Filtr przeciwzakłóceniowy
Moderatorzy: janusz, Zielkq, sergiej
Filtr przeciwzakłóceniowy
Witam.
Po podłączeniu wzmacniacza słyszę w głośnikach alternator. Teoretycznie wszystko zrobione jest ze sztuką. Zasilanie jest w bagażniku wiec kable od głośników nie idą razem z nimi, chinche idą środkiem i są porządne plus obudowa radia i wzmacniacza są połączone dodatkowym kablem.
Poczytałem i wyszło, żeby założyć filtr przeciwzakłóceniowy. Na allegro jest tego mnóstwo więc pytam.
Kupić coś takiego: http://allegro.pl/filtr-przeciwzaklocen ... 08355.html
czy lepiej dołożyć i kupić np coś takiego: http://allegro.pl/sinuslive-filtr-cinch ... 65598.html
Będzie jakaś różnica w działaniu faktycznie?
Po podłączeniu wzmacniacza słyszę w głośnikach alternator. Teoretycznie wszystko zrobione jest ze sztuką. Zasilanie jest w bagażniku wiec kable od głośników nie idą razem z nimi, chinche idą środkiem i są porządne plus obudowa radia i wzmacniacza są połączone dodatkowym kablem.
Poczytałem i wyszło, żeby założyć filtr przeciwzakłóceniowy. Na allegro jest tego mnóstwo więc pytam.
Kupić coś takiego: http://allegro.pl/filtr-przeciwzaklocen ... 08355.html
czy lepiej dołożyć i kupić np coś takiego: http://allegro.pl/sinuslive-filtr-cinch ... 65598.html
Będzie jakaś różnica w działaniu faktycznie?
Jakie masz przewody cinche? Te filtry to Ci obetną trochę pasma od góry
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jak masz podpiętą masę wzmacniacza? Krótkim, grubym przewodem do budy czy ciągnięta do aku?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bombel podepnij możliwie krótkim kablem do budy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Możesz próbować. Ale dawać 30zł za kawałek ferrytu to mi się nie widzi jakoś. Wątpię, żeby tam był porządny filtr typu T lub Π.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Vixo, żebyś się nie zdziwił . Pierścień ferrytowy bardzo ładnie potrafi obciąć górę pasma. A zakłócenia nie zawsze znikną.
Bombel na dzień dobry podłącz poprawnie masę. To akurat nic nie kosztuje.
Bombel na dzień dobry podłącz poprawnie masę. To akurat nic nie kosztuje.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Znajomy miał ten sam problem.
Podjechał do sklepu założył sprawdził i po sprawie.
Nie bać się i brać.
Jest różnica między teorią a praktyką.
Podjechał do sklepu założył sprawdził i po sprawie.
Nie bać się i brać.
Jest różnica między teorią a praktyką.
Ostatnio zmieniony 2014-03-09, 18:00 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
No to u mnie jest z praktyki
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bomblu spróbuj puścić prawą stroną RCA, w żadnym przypadku nie zbliżaj się z chinchami do rejonu pompy paliwa jak i wiązki kierowcy, bo to ją prawdopodobnie "zbierasz" przy okazji idąc środkiem. Dokładnie tą samą sytuację miałem po kuponie Balerona, wymiana kabli na droższe nic nie dała, ani dorzucenie filtru - dopiero przerzucenie od radia, za schowek, za pasażera - rozwiązało problem.
Bad
Good
Bad
Good
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
bombel, połącz obudowę radioodtwarzacza z obudowa wzmacniacza lub (-) minusem.
Mogą kończyć Ci się szczotki w alternatorze lub poleciał filtr przy stabilizatorze
Mogą kończyć Ci się szczotki w alternatorze lub poleciał filtr przy stabilizatorze
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
DJSzmer jeśli obudowa radia jest połączona z budą, to dużo lepiej połączyć obudowę wzmaka z budą. Dużo mniejsza impedancja połączenia.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
janusz, na 99% dobrego połączenia nie ma. Ramka/kieszeń/wnęka jest plastikowa, minus (-) z kostki sam dobrze wiesz jaki jest. Gdzieś do przewodu RCA jest zbliżony przewód z "zakłóconym" napięciem.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
Przy tym połączeniu piszczy? jak odepniesz est lepiej czy gorzej?
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
bombel, i jak? Może wystarczy Ci kondensator, 0,5 lub 1F na zasilanie.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
A wyjaśnienie jest bardzo proste - stworzyła się gdzieś pętla masy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
i gitara! Wszystkie te zabiegi są po to by tą pętle masy wyeliminować
[ Dodano: 2014-03-27, 18:59 ]
bombel, daj znać jak cały sprzęt już Ci zagra.
[ Dodano: 2014-03-27, 18:59 ]
bombel, daj znać jak cały sprzęt już Ci zagra.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana