![:P](./images/smilies/razz.png)
![;/ ;/](./images/smilies/kwasny.gif)
Moderator: janusz
Zapomniałem wcześniej napisać - moja sonda w katalizatorze ma 3 przewody.Szalony pisze:Faktycznie walnąłem "literówkę" miało być, że trzecia sonda w wersji US jest 4 żyłowa.... już poprawiam.
Podsumowując:
Maxima QX ma 2 sondy 3-żyłowe
Maxima US ma 3 sondy...... 2szt. 3-żyłowe oraz jedną 4 żyłową.
Lombardo, to albo moja Maxima była modyfikowana, albo faktycznie ma 3 przewodu - poniżej załączam zdjęcie kostki spod fotela kierowcy (przewód wskazany palcem idzie od kompa Maximy).Lombardo88 pisze:oryginał ma 4 przewody.4 to masa i jest wprasowany w obudowę sondy. wydaje mi się, że w przedlifcie sonda jest inna (w mojej przedliftowej tak było), taka jak na zdjęciu, ale na pewno kostka jak i gwint są takie same
piotreks24 pisze: Sonda jak i wtyczka wygląda dokładnie tak:
http://www.1aauto.com/o2-oxygen-sensor- ... wkeos00009
oryginał ma 4 przewody.4 to masa i jest wprasowany w obudowę sondy. wydaje mi się, że w przedlifcie sonda jest inna (w mojej przedliftowej tak było), taka jak na zdjęciu, ale na pewno kostka jak i gwint są takie same
Lombardo, miałeś rację co do tego zerwanego przewodu. Niestety, ale po dołożeniu nowego przewodu masowego błąd nadal występujeLombardo88 pisze: spróbuj dołożyć masę, bo jest to tak rozwiązane,że masę ma na takiej miedzianej plecionce przykręconej od mocowania kata do budy, i ta "linka" się przerywa od drgań z czasem i wychodzą kwatki. w poliftowej maximie zastosowali już 4 przewodową sondę z własną masą.