[Sunny] Pulsar SSS - real dream
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Pisząc RGB miałem na myśli kontekst dostępności kolorów, a nie rodzaj diody Co do diod RBG jako takich, to ograniczenie ilości ich powinno ułatwić sprawę, upchnąć 10 zwykłych to już wyzwanie, a kreślić kolejne 2 ścieżki do każdej - no i jak tym sterować chcąc rozszerzyć podświetlenie o panel kierowcy, pasażera, lusterka, dimmer deski, halogeny, konsole. Tu się kroi post w dziale tuning optyczny
Oki, up Standardowo - po zmianie kół - dopieszczenie zbieżności i kątów.
Podziękowania dla rz, od którego zakupiłem listwę i przepustnicę. Dodatkowo kolega wciąż upiera się, że kolektor stanowi integralną część obu wcześniej wymienionych hehehe - dzięki za ten bonus, nie zostanie to zapomniane.
Zarzekałem się, że oLO nie będzie miał audio... wytrzymałem pół roku i stwierdziłem, że musi coś grać. Zrobiłem myk ograbiając Balerona z JVC, które służyło dzielnie od czasów foowooza przez 5 lat, a Ashin dostała Sony z juesbe. Głośniki wybrałem wg. kryterium najniższej wagi, okazało się, że również najniższej taniości z taniości wśród 165mm, no i pro Mimo ceny - brzmią jako tako, połowy z tego co grają nie wymagałem od nich.
Montaż, również z dbaniem o najniższą wagę , bez dystansów, ale chociaż z taśmą gąbkową do okien na tył kosza głośnika.
Z ciekawszych, to T1R przestały wystarczać, pojeździmy zobaczymy. Pierwsze km po montażu jestem zadowolony ze startów i hamowania, dobrze klei - sprzęgło dojechałem Yesssss można w końcu szykować następne zabawki.
Natomiast totalnie rozczarowany jestem tą oponą w zakrętach... mam nadzieję, że ułożą się - nie to spróbuję zwiększyć ciśnienie z obecnych 2.3 bara, może coś to poprawi - ktoś ma tę gumę, jakieś sugestie? Za wcześnie wymagam od niej? Na dziś dzień, po przejechaniu 25km to przedziwna opona hehehe, Baleron na profilu 65 lepiej trzyma na zimówkach, liczyłem na adrenalinę, a otrzymałem kilkukrotne zeszmacenie "pływającym", uciekającym przodem...
Resorak na parkingu wygląda tak Foty w lepszej jakości będą, jak uzbieram na nowy aparat, hehhh niestety poprzedni z R.I.P'ował się podczas sesji chromianych pokryw...
Oki, up Standardowo - po zmianie kół - dopieszczenie zbieżności i kątów.
Podziękowania dla rz, od którego zakupiłem listwę i przepustnicę. Dodatkowo kolega wciąż upiera się, że kolektor stanowi integralną część obu wcześniej wymienionych hehehe - dzięki za ten bonus, nie zostanie to zapomniane.
Zarzekałem się, że oLO nie będzie miał audio... wytrzymałem pół roku i stwierdziłem, że musi coś grać. Zrobiłem myk ograbiając Balerona z JVC, które służyło dzielnie od czasów foowooza przez 5 lat, a Ashin dostała Sony z juesbe. Głośniki wybrałem wg. kryterium najniższej wagi, okazało się, że również najniższej taniości z taniości wśród 165mm, no i pro Mimo ceny - brzmią jako tako, połowy z tego co grają nie wymagałem od nich.
Montaż, również z dbaniem o najniższą wagę , bez dystansów, ale chociaż z taśmą gąbkową do okien na tył kosza głośnika.
Z ciekawszych, to T1R przestały wystarczać, pojeździmy zobaczymy. Pierwsze km po montażu jestem zadowolony ze startów i hamowania, dobrze klei - sprzęgło dojechałem Yesssss można w końcu szykować następne zabawki.
Natomiast totalnie rozczarowany jestem tą oponą w zakrętach... mam nadzieję, że ułożą się - nie to spróbuję zwiększyć ciśnienie z obecnych 2.3 bara, może coś to poprawi - ktoś ma tę gumę, jakieś sugestie? Za wcześnie wymagam od niej? Na dziś dzień, po przejechaniu 25km to przedziwna opona hehehe, Baleron na profilu 65 lepiej trzyma na zimówkach, liczyłem na adrenalinę, a otrzymałem kilkukrotne zeszmacenie "pływającym", uciekającym przodem...
