

Moderator: janusz
teraz mam ochotę na automat żeby zobaczyć co i jak, no i żeby moc miała, na pewno nie wchodzi w grę nic poniżej 3.0, no i miło by było jakby był 5 drzwiowy hmm ale raczej takich nie ma, przyzwyczaiłem się do kombi i tak mi z tym dobrze, poza tym, że i tak pójdzie sekwencja to i gdzieś musi się zmieścić koło oprócz bagaży, w primce podoba mi się rozwiązanie z kołem tam, teraz mam butlę 62l i jest spoko a do tego mogę przy wyjeździe załadować pod daszek, (rodzinka 4 osobowa)Lombardo88 pisze:heh...chyba najlepszy sposób żeby się przekonać o klasie tego auta:) DINO777, a jaki silnik,skrzynia i jaka wersja Cię interesuje??
A ja dziś w Warszawie widziałem taką nawet chyba w takim samym kolorze. Antenę miała po lewej stronie tj. po stronie kierowcy. Na to wychodzi, że wersje usa mają antenę po przeciwnej, prawej stronie.MarekL pisze:Wydaje mi się, ze ta ma nie fabryczną okładzinę na kierownicę i wymienioną gałkę od skrzyni biegów. Może to wskazywać na większy przebieg niż deklarowany. Ale nie musi.Armann pisze: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11284475
I nie wiem co to wystaje na lewym tylnym błotniku. Przecież antena radiowa jest z drugiej strony?
Jadę ją w czwartek oglądać. Zobaczymy co to będzie.B 52 pisze:Wiem, że jest w Warszawie Maxima z silnikiem 3 litry w manualu. Cena w okolicy 6000 zł.
Fajnie jeździ. Tylko bez gazu. Jest do poprawek lakierniczych i ogólnie z 2000 zł włożyć i hulać.
Sprowadzona z Kanady. W Kanadzie nic się z nią nie działo, sprawdziłem w carfaxie.
Sam? Daj znać gdzie dokaldnie ta maxi stoi moze bym sie wybral z Tobą?Melo pisze:Jadę ją w czwartek oglądać. Zobaczymy co to będzie.B 52 pisze:Wiem, że jest w Warszawie Maxima z silnikiem 3 litry w manualu. Cena w okolicy 6000 zł.
Fajnie jeździ. Tylko bez gazu. Jest do poprawek lakierniczych i ogólnie z 2000 zł włożyć i hulać.
Sprowadzona z Kanady. W Kanadzie nic się z nią nie działo, sprawdziłem w carfaxie.
LPG z mikserem - po taniości zrobione -50 koni pewnierudeboyjanek pisze:hmmm, to jeden plus odpada. Jak na razie ten najmniej ważny.
edit: a jest jeszcze to: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11796876
Plus, że odpada akcyza i opłaty (przy 3l akcyza jest chyba spora), minus (dla mnie), że automat. No i sprzedawca ściemniacz, pod tym nr tel są w necie stare ogłoszenia, więc handlarz i trudno uwierzyć, że to naprawde jego wóz
Po czym można poznać, że to taki typ instalacji?GRZECHu pisze:LPG z mikserem - po taniości zrobione -50 koni pewnierudeboyjanek pisze:hmmm, to jeden plus odpada. Jak na razie ten najmniej ważny.
edit: a jest jeszcze to: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11796876
Plus, że odpada akcyza i opłaty (przy 3l akcyza jest chyba spora), minus (dla mnie), że automat. No i sprzedawca ściemniacz, pod tym nr tel są w necie stare ogłoszenia, więc handlarz i trudno uwierzyć, że to naprawde jego wóz