[P10/WP10] Osłona zegarów
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- jefrey91
- doświadczony forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
- Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno
[P10/WP10] Osłona zegarów
Witam. Zakupiłem sobie tarcze indiglo i zamierzam jutro je sobie zamontować.
I teraz pytanie do kolegów i koleżanek z forum. Jak się tam dostać najprostszą drogą (i bezpieczną) żebym mógł założyć te tarcze.
Pozdrawiam.
I teraz pytanie do kolegów i koleżanek z forum. Jak się tam dostać najprostszą drogą (i bezpieczną) żebym mógł założyć te tarcze.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2014-04-16, 22:29 przez jefrey91, łącznie zmieniany 1 raz.
Przede wszystkim tagujemy tematy. Nie wiedzac, ktora Primera dysponujesz nie mozna udzielic pomocy. Popraw prosze w nazwie tematu otagowanie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- jefrey91
- doświadczony forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
- Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno
takiej nie mam.
mam z obrotomierzem a zegarek cyfrowy.
ok. czyli zabieram się z rana wymontuje plastiki wokół zegarów. wyciągam całe zegary (tą linkę od prędkościomierza to najpierw w komorze silnika i potem od zegarów tak ? od obrotomierza też coś trzeba odłączać ? )
potem szybkę z zatrzasków
wskazówki to jakimś widelcem podważyć ? trzeba jakoś potem spasować te wskazówki czy coś ?
inwerter jakoś zabezpieczyć dodatkowo czy za zegarami w miarę sucho jest ?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc
mam z obrotomierzem a zegarek cyfrowy.
ok. czyli zabieram się z rana wymontuje plastiki wokół zegarów. wyciągam całe zegary (tą linkę od prędkościomierza to najpierw w komorze silnika i potem od zegarów tak ? od obrotomierza też coś trzeba odłączać ? )
potem szybkę z zatrzasków
wskazówki to jakimś widelcem podważyć ? trzeba jakoś potem spasować te wskazówki czy coś ?
inwerter jakoś zabezpieczyć dodatkowo czy za zegarami w miarę sucho jest ?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc

- jefrey91
- doświadczony forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
- Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno
Już powyciągałem wszelkie potrzebne osłony jednak nie mogę ruszyć licznika żeby wypiąć linkę.
Proszę o pomoc. może macie jakiś patent żeby to odłączyć a jak nie to gdzie szukać tej linki w przedziale silnika. wiem że jest koło skrzynki przekładniowej ale gdzie to jest dokładnie i w jaki sposób się tam dostać ? .
Proszę o szybką odp bo stoję przy aucie i ruszyć dalej nie mogę
Proszę o pomoc. może macie jakiś patent żeby to odłączyć a jak nie to gdzie szukać tej linki w przedziale silnika. wiem że jest koło skrzynki przekładniowej ale gdzie to jest dokładnie i w jaki sposób się tam dostać ? .
Proszę o szybką odp bo stoję przy aucie i ruszyć dalej nie mogę

- jefrey91
- doświadczony forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
- Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno
Edit z teraz:
podłączyłem wszystko i kiszka.
tarcze nie świecą (chyba że tylko w nocy ma być cokolwiek widać? )
obrotomierz troszkę zawyża jakieś 400 rpm
temperatura póki co chyba normalna
prędkościomierza nie mogłem zmierzyć bo nigdzie nie pojechałem.
wskazówka paliwa poszła całkowicie w dół czyli chyba muszę ją skorygować znowu
chyba nic nie zepsułem no nie ?
podłączyłem wszystko i kiszka.
tarcze nie świecą (chyba że tylko w nocy ma być cokolwiek widać? )
obrotomierz troszkę zawyża jakieś 400 rpm
temperatura póki co chyba normalna
prędkościomierza nie mogłem zmierzyć bo nigdzie nie pojechałem.
wskazówka paliwa poszła całkowicie w dół czyli chyba muszę ją skorygować znowu

chyba nic nie zepsułem no nie ?
- jefrey91
- doświadczony forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
- Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno
no właśnie nie
próbowałem podłączyć do żarówki i nie działało potem zamieniłem druty w żarówce i też nie pykło.
na wiązce też nie działało.
ehh. nie wiem nawet gdzie leży problem.
żarówki mają być odłączone wszystkie ?
na liczniku z tyłu nawet nie ma zaznaczone gdzie plus a gdzie minus xD
a co do miernika to ja jestem kompletna noga z elektryki. mógłbyś mi powiedzieć jaki to miernik ? (taki w kształcie śrubokręta czy taki elektroniczny do mierzenia napięcia w bateriach ? )
i oczywiście na podłączonym aku tak ? xD
mam nadzieję że niczego nie spsułem .

próbowałem podłączyć do żarówki i nie działało potem zamieniłem druty w żarówce i też nie pykło.
na wiązce też nie działało.
ehh. nie wiem nawet gdzie leży problem.
żarówki mają być odłączone wszystkie ?
na liczniku z tyłu nawet nie ma zaznaczone gdzie plus a gdzie minus xD
a co do miernika to ja jestem kompletna noga z elektryki. mógłbyś mi powiedzieć jaki to miernik ? (taki w kształcie śrubokręta czy taki elektroniczny do mierzenia napięcia w bateriach ? )
i oczywiście na podłączonym aku tak ? xD
mam nadzieję że niczego nie spsułem .