Resorak na parkingu wygląda tak Foty w lepszej jakości będą, jak uzbieram na nowy aparat, hehhh niestety poprzedni z R.I.P'ował się podczas sesji chromianych pokryw...
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
O proszę... A miałem chrapkę na te opony... Czekam z niecierpliwością na opinie innych.
foo, wiesz, że to jest bardzo wymagające koło? W sensie utrzymania clean'u Ale to jest strzał w 10 moim zdaniem, bo te felgi to będą tylko przedsmakiem wrażeń wizualnych. A po otwarciu maski...klękajcie narody. Tak trzymać
foo, wiesz, że to jest bardzo wymagające koło? W sensie utrzymania clean'u Ale to jest strzał w 10 moim zdaniem, bo te felgi to będą tylko przedsmakiem wrażeń wizualnych. A po otwarciu maski...klękajcie narody. Tak trzymać
QG15+
@Immortal
Białe są fajne, choć mulatką też bym nie pogardził Yeaaa!
@bombel
Tak jak vixo pisze, opona od Bridgestone Potenza Adrenaline RE002. Fajny DOT się trafił na obu, z tego samego tygodnia oponki.
@Modzelitto
10QU very much za dobre słowo. Co do opon, to podjechałem dopompować je, podpinam pod psikacza, a tam na wyświetlaczu obie po 2.0 bara... No K%$W@ zaufaj człowiekowi i mów, że chcesz 2.3! Nie wiem, pewnie niedosłyszenie, albo koleś myślał o niebieskich migdałach hehe. Wiara w opony wróciła, od razu inaczej - przestała się kłaść na winklach, nie jest tak twarda jak Toyo, ale jest niebo lepiej jak wczorajsze jazdy, pewność powraca, ale już ten taki brak zaufania pozostanie, trzeba pojeździć nimi.
@rz
Napisz tekst, zrobię bit i będzie mjuzik majstersztyk
Słonecznego popołudnia początek, a miły pan dowiózł sprzęgło. Początkowo miało być XTD, ale po dłuższych rozkminkach stwierdziliśmy z rz i nismojoe, że ludzie narzekają zbyt często na nie. Postanowiłem pójść sprawdzoną drogą z foowooza. Co zmieniło się w fabrycznym, nowym komplecie za ostatnie 5 lat? Docisk, samar, łożysko, tarcza - idento, no może poza informacją o stronie montażu tarczy... czyżby ktoś próbował na odwrót?
Białe są fajne, choć mulatką też bym nie pogardził Yeaaa!
@bombel
Tak jak vixo pisze, opona od Bridgestone Potenza Adrenaline RE002. Fajny DOT się trafił na obu, z tego samego tygodnia oponki.
@Modzelitto
10QU very much za dobre słowo. Co do opon, to podjechałem dopompować je, podpinam pod psikacza, a tam na wyświetlaczu obie po 2.0 bara... No K%$W@ zaufaj człowiekowi i mów, że chcesz 2.3! Nie wiem, pewnie niedosłyszenie, albo koleś myślał o niebieskich migdałach hehe. Wiara w opony wróciła, od razu inaczej - przestała się kłaść na winklach, nie jest tak twarda jak Toyo, ale jest niebo lepiej jak wczorajsze jazdy, pewność powraca, ale już ten taki brak zaufania pozostanie, trzeba pojeździć nimi.
@rz
Napisz tekst, zrobię bit i będzie mjuzik majstersztyk
Słonecznego popołudnia początek, a miły pan dowiózł sprzęgło. Początkowo miało być XTD, ale po dłuższych rozkminkach stwierdziliśmy z rz i nismojoe, że ludzie narzekają zbyt często na nie. Postanowiłem pójść sprawdzoną drogą z foowooza. Co zmieniło się w fabrycznym, nowym komplecie za ostatnie 5 lat? Docisk, samar, łożysko, tarcza - idento, no może poza informacją o stronie montażu tarczy... czyżby ktoś próbował na odwrót?
rz nie inaczej, jak coś to podeślę ci namiary na sklep, bo cena spoko.
