Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!
Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.
Dziękujemy!
Moderatorzy: Seba WWA , Ryba , Sajmooon
karpiu
nowy na forum
Posty: 18 Rejestracja: 2012-12-16, 18:38
Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: karpiu » 2014-04-14, 20:40
Powitać,
Jakiś czas temu jeden z kolegów sprzedawał na giełdzie owy znany chiński kolektor. Wspominał wtedy, że kolektor poszedł do zwymiarowania i jakaś polska firma ma wycenić robotę i możliwe, że mielibyśmy polską alternatywę, w dodatku lepszą
Coś wiadomo w temacie?
Nie pamiętam kto wtedy o tym pisał a post już chyba wyleciał.
Pozdro
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624 Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:
Post
autor: MacGayver » 2014-04-14, 21:14
pewnie nie chodzi o moje kolektory bo moje były ze zwykłej stali. Próbowałem zdobyć wtedy ssac'a żeby ktoś pożyczył na wymiar ale się nie udało. Gdyby coś to nadal je wykonuje
karpiu
nowy na forum
Posty: 18 Rejestracja: 2012-12-16, 18:38
Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: karpiu » 2014-04-14, 21:49
O Tobie pamiętam
Tam właśnie chodziło raczej o dokładną kopie z kwasa.
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591 Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:
Post
autor: Zielkq » 2014-04-14, 21:54
karpiu , pisz do
SPOKOjny bo jego masz na myśli.
Pozdrawiam
foo
fanatyk nissana
Posty: 1783 Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Post
autor: foo » 2014-04-14, 23:51
Temat kolektorów z nierdzewki jak najbardziej będzie kontynuowany. Jak dobrze pójdzie wakacyjną porą coś się pojawi.
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-07-24, 12:23
Ruszyło
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082 Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko
Post
autor: Boro1989 » 2014-07-24, 12:33
Vixo a Ty co ?:) kandydujesz do złotej łopaty ?:D
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-07-24, 12:44
Boro1989 , przeczytaj post nad moim
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998 Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any
Post
autor: PrzeRuSco » 2014-07-24, 12:45
Też jestem ciekawy czy już są, a 3 miesiące to trochę mało jak na złota łopatę
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
foo
fanatyk nissana
Posty: 1783 Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Post
autor: foo » 2014-07-24, 15:13
Po przeliczeniu za i przeciw, z nierdzewki nie ma większego sensu się w to bawić, póki kwota za ssac jest jaka jest...
VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914 Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:
Post
autor: VE Killer » 2014-10-12, 17:03
to było wiadome od samego początku:)
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678 Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp
Post
autor: adrionGT » 2014-10-12, 17:44
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914 Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:
Post
autor: VE Killer » 2014-10-12, 18:06
dlatego właśnie nie opłaca robić się kopi ze stali nierdzewnej
bardziej intryguje mnie gwarantowany przyrost 10%
np. w p10gt 150KM gwarantowane że dojdzie 15 KM
chociaż nie
do 10% czyli może dodać 1%
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082 Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko
Post
autor: Boro1989 » 2014-10-12, 18:11
jeżeli chodzi o VE to dodaje około 10-15km i około 10nm , sprawdzane na hamowniach
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678 Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp
Post
autor: adrionGT » 2014-10-12, 18:11
Ja tam się nie znam
, różne przyrosty kolektory dawały
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914 Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:
Post
autor: VE Killer » 2014-10-12, 18:25
no jeśli tylko montaż takiego kolektora tyle daje to przyzwoicie.
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082 Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko
Post
autor: Boro1989 » 2014-10-12, 18:28
no tyle daje ,
tak samo jak wydech zrobiony na 2.5cala w połączeniu z serii 186 robi się około 210
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2014-10-12, 18:29
Mi w P11.144 dał 3 KM i 11 Nm
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233 Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia
Post
autor: Emu89 » 2014-10-12, 18:30
Kolo mnie w Rzeszowie jest identyczna firma ktora posiada takie cudow tej samej cenie (M-tunning) zgodze sie z bomblem
Bo skoro ja mam tylko mod rozrzadu , i zaplonu , plus wydech a zrobilo sie 210 koni to nie mozliwe zeby sam wydech dal 10-15 koni
VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914 Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:
Post
autor: VE Killer » 2014-10-12, 19:18
może w ve przyrost liczy się razy dwa;)
XXX
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082 Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko
Post
autor: Boro1989 » 2014-10-22, 12:35
Pytanie mam do użytkowników ssac, wam tez dolne łączenie opiera się o blok silnika? Ktoś jakiś patent ma na ten problem??
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-10-22, 12:48
Podszlifować
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2014-10-22, 12:57
już nie długo wyjdzie na światło nasz projekt kolektora wydechowego w opcji 4-1 oraz 4-2-1 ze stali nierdzewnej. Cena będzie porównywalna z opcją która jest na rynku
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824 Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: wod2u » 2014-10-22, 13:18
Boro1989 , mi się opierał o blok kawałek flanszy od dwururki, przez co nie dało się ustawić idealnie w linii flansz na łączeniu 4-2. Zrobiłem tak jak vixo napisał, 5min na szlifierce stołowej i siadło idealnie.
pozdr. Kamil
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169 Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: killer2000 » 2014-10-22, 13:54
Ryba ale megaphona będziecie robić
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914 Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:
Post
autor: VE Killer » 2014-10-22, 16:45
Ryba pisze: już nie długo wyjdzie na światło nasz projekt kolektora wydechowego w opcji 4-1 oraz 4-2-1 ze stali nierdzewnej. Cena będzie porównywalna z opcją która jest na rynku
z jednego kawałka rury czy kolankami panowie powalczycie?
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624 Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:
Post
autor: MacGayver » 2014-10-22, 17:49
jak cena będzie taka jak ta rynkowa to chyba sam się skuszę mimo że SR20 mamy tylko w firmowym pojeździe, bo chyba za tą cenę to opłacalność będzie znikoma bo wiem z czym to się je
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169 Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: killer2000 » 2014-10-22, 18:02
ve killer chyba kolanka bedą i najprawdopodobniej testy odbedą się na moim aucie
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Lukicrx
fanatyk nissana
Posty: 321 Rejestracja: 2013-12-08, 20:12
Lokalizacja: okolice BB
Post
autor: Lukicrx » 2014-10-22, 18:17
Amortyzować giętarkę na cenach chińskich się nie opłaca po prostu, także w Polskich realiach tylko kolanka i tigowanie
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169 Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: killer2000 » 2014-10-22, 18:30
tak jak piszesz lukicrx bedą kolanka + tig plus to zejście 4-1 bedzie kupne bo są dostepne
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"