modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Popieram sznikers99 , zreszta maxima w serii nie robi szału , swapuj i rób coś nowego na prawdę będziesz zadowolony VE dobrze wystrojone lekko podkręcone w lekkiej budzie na prawdę robi robotę
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
gdzie koszty kosztą nierównie. jak się chce i ma czas idzie sporo zaoszczędzić przy tego typu projektach.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
to Ty wyleciałeś z maximą nie ja , ja osobiście i tak wole Ve niż Maxime z 3.0 , a Gtek fajnie się zbiera w serii jak na rodzinne autko
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
Pisałem do Coobcia ale nie odpisał Znacie może kogoś z okolic Wrocławia zajmującego się takimi rzeczami?
Wiem, że nie będzie to koszt oscylujący w granicach 5 tyś. to projekt na przyszłość. Mam nadzieje, że nie tak daleką i 10k wejdzie w grę spokojnie.
Jestem zbyt przywiązany do tego auta, na tyle że nie oddam go i nie kupie gotowca
Wiesz mówiąc kup sobie Maxime zamiast N15 to jak powiedzieć kup sobie Lexa ls400 tam masz jeszcze większą moc. Nie w tym sens, duży dupowóz mam w planach i prawdopodobnie będzie to lex dlatego chcę włożyć coś do mojej limonkowej strzały
Wiem, że nie będzie to koszt oscylujący w granicach 5 tyś. to projekt na przyszłość. Mam nadzieje, że nie tak daleką i 10k wejdzie w grę spokojnie.
Jestem zbyt przywiązany do tego auta, na tyle że nie oddam go i nie kupie gotowca
Wiesz mówiąc kup sobie Maxime zamiast N15 to jak powiedzieć kup sobie Lexa ls400 tam masz jeszcze większą moc. Nie w tym sens, duży dupowóz mam w planach i prawdopodobnie będzie to lex dlatego chcę włożyć coś do mojej limonkowej strzały
Widzę, że odwieczna śpiewka żart oczywiście. Ale tak na prawdę, jeśli ktoś chce wszystko zrobić od razu, to niestety klepie po kieszeni nieźle. Z tym, że jak się zrobi auto od razu, to później już zostaje tylko jeździć i poprawiać to co się spierniczyło. I teoretycznie jest na początku bum, a później zwolnienie tempa.
Ja doszedłem do wniosku, że lepiej to rozwłóczyć w czasie i co trochę cieszyć się z nowych modów, ale to moje zdanie
Ja doszedłem do wniosku, że lepiej to rozwłóczyć w czasie i co trochę cieszyć się z nowych modów, ale to moje zdanie
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
To może zacznij od takich oczywistych rzeczy jak zawieszenie i hamulce, bo to można szybciej skompletowaći zamontować. A w wolnych chwilach będziesz szukał wszystkich części odnośnie VE. Wydech to już kwestia podjechania do Mac'a
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Parzyh po części nowe, płyny i oleje pisz do Gawła. BTW odebrałbyś PW
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja powiem tyle ... Miałem Primere DE Swap na VE 10 tysi .... Tylko teraz jest tak ja robilem kompletny wydech caly ktory zjadl 2 tysie , do tego musialem kupowac chlodnice swiece itp itd takze koszt zawsze jest zalezny od prac jakie trzeba zrobic przy swapie nie ma ustalonej kwoty co do tego ile trzeba miec , tutaj jest kwestia ile sie chce zrobic , najprostsze rozwiazanie to jest takie jak np. silnik 3 tysie , i kwestia dogadania kasy za robote , plus pozniejsze koszty czesci i plynow ktore albo wymieniamy albo nie .... Sposob najlepszy i najprostszy telefon do Bodka lub McGayvera ktorzy sie tym zajmuja i u nich sie wszystkiego dowaidujesz ....
Ostatnio zmieniony 2014-05-17, 12:52 przez Emu89, łącznie zmieniany 1 raz.
parzyh pisze:jak można wymienić silnik bez wymiany wszystkich płynów przy okazji?
To jest chyba rzecz oczywista ze nowe plyny bedziesz musial wlac ... Ja tutaj pisalem np. o nowych swiecach kablach , padla mi chlodnica i byl kontakt co z nia robimy czy wymieniac czy sobie sam wymienie , padla sonda wymieniac czy zostawiamy bez ? Chodzi mi o takie rzeczy ui kazdego moze wyjsc calkiem co innego padnie Ci czujnik jakis czy cos wtedy decydujesz czy wymieniasz czy nie ....
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
parzyh Znam jedną firmę z Wrocławia którzy zajmują się takimi modyfikacjami, no ale tam zapłacisz trochę
Więc moja propozycja żebyś uderzył do McGayvera z grupy Łódzkiej, on mi robił już 2 silniki, on zajmuje się takimi modyfikacjami więc polecam bo robiłem całe auto u niego
A nie masz daleko od siebie do Łodzi
Więc moja propozycja żebyś uderzył do McGayvera z grupy Łódzkiej, on mi robił już 2 silniki, on zajmuje się takimi modyfikacjami więc polecam bo robiłem całe auto u niego
A nie masz daleko od siebie do Łodzi
nie z chodzi dreams, ale z tego co widać po forum Bodek ma większe doświadczenie w ładowaniu VE pod maskę i krzesaniu iskier z autek , ale akurat w ten temat się nie wtrącam, dla mnie Bodek na prawdę świetnie ogarnął primerke ostatnio i polecam go , co do swapu mnie kosztował około 8-9 tysięcy na ten moment z poprawkami itp , więc sądze że wkładając go na miejsce ga16 w almie to wyjdzie jednak o wiele więcej niż te 10k, patrząc że trzeba zmienić na prawdę sporo, to nie jest P&P jak pod sr20 że montaż tylko DET i heja, tutaj rodzi się gruba kabelkologia , rzeźba wiązki więc to też trochę będzie kosztowało, najlepiej kolega zrobił pisząc do osób siędzących bardziej w tym temacie bo samochód samochodowi nie równy, i przy każdym wychodzą inne wydatki...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Dobra ja napisze ile wyszedł mnie swap do almy gti dodam ,że wrzucałem z Rybą(dzieki) i robota free mnie kosztowała:
silnik z przesyłką 2800
Ecumster2 400zł
Pompa wody 100
stroienie na hamowni mod rozrzadu kółko przerabiane ori 750
Olej ,płukanko,drugi olej, płyn do chłodnicy 300
Przekaznik do odpalenia zmiennej 5
zimeringi wału 100
dobrze jeszcze uszczelnić cały silnik pokrywa rozrzadu, miski 100
jak mi sie jeszcze coś przypomni to napisze elo
silnik z przesyłką 2800
Ecumster2 400zł
Pompa wody 100
stroienie na hamowni mod rozrzadu kółko przerabiane ori 750
Olej ,płukanko,drugi olej, płyn do chłodnicy 300
Przekaznik do odpalenia zmiennej 5
zimeringi wału 100
dobrze jeszcze uszczelnić cały silnik pokrywa rozrzadu, miski 100
jak mi sie jeszcze coś przypomni to napisze elo
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
parzyh to 3-5 razy tyle warte co auto
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz tam gdzie zaczyna się tuning, kończy się ekonomia
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"