Bombel z ciekawości się jej przyglądnąłem, wygląda na to, że w SZ90 masz tylko jeden cieniutki paseczek od wewnętrznej strony, który jest wylany jednym ciągiem, reszta gęsto nacięta rowkami wodnymi - może to być bardzo fajna opona na mokro. RE ma dużo więcej ciągłego styku z jezdnią, za to na mokrym hehehe - zobaczymy
Bombel z ciekawości się jej przyglądnąłem, wygląda na to, że w SZ90 masz tylko jeden cieniutki paseczek od wewnętrznej strony, który jest wylany jednym ciągiem, reszta gęsto nacięta rowkami wodnymi - może to być bardzo fajna opona na mokro. RE ma dużo więcej ciągłego styku z jezdnią, za to na mokrym hehehe - zobaczymy
Ostatnio zmieniony 2014-04-04, 17:46 przez foo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciiiiiiii, nawet nie mów, że miałeś Focusa na forum nissana Prawdopodobnie tak jest, jak piszesz - nie wiem, nie miałem, skomentować jedynie mogę to co widzę na obrazku przedstawiającym bieżnik, a po samym bieżniku na pewno bym jej nie wybrał szukając opony ku poprawie startu. Do dupowozu - jak najbardziej tak, choć pewnie wybrałbym obecnie Continental ContiPremiumContact 5. Tych opon za ostatnie 4 lata wykociła się taka ilość na rynku, że idzie dostać kręćka, a opinie po forach przeróżne... W obecnym przypadku zastanawiałem się jeszcze nad R1R, ale z kolei do n/a, stwierdziłem, że nie ma rowka na około i może to być z kolei zbyt nazwę to "zamulająca" opona.
Może nie odkrywcze, ale przyspieszanie bez nadmiaru mocy, to kompromis między oporami toczenia, a trakcją - nie dobrze jak któregokolwiek jest za dużo. /by foo/
Może nie odkrywcze, ale przyspieszanie bez nadmiaru mocy, to kompromis między oporami toczenia, a trakcją - nie dobrze jak któregokolwiek jest za dużo. /by foo/
Oki, to MAFoo #2 wygląda tak:
Wątek do tematu w słusznym dziale na forum:
MAFoo #2
Ratata, ziuuuuu i Simota w carbonie w n/a ma jednak spory opór, tak, że ITG rulezzzz. Co prawda kosztem separacji od komory, ale coś pięknego wyszło. Jak zwykle, żeby nie było subiektywnie, to po dwóch tygodniach dobiłem się do beta testera SPOKOjnego, może podzieli się wrażeniami.
Chwila czasu i usunięcie resztek po wiązce elektrycznej haka.
Ćwiczenia na masę, a przy okazji mały przegląd co tam po zimie.
Wnęka koła, malina. Jakieś powierzchniowe pixele nalotu.
ET40 na zapasie, to dlaczego każdy GTI, oprócz tego który kupiłem z fabrycznym alu, miał zapas z 1.6? Hiszpania lepiej traktowana niż Niemcy
Wiper delete by foo Ciekawe, czy wprawne oko obserwatora fot, 4 foty wyżej, wypatrzyło zdemontowany silniczek
Z plastików w bagażniku zostawiłem tylko dwie małe listewki na bokach klapy. Obstawiam, że w sumie okolice 12~13kg lekko wyrzucone z auta.
haha tak udanego spota wro-ta to nigdy nie bylo i nie bedzie dlugo
spotkanie popchnelo foo do kolejnych modow doslownie az sam wskoczyl do foogarage
simota przechwycona, mafoo organoleptycznie obadane.
nie wiem czy ktos widzial na zywca to tarnowskie sss ale te wszystkie forumowe n14 to ****** przy tym i kilogram mulu serio zadne nismo nie ma podejscia jesli chodzi o stan!
foo, widzimy sie w drodze powrotnej!
spotkanie popchnelo foo do kolejnych modow doslownie az sam wskoczyl do foogarage
simota przechwycona, mafoo organoleptycznie obadane.
nie wiem czy ktos widzial na zywca to tarnowskie sss ale te wszystkie forumowe n14 to ****** przy tym i kilogram mulu serio zadne nismo nie ma podejscia jesli chodzi o stan!
foo, widzimy sie w drodze powrotnej!
Ostatnio zmieniony 2014-04-18, 22:58 przez rz, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki za odwiedziny! Gruby w doznania mikro-spot
oglądanie z perspektywy linki holowniczej Hondy CB7 - bezcenne! Podziękowania dla Ulmy, rz i Tomusia za pomoc przy najpierw wypychaniu zalegającej Lantry, a później wpychaniu SSSmana do garage, oraz gorące pozdrowienia dla urodziwych dziewczyn wypełniających Accorda BTW. Ten Accord to strzał w 10, absolutnie mega wozidło i w jakim zacnym stanie, graty Ulma.
