Mazda 323 BF B6T GTX 1988 TURBO 4 x 4 PEREŁKA
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Mazda 323 BF B6T GTX 1988 TURBO 4 x 4 PEREŁKA
MAZDA 323 BF GTX 4 x 4 TURBO 1600 cm 3 PEREŁKA
Opis auta :
- Silnik 1600 cm 3 moc seryjna 150 KM - jak zrobię silnik to będzie hamownia
- Napęd stały 4 x 4 - suchy i bez luzów
- zawieszenie EIBACH
- opony 195 /50/15
- hamulec seria
- wspomaganie
- elektryczne szyby x 2
- elektryczne lusterka x 2
- szyberdach fabryczny metalowy - nie cieknie
- kubełki seria - super trzymają + regulacja lędźwi
- KLIMA - była ktoś wyciął
- ściemnione boczne szyby
- regulacja kierownicy
Do zrobienia :
- progi
- reperaturki tylnych nadkoli
- silnik - dymi na biało jak się zagrzeje - po płukance silnika coraz mniej
- większy I-C , Turbo i wtryski pod 200 KM lub więcej
- wydech
Auto stało ponad rok i trzeba mu poświęcić trochę czasu i pieniędzy.
Ma to być cywilne auto drogowe , które czasem ma pokazać pazur .
Zdjęcia auta po zakupie .
a tu już po wizycie wymiany tłumika
ktoś dbał o to autko tak wygląda filterek powietrza
Plany na sierpień silnik remont , pod koniec wakacji auto jedzie do blacharza termin już zaklepany.
Do tej pory chce ogarnąć auto mechanicznie .
Zdjęcia środka wstawię na dniach
polerka lakieru
Opis auta :
- Silnik 1600 cm 3 moc seryjna 150 KM - jak zrobię silnik to będzie hamownia
- Napęd stały 4 x 4 - suchy i bez luzów
- zawieszenie EIBACH
- opony 195 /50/15
- hamulec seria
- wspomaganie
- elektryczne szyby x 2
- elektryczne lusterka x 2
- szyberdach fabryczny metalowy - nie cieknie
- kubełki seria - super trzymają + regulacja lędźwi
- KLIMA - była ktoś wyciął
- ściemnione boczne szyby
- regulacja kierownicy
Do zrobienia :
- progi
- reperaturki tylnych nadkoli
- silnik - dymi na biało jak się zagrzeje - po płukance silnika coraz mniej
- większy I-C , Turbo i wtryski pod 200 KM lub więcej
- wydech
Auto stało ponad rok i trzeba mu poświęcić trochę czasu i pieniędzy.
Ma to być cywilne auto drogowe , które czasem ma pokazać pazur .
Zdjęcia auta po zakupie .
a tu już po wizycie wymiany tłumika
ktoś dbał o to autko tak wygląda filterek powietrza
Plany na sierpień silnik remont , pod koniec wakacji auto jedzie do blacharza termin już zaklepany.
Do tej pory chce ogarnąć auto mechanicznie .
Zdjęcia środka wstawię na dniach
polerka lakieru
Czerwone auta sa szybsze ...
Kompresja jest ok 11 10,5 10,5 11 na zimnym dziś sprawdzamy na ciepłym i Turbo .
Może obędzie się bez ściągania głowicy.
Po sprawdzeniu Turbo , zostają gumki zaworowe ( bez ściągania głowicy ) , potem sprawdzenie głowicy - planowanie , uszczelka pod głowicą i ostatecznie pierścienie .
Auto prawdziwa perełka wyprodukowano tylko 2500 szt.
A to zdjęcia z wczoraj
Nr rejestracyjne czysty przypadek nie ma tam VE po maską
Może obędzie się bez ściągania głowicy.
Po sprawdzeniu Turbo , zostają gumki zaworowe ( bez ściągania głowicy ) , potem sprawdzenie głowicy - planowanie , uszczelka pod głowicą i ostatecznie pierścienie .
Auto prawdziwa perełka wyprodukowano tylko 2500 szt.
A to zdjęcia z wczoraj
Nr rejestracyjne czysty przypadek nie ma tam VE po maską
Czerwone auta sa szybsze ...
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
primeraP10 - nie jest żle z blacharką ta rdza którą widać na zdjęciach ( progii ) głównie pochodzi z nakładek plastikowych które były nakładane na progi . Stała woda przez lata nie musze mówić co tam było pod spodem.
