Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Witam.
W niedzielę razem z kolegą Fer'em nabyliśmy taki oto pojazd. Już od dawna podobała mi się ta sylwetka i nawiasem mówiąc zaraziłem się tym od Fera. Jednak dopiero wczoraj nabyłem egzemplarz któremu nic nie brakuje, jest bez rdzy, mechanicznie w 99% sprawny i na pełnym wypasie. Kanciakiem jeździ się jak mercedesem S-klasy a w zasadzie pokusiłbym się o stwierdzenie, że w latach 80 Laurel bił na głowę nawet europejskie marki. Pokrótce co siedzi w moim egzemplarzu:
Silnik: V6 - VG30E - 3.0 - 160 KM
Skrzynia automatyczna z funkcją overdrive.
Super następny laurel,to fakt też tak wszystkim powtarzam,że bił na głowę europejskie fury,pamiętam jak tym sie fajnie toczyło zaraz jak zdałem prawko pełna elektryka klima i mega fajny silnik.dawaj foty.pozdro
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
Dzięki Panowie. Powiem szczerze że kupowałem go w ciemno sugerując się wysoką ceną jako odzwierciedleniem idealnego stanu. Laurela można kupić 5 razy taniej, jednak gdyby policzyć koszty na doprowadzenie wozu do stanu w jakim jest ten mogły by być podobne a trzeba doliczyć mój czas w to włożony wiec wychodzi grubo
Planuje do niego zapodać felgi Gotti z S12, mam 2 komplety na tył bedzie 8 cali a na przodzie 7.5 na balonowej oponie 195/65 r15. Myślę że będzie spoko. Jak tylko to wpakuje to porobię fotki. Dzisiaj zarejestrowałem furę i mogę się cieszyć legalną jazdą jest zajebiście Pozdro
Rejestracja normalna czy na żółte blachy? Planujesz używać go na co dzień czy raczej potraktujesz jako rodzynka na światową skalę i będziesz śmigał nim tylko w "święta"?
Shadows, jutro jakies będą stefino, na normalne. Nie bede nim jeździł w zimę a tak to weekendowo, czasem do roboty na zmianę z s12, ktora jest zupelnie z innej bajki ale tez za to ja uwielbiam
[ Dodano: 2014-04-17, 18:28 ]
2 fotki wrzucilem do 1 postu. Niestety mam kijowy rozmiar opon. 185/65 na przodzie i tyle co niszczy cały efekt, bo przednia felga jest 7 a tylnia 8 calowa. Trzeba pomyśleć nad czymś ciut niższym z przodu i szerszym na tyle.
Wrzuć więcej zdjęć, zwłaszcza z bliska bez otoczki krajobrazu. Faktycznie tak jak mówisz nieco szersza felga z tyłu powinna dać ładny efekt. A fabryczne alufelgi jaki miały rozmiar opon?
Te co siedziały przy zakupie to 205/60 na feldze jakoś 6 calowej. Do tych felg Gotti co mam to na tył 225 a na przod 205 były by idealne. Ale wtedy trzeba go lekko obniżyć żeby opny schowały się w nadkolach
Autko super wreszcie zdjęcia są jakbyś mógł to wrzuc jeszcze fotke wnętrza
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
Klasyczne i fajne te wnętrze skrzynia automat, ilu biegowa
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
To tak jak u mnie 4 + nadbieg tyle, że ja mam sunny
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
Dobrze. Ostatnio pokonałem nią ponad 2000 km pojechałem do Stuttgartu i z powrotem. Na trasie 10 litrów. Po mieście hmm z 15 Ale Niemcy się oglądają Myślę jak tu obniżyć bestie ( niewiele ) o około 4 cm. Dlatego szukam jakiejś alternatywy na to. Albo sprężyny obniżające z Japonii albo przednia zawiecha z S13 (coś jak mam w S12 ) pasuje pewnie P&P. Tył - muszę pomierzyć te springi i może coś się uda dobrać podobnego. Nie chce żadnych gwintów - jedynie lekkie utwardzenie i obniżenie auta. Pozdro.
[ Dodano: 2014-10-29, 21:38 ]
To jeszcze pare fociszczy z lata wrzucę :