A SSSman? Przekazanie napędu nie wytrzymało. Ciekawe co padło, doskonale wiedziałem, że sprzęgło klęka, ale nie przypuszczałem, że padnie zero-jedynkowo. Ze wstępnych oględzin: linka ok, docisk pracuje bo jest opór i cofa pedał, nic nie słychać by mieliło w skrzyni, biegami można wachlować jak kto chce, nie ma wpływu wciśnięte, czy wyciśnięte sprzęgło, skok bez zmian - cisza, absolutna cisza, nic nie chrobocze, tylko silnik sobie grzecznie mruczy pod maską. Jedyne co sprawdziliśmy to, na skręconych kołach, czy któraś półoś nie wisi luzem, na luzie Nie wisi hehehe, jakieś doświadczenia panowie macie z podobnymi objawami? Święta za pasem, a mnie roznosi z ciekawości by to wypatroszyć
@rz
Zakładaj MAFoo i gnieciesz, widziałeś co to zrobiło w serii.
oglądanie z perspektywy linki holowniczej Hondy CB7 - bezcenne! Podziękowania dla Ulmy, rz i Tomusia za pomoc przy najpierw wypychaniu zalegającej Lantry, a później wpychaniu SSSmana do garage, oraz gorące pozdrowienia dla urodziwych dziewczyn wypełniających Accorda BTW. Ten Accord to strzał w 10, absolutnie mega wozidło i w jakim zacnym stanie, graty Ulma.
A SSSman? Przekazanie napędu nie wytrzymało. Ciekawe co padło, doskonale wiedziałem, że sprzęgło klęka, ale nie przypuszczałem, że padnie zero-jedynkowo. Ze wstępnych oględzin: linka ok, docisk pracuje bo jest opór i cofa pedał, nic nie słychać by mieliło w skrzyni, biegami można wachlować jak kto chce, nie ma wpływu wciśnięte, czy wyciśnięte sprzęgło, skok bez zmian - cisza, absolutna cisza, nic nie chrobocze, tylko silnik sobie grzecznie mruczy pod maską. Jedyne co sprawdziliśmy to, na skręconych kołach, czy któraś półoś nie wisi luzem, na luzie Nie wisi hehehe, jakieś doświadczenia panowie macie z podobnymi objawami? Święta za pasem, a mnie roznosi z ciekawości by to wypatroszyć
@rz
Zakładaj MAFoo i gnieciesz, widziałeś co to zrobiło w serii.
@rz
Jedyne mody, to zapłon do przodu, MAFoo i stożek, a w baku zdrowa pompa i V-p Nitro+. Pamiętam tekst:
rz: dobra ta dwójka z dołu,
foo: eeeeee to 3
Wspaniale się stało, że się wysrało, tak sobie myślałem, kiedy wezmę się za ten wydech... pasowałoby przy zmianie sprzęgła ogarnąć to całościowo - no to mam
@Quattro
Oby nie, choć całkiem prawdopodobne. Tylko, czy jak wewnętrzny, to nie powinienem słyszeć chociaż jakiegoś chrobotania, albo no cokolwiek innego, szum przy zapinaniu sprzęgła? Nic, we wtorek dojdą kolejne dane, chyba, że jutro tudzież w poniedziałek nie wytrzymam z familią i się urwę na godzinkę hehehe
@KTR
Jedyne mody, to zapłon do przodu, MAFoo i stożek, a w baku zdrowa pompa i V-p Nitro+. Pamiętam tekst:
rz: dobra ta dwójka z dołu,
foo: eeeeee to 3
Wspaniale się stało, że się wysrało, tak sobie myślałem, kiedy wezmę się za ten wydech... pasowałoby przy zmianie sprzęgła ogarnąć to całościowo - no to mam
@Quattro
Oby nie, choć całkiem prawdopodobne. Tylko, czy jak wewnętrzny, to nie powinienem słyszeć chociaż jakiegoś chrobotania, albo no cokolwiek innego, szum przy zapinaniu sprzęgła? Nic, we wtorek dojdą kolejne dane, chyba, że jutro tudzież w poniedziałek nie wytrzymam z familią i się urwę na godzinkę hehehe
@KTR