[P11/WP11] Wymiana płynu wspomagania
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Wymiana płynu wspomagania
Czy ktos w P11 wymienial plyn wspomagania?? Mam ponizej MIN i nie wiem co jest zalane (wyglada na czarny). Jak go spuscic i odpowietrzyc?? Jaki plyn zalac??
Dodam jeszcze ze mam zapocona pompe wspomagania?? Tam sie cos uszczelnia??
Dodam jeszcze ze mam zapocona pompe wspomagania?? Tam sie cos uszczelnia??
W Haynesie masz opisane wszystko jak wymieniać. Jak dobrze pamiętam do wspomagania szedł DEXTRON - jeśli masz ciemno żółty kolor to pewnie II, bo DEXTRON III to taki różowy jest.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
d3ck do skrzyń i do wspomagania leje się olej ATF
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Witam. Mam pytanie bo instrukcja do primery p11 mowi o plynie dexron 3 a wy piszecie ze wlaliscie dexron 2? sciagam wlasnie haynsa ale chce sie dowiedziec jaki ma byc? moj jest malinowy i mi ucieklo ze 2 setki przez uszkodzona opaske zbiorniczna. Co dolac? plyn jest czysty w miare (chce spuscic ile mi sie uda i zalac do max)
Abc1234xx, Dextron III - różowiutki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Abc1234xx - nie wiem ich się pytaj Ty masz Dextron III i taki zalej.
Dextron II był w P10
Dextron II był w P10
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Abc1234xx, masz różowy - czyli DEXTRON III, jakbyś miał taki żółto-brązowy, brudnożółty to miałbyś DEXTRON II
Model fazy 1 - P10 od '90 do '93 lub połowy '94
Model fazy 2 - P10 po lifcie czyli od początku '94 lub połowy '94 do połowy '96
Model fazy 3 - P11 od połowy '96 do września/października '99
Model fazy 1 - P10 od '90 do '93 lub połowy '94
Model fazy 2 - P10 po lifcie czyli od początku '94 lub połowy '94 do połowy '96
Model fazy 3 - P11 od połowy '96 do września/października '99
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
no wlasnei ogladalem w sklepie dex 2g mobila i chyba lotosa no i elf i byl rozowy na 100% tzn moze bardziej czerwonawy . No http://allegro.pl/ravenol-atf-dexron-d- ... 66590.html
[ Dodano: 2014-05-11, 17:09 ]
ATF DEXRON® II D
Lepkość kinematyczna w 100 °C, mm2/s 8,6
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40 ° C, mm2/s 48,0
Wskaźnik lepkości 165
Temperatura płynięcia, w °C -42
Temperatura zapłonu (COC), w °C 198
Barwa czerwona
ATF DEXRON® III
Lepkość kinematyczna w 100 °C, mm2/s 7,96
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40 ° C, mm2/s 35,90
Wskaźnik lepkości 204
Temperatura płynięcia, w °C -40
Temperatura zapłonu (COC), w °C 180
Barwa czerwona
[ Dodano: 2014-05-11, 17:09 ]
ATF DEXRON® II D
Lepkość kinematyczna w 100 °C, mm2/s 8,6
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40 ° C, mm2/s 48,0
Wskaźnik lepkości 165
Temperatura płynięcia, w °C -42
Temperatura zapłonu (COC), w °C 198
Barwa czerwona
ATF DEXRON® III
Lepkość kinematyczna w 100 °C, mm2/s 7,96
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40 ° C, mm2/s 35,90
Wskaźnik lepkości 204
Temperatura płynięcia, w °C -40
Temperatura zapłonu (COC), w °C 180
Barwa czerwona
DEXTRON II jest brązowo-zółty, DEXTRON II D jest czerwony, DEXTRON III jest różowy/czerwony
Ja bym zrobił tak - olej kosztuje 30-40zł za 1L. Spuść cały olej i zalej nowy. Będzie po problemie
Ja u siebie mam Dextrona III
Czytałem to
Ja bym zrobił tak - olej kosztuje 30-40zł za 1L. Spuść cały olej i zalej nowy. Będzie po problemie
Ja u siebie mam Dextrona III
Czytałem to
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
no jest jakis 2d dexron i on jest w sklepach wlasnie. NIe wiem czym sie to rozni od 3. A co od spuszczania to nie chce juz rozpinac przewodow bo ledwo zyja a zbiorniczek tak samo. Jak juz to rozepne to do wymiany wszystkie przewody pojda i zbiornik .Nie mam czasu na przestoje i szukanie czesci ktore beda dobre i pasujace niestety a do primery takie wynalazki dokupic to nierealne. No i co tu zrobic? dalej jestem w kropce niestety
Abc1234xx kupujesz węże gumowe do olejów i benzyn do tego kilka obejm i się problem rozwiązuje. Ja u siebie w ten sposób zlikwidowałem wszystkie wycieki i pocenia się przewodów.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
witam Arkadio M przypomniałem pompa będzie jutro. Ja sam osobiście spuszczałem płyn wspomagania i zalewałem nowy tak jak pisze instrukcja jest to DEXRON 3 i taki ma być. Jak już założysz pompe to na podniesionym przodzie kilka ruchów na maksa w lewo i na maksa w prawo przy odpalonym motorze żeby układ się odpowietrzył.
