


Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Janusz, wspominasz tutaj o tyle. Czytałem gdzieś, że przerobienie tyłu z bębnów na tarcze to koszt, który w naszych primerkach się nie opłaca. Tak jest czy inaczej?janusz pisze:Byczynho ładuj hamulce z GT'ka. Jasiek chyba powinien mieć jeszcze komplet na przód+tył lub sam przód viewtopic.php?t=14933 .
spotkałem się też w astrze G z takim czymś. 1.7 dti isuzu nie jest wcale lżejsze niż 2.0 lub 2.2 dtl, a ma bębny z tyłu i mniejsze tarcze z przodu, tak samo były różnice w dwulitrówkach (jedna moc). Natomiast 2.2 już w standardzie były oferowane z zestawem tarcz.marlos90 pisze:bez przesady żeby hamulce zależały o wersji wyposażenia
marlos90 pisze:kolejna kwestia żeby przejść z przodu na 280mm potrzebne są jarzma i tarcze tylko
Próbowałem hamować ręcznym i nie ma mowy, żeby sam ręczny zblokował koła, dopiero jak wspomogłem nożnym to usłyszałem pisk.Wiooreck pisze:To zrób prosty test, rozpędź się na pustej prostej drodze (dla bezpieczeństwa oczywiście) i najpierw zahamuj ręcznym, a później nożnym.
Co do zacisków wielotłoczkowych, należy szukać z innych modeli nissana lub w ogóle innych marek. Na forum się dużo postów w różnych tematach pojawia.
Zdejmij sobie koło i zmierz średnicę swojej tarczy, to będziesz wiedział czy masz ta mniejsza czy większą. Wtedy będziesz miał pewność jakim zestawem dysponujesz.