 ale się nawróciłem i nie sprzedaje
 ale się nawróciłem i nie sprzedaje  , Cubuś z racji gabarytów P11 na prawdę fajnie się nią lata po trasie
 , Cubuś z racji gabarytów P11 na prawdę fajnie się nią lata po trasie 
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
 ale się nawróciłem i nie sprzedaje
 ale się nawróciłem i nie sprzedaje  , Cubuś z racji gabarytów P11 na prawdę fajnie się nią lata po trasie
 , Cubuś z racji gabarytów P11 na prawdę fajnie się nią lata po trasie 
 porting łebka 1000zł w szopie u staska, wałki 1500-2000zł w górę , talerzyki i sprężynki tytanowe 2500zł bo przecież te wałki które to wycisną 200+ nie pociągną na serii
 porting łebka 1000zł w szopie u staska, wałki 1500-2000zł w górę , talerzyki i sprężynki tytanowe 2500zł bo przecież te wałki które to wycisną 200+ nie pociągną na serii 
skąd kolega te ceny wytrzasnął.. jak by dobrze poszukać to za 2000-2500 można zestaw wałkąw ze sprężynkami kupić... a talezyki nie zawsze sa wymagane. albo pokusić się o odkupienie jakiś wałków używanych. to samo dotyczy głowicy. sam porting za 1000mozna zrobić to za 500??za 1500 można zrobić już konkreta nie sam portingkiller2000 pisze: wałki 1500-2000zł w górę , talerzyki i sprężynki tytanowe 2500zł bo przecież te wałki które to wycisną 200+ nie pociągną na serii

 
 zależy jak się ustawi... a w sumie np. uszkodzenie wałka rozrządy to przecież nic poważnegoAd@mus pisze:w sumie wysypanie Ygreka nie rozbija silnika na amen:)
 
 przejść z hydrauliki na mechanikę ;Padam_N14 pisze:Kiedyś "brt" pisał odnośnie spadania "Y" że da się to łatwo ogarnąć tylko nie chciał zdradzić co i jak.
 Sam mam high porta głowica obrabiana i planowana mocno do tego oba wałki zdrowo przestawione i zapłon doje... mimo to brak problemów z igrekami a jestem uzależniony od tego jak ten silnik gra na odcięciu
 Sam mam high porta głowica obrabiana i planowana mocno do tego oba wałki zdrowo przestawione i zapłon doje... mimo to brak problemów z igrekami a jestem uzależniony od tego jak ten silnik gra na odcięciu  
  
 /
 / 
 
 Ryba pisze: W det-ach to częsty przypadek.
Czasem nawet stopery nie pomagają. Jest na nissantechu aktualny wątek o tym
 ) jest jedna zasada we wszystkich tematach o SR 20 obowiązująca na wszystkich forach : ALBO MASZ VE ALBO JESTEŚ PRZECIWKO NAM!!!!
) jest jedna zasada we wszystkich tematach o SR 20 obowiązująca na wszystkich forach : ALBO MASZ VE ALBO JESTEŚ PRZECIWKO NAM!!!! ? jakikolwiek temat dotyczący rozwiązania jakiegoś problemu z DE... zaraz pojawia się cudowne rozwiązanie: wrzuć VE nie będziesz miał problemów... wygląda na to że ten VE to idealny idioto odporny niezniszczalny silnik...
? jakikolwiek temat dotyczący rozwiązania jakiegoś problemu z DE... zaraz pojawia się cudowne rozwiązanie: wrzuć VE nie będziesz miał problemów... wygląda na to że ten VE to idealny idioto odporny niezniszczalny silnik...