Rozumiem że Ja u siebie mam dextron III , tak ?
Kolor trudno określić bo jest stary wiec wiadomo ale na oko to mam jakiś czerwono - brązowy
Zazwyczaj do ukł. kierowniczych wlewałęm Motul
Te dwa proponuja do mojego modelu
https://www.motul.com/pl/pl/products/oi ... dexron-iii
https://www.motul.com/pl/pl/products/oi ... /multi-atf
Kolor trudno określić bo jest stary wiec wiadomo ale na oko to mam jakiś czerwono - brązowy
Zazwyczaj do ukł. kierowniczych wlewałęm Motul
Te dwa proponuja do mojego modelu
https://www.motul.com/pl/pl/products/oi ... dexron-iii
https://www.motul.com/pl/pl/products/oi ... /multi-atf
Addicted to driving
voy78, ty masz ATF IID lub ATFIIE, ale na DEXRONIE III też będzie działać
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Odświeżam kotleta bo nie wiem. P11 1996 1.6 66KW wersja SI, potrzebuję płyn układu wspomagania kierownicy. Wyciek przy chłodnicy, muszę uzupełnić po wcześniejszym założeniu opaski. Szczerze powiem, nie otwierałem zbiornika jeszcze w obawie przed zapowietrzeniem układu więc nie wiem jaki kolor w środku.
Dextron 2 i 3 pojawia się w wątku, proszę o szybką radę. Przy okazji kolejne pytania: czy można dolewać płyn bez wymiany oraz jaki kolor tego płynu powinien być dokupiony. Co bym nie musiał za chwilę pisać ponownie jak sprawdzę.
Dextron 2 i 3 pojawia się w wątku, proszę o szybką radę. Przy okazji kolejne pytania: czy można dolewać płyn bez wymiany oraz jaki kolor tego płynu powinien być dokupiony. Co bym nie musiał za chwilę pisać ponownie jak sprawdzę.
- szymon-uni
- wiem o czym pisze
- Posty: 41
- Rejestracja: 2015-07-01, 19:26
- Lokalizacja: sopot
- Kontakt:
szymon-uni, wymień płyn po całości i po problemie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Voy78, bo ATF tak pachnie Ja mam zalanego Agipa Rotra ATF IID i pracuje to dużo lepiej niż na castrolu dexron III
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- szymon-uni
- wiem o czym pisze
- Posty: 41
- Rejestracja: 2015-07-01, 19:26
- Lokalizacja: sopot
- Kontakt:
Byłem dziś na stacji benzynowej i napotkałem tam kilka specyfików do układów wspomagania w tym ten który pokazał Brylant13. Mowa o Prestone na którym jasno jest napisane że można go mieszać z innymi płynami, dodatkowo zawiera uszczelniacz etc. Jeśli tak piszą to rozumiem że nie może on zepsuć pompy.. Można taki dolać aby nie bawić się w spuszczanie starego płynu