Podłoga zdrowa zakonserwowana , 2 dziury w nadkolach nie duże , obspawać tu i tam i jest malina. Nowe progi stalowe 120 zł / szt.
Widziałem bardziej zgnite 15 letnie Nissany czy Mazdy.
Chemik - dla tego Perełka bo to jedyna sztuka na Dolnym Śląsku 4 x 4 Turbo.
Jest jeszcze jedna w Opolu
Jastrząb - jest taka opcjaa jak na zdjęciu przód i tył czarny + boki doły drzwi.
Zobaczymy
Ogólnie zakochac się idzie po tym jak się wsiądzie do auta .
Zegary malina , fotele - poezja , Silnik - symfonia , wrażenia z jazdy - bezcenne
Po przekroczeniu 3500 ob / min zapala się kontrolka ( zielona Turbinka ) na desce na znak że Turbo zaczyna pompować i obraz za szybą zaczyna sie rozmazywać .
Nagram filmiki po wizycie u doktora to sami zobaczycie.
Od jutra prace przy silniku , nowe węże , kable i rewizja turbiny .
Podłoga zdrowa zakonserwowana , 2 dziury w nadkolach nie duże , obspawać tu i tam i jest malina. Nowe progi stalowe 120 zł / szt.
Widziałem bardziej zgnite 15 letnie Nissany czy Mazdy.
Chemik - dla tego Perełka bo to jedyna sztuka na Dolnym Śląsku 4 x 4 Turbo.
Jest jeszcze jedna w Opolu
Jastrząb - jest taka opcjaa jak na zdjęciu przód i tył czarny + boki doły drzwi.
Zobaczymy
Ogólnie zakochac się idzie po tym jak się wsiądzie do auta .
Zegary malina , fotele - poezja , Silnik - symfonia , wrażenia z jazdy - bezcenne
Po przekroczeniu 3500 ob / min zapala się kontrolka ( zielona Turbinka ) na desce na znak że Turbo zaczyna pompować i obraz za szybą zaczyna sie rozmazywać .
Nagram filmiki po wizycie u doktora to sami zobaczycie.
Od jutra prace przy silniku , nowe węże , kable i rewizja turbiny .
Czerwone auta sa szybsze ...
fajne wozidło:)
one wychodziło fabrycznie z kierownicą po lewej czy prawej stornie? odpycha się zapewne zacnie:)
one wychodziło fabrycznie z kierownicą po lewej czy prawej stornie? odpycha się zapewne zacnie:)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Miałem okazję posiedzieć w tym aucie Fotele trzymają lepiej niż kubełki w P11GT
DARO, rób to auto na glanc
DARO, rób to auto na glanc
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Madzia jest w trakcie operacji. Silnik na czesci pierwsze nowe pierscienie nowa uszczelkani cala glowica do generalki. Wroce z wakacji wstawie zdjecia. Okazalo sie że przyrząd do mierzenia kompresji byl wadliwy wyszlo 8 7,5 7,5 8 . Generalnie calkowity remont silnika.Janek ogarnia wszystko od podstaw. Czesci same z gornej polki lub oryginały. Wpadnie duzy IC i bedziemy celowac w zdrowe 0,8 bara czyli okolice 200 KM.
Czerwone auta sa szybsze ...
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
Seria 150 km 0.4 bara . Ja chcę na razie 0,8 max okolice 200 km. Napędy jak to mazdy nie lubia katowania na asfalcie. Sa projekty po 240 km. Ale ja nie chce caly czas lezec pod autem. Waga samochodu 1140 kg. Tez to zwryfikuje na wadze po skonczeniu prac nad silnikiem. To ma byc auto drogowe . Do tego silnika jest skrzynia przod naped i ona wytrzymuje moce ponad 300 km ale wtedy mamy tylko przod naped.
Czerwone auta sa szybsze ...
4x4 zostaje zawsze chcialem mieć takie małe i szybkie cudo. Jakby sie naped zrypal i nie byly osiagalne czesci to zawsze jest opcja przód. Mój Suniacz ma 170 KM i 7s 100km/h a ten to tez bedzie szatan. Ponoc mozna zejsc poniżej 14 s na 1/4 mili.
Ostatnio zmieniony 2014-08-25, 20:26 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...
A no bo trakcja jest nie stoi przez chwilę w miejscu jak przednionapędówka, tylko od razu wyskakuje do przodu.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik