
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Mam takie same klemy i powiem że są nie zabardzo szybko robią się zasniedziale i co gorsza wszystko tworzy się od spodu że od góry nic nie widać,radzę kontrolawać lub spróbować posmarować wazeliną techniczną.
blabla widziałeś już mojego Nissana 

Podstawka pod aku tam jest i za Chiny nie chciało inaczej wejść. Za gumę to podziękowania należą się Niewinnejyapko pisze: Szkoda że pociąłeś gume, ale jak rozumiem inaczej nie dało się wsadzić baterii![]()

Co do klem to jak ktoś ma taki czerwony plastik od serii to przygarnę

bombel, teraz możesz używać samochodu do wożenia ziemniaków na rynek na sprzedaż 

ponad 6 mm średnicy, a oryginalny ile ma?DubSon pisze:Sprawuje się dobrze? Kabel nie robi się gorący?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Takie coś pasuje na seryjną klemę:bombel pisze:Co do klem to jak ktoś ma taki czerwony plastik od serii to przygarnę
http://allegro.pl/oslona-klemy-plus-plu ... 25015.html
pozdr. Kamil
Tradycyjnie Primera zdechła. Ponieważ nie mam siły by ją ratować, to jest na sprzedaż. Do zrobienia jest pekniety 4 tłok. Więcej info: viewtopic.php?p=352133&highlight=#352133
Rozważę każdą sensowną propozycję
Rozważę każdą sensowną propozycję
bombel, nie poddawaj się... 

100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Szkoda że tak się stało Bartek...
Ale w większość TurboWozów tak się to właśnie kończy...
Współczuję...
Bombel zakup wolnossaka Nissana Altimę lub Infiniti G35 w sedanie - moc będzie podobna... tylko bezawaryjność większa... a na rodzinny dupowóz jak znalazł...
Ale w większość TurboWozów tak się to właśnie kończy...
Współczuję...
Bombel zakup wolnossaka Nissana Altimę lub Infiniti G35 w sedanie - moc będzie podobna... tylko bezawaryjność większa... a na rodzinny dupowóz jak znalazł...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany
...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a

...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a

Bombel nie poddawaj się ! na spokojnie zdejmij głowę oceń szkody i wtedy podejmij decyzję !
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Ja już podjąłem decyzję.
Dla przyszłego właściciela polecam kupić: http://www.tomson.com.pl/product-pol-17 ... 8-5-1.html
Do tego 1000 PLN na wymianę i będzie hulać
Dla przyszłego właściciela polecam kupić: http://www.tomson.com.pl/product-pol-17 ... 8-5-1.html
Do tego 1000 PLN na wymianę i będzie hulać
bombel, jak tak śledziłem temat, to na prawdę szkoda Twoich nerw, czasu i pieniędzy, które poszły w to auto. Wiadomo, rzecz nabyta, to i można się jej pozbyć, lecz to auto jest tak jakby wpisane razem z Tobą w historię klubu.
W tym roku pierwszy raz na żywo zobaczyłem auto, na prawdę utrzymane w niesamowitym stanie.
W tym roku pierwszy raz na żywo zobaczyłem auto, na prawdę utrzymane w niesamowitym stanie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
następca czekabombel pisze:Ja już podjąłem decyzję.


- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Klamoty były dobrze dobrane...foo pisze:Zrób porządny silnik, poskładany na słusznych klamotach, a nie co kwartał kanał. Dopnij swego w końcu co?
Zresztą seryjny SR20VE po prawidłowym zestrojeniu znosi 330KM, Lukasz tyle miał i silnik nie oddał Limon do tej pory go męczy fakt że w wolnossaku, no i kolega Owadobójca któremu dwa lata temu zeswapowaliśmy SR20VET + dołożyliśmy Chińskie turbo lata do tej pory, a katują sprzęt znacznie mocniej niż tylko na odcinku 1/4 mili, jedyne co w aucie zajeździli to sprzegło ACT...



WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To co zawiodło wobec tego? Strojenie? Sunny z 400kg lżejszy, to i dużo lżej ma motorownia, no ale choćby nawet. Jak nie stroiciel zawiódł, nie graty to co - nie szanowanie wozu i użytkowanie jakieś chore? Wygląda na to, że zrobienie turbo primery, która pojeździ - to ciężki temat.
Szkoda tego projektu
Szkoda tego projektu

bombel, współczuje Ci i rozumiem Twoją decyzję, naprawdę masz pecha 

Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Gdyby graty były dobrze dobrane i wszystko zrobione na 100% od początku do końca to silnik nie poddałby się tak łatwo.
Szczerze to moim zdaniem moc nie zachwyciła w tym setupie a kolejna awaria tego typu przy zaledwie 285KM to totalna porażka. Z tego co wiem to traktowałeś auto jak jajko w obawie przed ponowna awarią (która i tak miała miejsce) więc bezawaryjność można ocenić jako poniżej miernoty. Aż strach pomyśleć co byłoby gdyby był atak na 300KM z plusem...
Współczuję panie Bombel i nie dziwie się, że masz dosyć bo włożyłeś mnóstwo serca i kasy w to auto a tu taka dupa. Szału dostałbym na twoim miejscu. Wniosek taki, że primera DE+T lub VE+T to nieporozumienie oraz strata czasu i pieniędzy.
Szczerze to moim zdaniem moc nie zachwyciła w tym setupie a kolejna awaria tego typu przy zaledwie 285KM to totalna porażka. Z tego co wiem to traktowałeś auto jak jajko w obawie przed ponowna awarią (która i tak miała miejsce) więc bezawaryjność można ocenić jako poniżej miernoty. Aż strach pomyśleć co byłoby gdyby był atak na 300KM z plusem...
Współczuję panie Bombel i nie dziwie się, że masz dosyć bo włożyłeś mnóstwo serca i kasy w to auto a tu taka dupa. Szału dostałbym na twoim miejscu. Wniosek taki, że primera DE+T lub VE+T to nieporozumienie oraz strata czasu i pieniędzy.
Ostatnio zmieniony 2014-06-23, 17:41 przez lordkain, łącznie zmieniany 1 raz.
lordkain, chyba za wcześnie na wydawanie podobnych osądów? Tak budowany silnik mogą zabić też za wolne obroty i brak smarowania na nich...
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005