[N16] Prawidłowe wartości przepływki oraz sondy. Błąd P0171
Moderator: sergiej
[N16] Prawidłowe wartości przepływki oraz sondy. Błąd P0171
Witam,
Nissan Almera N16 1.8 114KM 2000r
gdzie mogę znaleźć prawidłowe wartości przepływki oraz sondy lambda,
chodzi o wartości procentowe oraz napięcia na biegu jałowym, na 2,5k obrotów oraz 4k obrotów.
Pojawił się błąd P0171 zbyt uboga mieszanka, wszystko wyczyszczone, nowe świeczki, a obławy jak były tak są:
- na zimnym szarpie jak szalone, max prędkość 140km/h,
- na ciepłym silniku przy zmianie biegu dławi się po czym jak by się odblokowywał ale dalej zamula.
- jak się przełączy na gaz to jest ok jednak prędkość max dalej kuleje
korekta czasu wtrysku paliwa ma 29-30%
Pozdrawiam
Nissan Almera N16 1.8 114KM 2000r
gdzie mogę znaleźć prawidłowe wartości przepływki oraz sondy lambda,
chodzi o wartości procentowe oraz napięcia na biegu jałowym, na 2,5k obrotów oraz 4k obrotów.
Pojawił się błąd P0171 zbyt uboga mieszanka, wszystko wyczyszczone, nowe świeczki, a obławy jak były tak są:
- na zimnym szarpie jak szalone, max prędkość 140km/h,
- na ciepłym silniku przy zmianie biegu dławi się po czym jak by się odblokowywał ale dalej zamula.
- jak się przełączy na gaz to jest ok jednak prędkość max dalej kuleje
korekta czasu wtrysku paliwa ma 29-30%
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2014-07-01, 10:43 przez smarzyk, łącznie zmieniany 2 razy.
Raczej przepływka. Prawidłowych wartości poszukaj tutaj: http://www.importworkshop.com/files/man ... almera.zip
Jaki masz silnik? Wróżkami nie jesteśmy i nie wiemy co tam masz pod maską.
Dla QG:
wolne obroty: 1.0-1,7V
2500 rpm: 1,5-2,1V
Dla YD:
wolne obroty: 1,5-2,0V
dla 4000rpm: około 3,8-4,0V
Dla QG:
wolne obroty: 1.0-1,7V
2500 rpm: 1,5-2,1V
Dla YD:
wolne obroty: 1,5-2,0V
dla 4000rpm: około 3,8-4,0V
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
@janusz A posiadasz wartości lambdy i w które przewody się wpiąć ?
W napływie emocji ... zapomniałem ... chodzi o Nissan Almera N16 1.8 114KM 2000r
przepływka z oddzielnym czujnikiem temperatury na dolocie.
Tak z ciekawości, jeżeli wszyscy mówią, że w silnikach QG15 i QG18 filt jest zespolony z pompą to co ten gość sprzedaje ?
http://allegro.pl/nissan-almera-ii-n16- ... 13880.html
W napływie emocji ... zapomniałem ... chodzi o Nissan Almera N16 1.8 114KM 2000r
przepływka z oddzielnym czujnikiem temperatury na dolocie.
Tak z ciekawości, jeżeli wszyscy mówią, że w silnikach QG15 i QG18 filt jest zespolony z pompą to co ten gość sprzedaje ?
http://allegro.pl/nissan-almera-ii-n16- ... 13880.html
Przepływomierz:
Biały - napięcie aku -12 VDC
Czerwony - około 5VDC
Czarny - masa - 0VDC
Zielony - sygnał wyjściowy do ECU
Sonda lambda:
Niebiesko-pomarańczowy - napięcie aku -12 VDC
Biały - sygnał - zniekształcony przebieg prostokątny od 0,3V do 0,6V
Biały - napięcie aku -12 VDC
Czerwony - około 5VDC
Czarny - masa - 0VDC
Zielony - sygnał wyjściowy do ECU
Sonda lambda:
Niebiesko-pomarańczowy - napięcie aku -12 VDC
Biały - sygnał - zniekształcony przebieg prostokątny od 0,3V do 0,6V
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dzięki. Punk za pomoc
[ Dodano: 2014-07-07, 06:29 ]
No to kicha, wyniki wydają się prawidłowe, ale jest gorzej niż było
po włączeniu silnika zaczyna się dławić, spadają obroty czuć benzynę,
po wypięciu przepływki wchodzi w tryb"awaryjny" i przestaje się dławić,
ale bez przepływki nie da się jeździć, jak przeroszę 2 tys obrotów szarpie jak szalony.
Zamówiłem wczoraj nowa przepływkę. Jednak dziś szarpał i dławił się nawet na gazie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Dodano: 2014-07-09, 06:24 ]
Wszystko już działa!
Winowajca jak w 80% takich przypadków okazał się przepływomierz,
u mnie dodatkowo była fajko cewka co dodało kilka objawów co troszkę mnie zmyliło.
Najważniejsze że idzie jak dzikus, a do tego mam tester kabli i świec i tester ciśnienia sprężania
Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-07-07, 06:29 ]
No to kicha, wyniki wydają się prawidłowe, ale jest gorzej niż było
po włączeniu silnika zaczyna się dławić, spadają obroty czuć benzynę,
po wypięciu przepływki wchodzi w tryb"awaryjny" i przestaje się dławić,
ale bez przepływki nie da się jeździć, jak przeroszę 2 tys obrotów szarpie jak szalony.
Zamówiłem wczoraj nowa przepływkę. Jednak dziś szarpał i dławił się nawet na gazie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Dodano: 2014-07-09, 06:24 ]
Wszystko już działa!
Winowajca jak w 80% takich przypadków okazał się przepływomierz,
u mnie dodatkowo była fajko cewka co dodało kilka objawów co troszkę mnie zmyliło.
Najważniejsze że idzie jak dzikus, a do tego mam tester kabli i świec i tester ciśnienia sprężania
Pozdrawiam