Wpadłem na taki pomysł, ( bo sam potrzebuje takiej wiedzy, ze względu na wymianę panewek i pierścieni ), Aby wypisać momenty dokręcania śrub, konkretnych elementów, i opisać z grubsza operację remontu silnika od bloku zaczynając.
Cała góra i osprzęt jest opisany w "Sam naprawiam", ale jeżeli chodzi o np. łożyska wału, korbowody, i cały dół nie ma o tym żadnej wzmianki.
Mnie np. interesuje - z jakim momentem i w jakiej kolejności dokręcać podpory wału korbowego i z jakim momentem dokręcać korby na wale? Na co zwrócić przy tym uwagę. Silnik E16I,
Blok silnika, naprawy
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
- Chochlik
- doświadczony forumowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
- Lokalizacja: Sieraków / Berlin
A w ori serwisówce nie ma tych danych? Do E16 nie jestem pewien, ale do SR i GA wszystko co do najmniejszej śrubki jest opisane.
Ostatnio zmieniony 2014-04-05, 11:44 przez Chochlik, łącznie zmieniany 1 raz.