie.
Obecnie idą nowe armorki KYB ULTRA SR
Nowe opony VREDESTEIN Sportrac 5
Odnośnie hebli to już poza moim zasięgiem ale będzie przeszczep 280mm - szukam na forum info lub zdam się na Bodka z Boca żeby mi zaradził. Ewentualnie wsadzę najlepsze 257mm jakie znajdę bo obecne się kończą.
W najbliższej przyszłości mam geometrie/zbieżność + kasowanie luzów jeśli będą i wizyta na hamowni.
Dalej to już w zimę bo budżet się skończył:)
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
No i jakieś ładne zdjęcia do tematu by się przydały
Niech służy i cieszy!
Pozdrawiam
Niech służy i cieszy!
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Witam,
Fotki będą jak skończę pierwszy etap walki.
Obecnie robię zawieszenie - jednak jest trochę pracy. Wymieniam wszystkie elementy gumowe na poliuretan i pełna regeneracja hebli (na razie nie wiem jeszcze co i jak).
Jak to ogarnę to mam obiecane strojenie i hamownię.
A na zimę będę walczył z budą (mam problem ze znalezieniem maski - sprawdzam czy by on sunny nie pasowały po zmianie atrapy a może do zimy coś się znajdzie). Wymiana uszczelek chcę autko dopracować:)
Pzdr
Fotki będą jak skończę pierwszy etap walki.
Obecnie robię zawieszenie - jednak jest trochę pracy. Wymieniam wszystkie elementy gumowe na poliuretan i pełna regeneracja hebli (na razie nie wiem jeszcze co i jak).
Jak to ogarnę to mam obiecane strojenie i hamownię.
A na zimę będę walczył z budą (mam problem ze znalezieniem maski - sprawdzam czy by on sunny nie pasowały po zmianie atrapy a może do zimy coś się znajdzie). Wymiana uszczelek chcę autko dopracować:)
Pzdr
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No no, w końcu znalazł się ktoś kto pociągnie temat dalej. Sentra ląduje u mnie w garage w czwartek/piatek w przyszłym tygodniu i robimy to na co ja nie znalazłem czasu i zapału
btw. Lekka maska nie jest zła. Odciąża przód przez co poprawia prowadzenie.
btw. Lekka maska nie jest zła. Odciąża przód przez co poprawia prowadzenie.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
nie prędkość zabija, tylko nagłe zatrzymanie widocznie za mocne auto dla kolegi
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Tak. Sentra wrocila w moje rece i jest nadal na sprzedaz. Powodem rzeczywiscie byly sprawy prywatne, auto jest jak najbardziej ok. Mam staly kontakt zkolega kassolari i mowi, ze jak sie odkuje to bierze jeszcze raz.
Samochod wrocil nawoskowany, uprany w srodku na blysk i z wywazonymi kolami. Kolejny inwest mial byc czyniony za kilka dni.
Nadal zachecam do kupna bo znajac rynek to jeden z lepszych Nissanow VVL
Stoi i czeka. Szkoda mi jej ruszac jest tak wypieszczona
Cena pozostaje na poziomie poprzedniej aukcji.
Temat do zamkniecia.
Samochod wrocil nawoskowany, uprany w srodku na blysk i z wywazonymi kolami. Kolejny inwest mial byc czyniony za kilka dni.
Nadal zachecam do kupna bo znajac rynek to jeden z lepszych Nissanow VVL
Stoi i czeka. Szkoda mi jej ruszac jest tak wypieszczona
Cena pozostaje na poziomie poprzedniej aukcji.
Temat do zamkniecia.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!