[200sx] Nissan 200sx s13 by veather
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[200sx] Nissan 200sx s13 by veather
MARKA: Nissan
MODEL: 200sx s13
SILNIK: CA18DET
modyfikacje:
Kute tłoki WISECO
Uszczelka pod głowicą Greddy Trust 1,8mm
Szpilki głowicy ARP
Turbo HKS GT2510 + upgraded wastegate actuator HKS
BOV: HKS Super Blow-off Valve - membranowy
Duży Intercooler
Dolot ze stali nierdzewnej El-tec
Stożek
Wałki tomei pancams
Większa przepustnica od KA24DE
Regulowane kółka rozrządu greddy
Pasek rozrządu greddy
Swiece NGK platynowe o stopień zimniejsze
Powiększona miska olejowa
Wiatraki elektryczne zamiast wiscoo
Pompa paliwo walbro 190l/h
Komputer 4 mapowy
MOC: Dopókij nie będzie porządnie wystrojony to seria +
NADWOZIE: seria z drobnymi akcentami:
Fender brace
Usunięty spojler
Elektrycznie składane lusterka JDM
Przednie lamy sleep look, przerobione na soczewkach helli
Tylne światła: JDM KOUKI przerobione na diodowe, migacze led + trzecie światło stopu w klapie
UKŁAD WYDECHOWY:
DP 3cale
Wydech pełen przelot 2,5 cala na końcowym tłumiku El-tec
UKŁAD HAMULCOWY:
przód:
zaciski s14
klocki EBC Greenstuff,
tarcze wentylowane EBC TurboGroove
tył:
Zaciski zregenerowane,
tarcze EBC zwykłe + klocki Texta
UKŁAD NAPĘDOWY:
Sprzęgło: EXEDY Stage I + wzmocniony docisk
Tylny dyfer ze szperą z s14a
ZAWIESZENIE:
zawieszenie no poliuretanie
tylne regulowane wahacze
obniżające sprężyny
podkładki zwiększające kąt skrętu
WYPOSAŻENIE:
tapicerka skórzana kremowo-czarna
Konsola centralna i obudowa liczników oflokowana
Zestaw głośnomówiący Bluetooth SIEMENS HKW-600
turbotimer
climatronik JDM z dodatkowo zamontowanym czujnikiem światła zewnętrznego, regulujący jasność wyświetlacza klimatyzacji
antena gps
wewnętrzne podświetlenie led
w bagażniku dodatkowe oświetlenie led
6x wskaźniki auto gauge
- boost
- EGT
- AFR
- ciśnienie oleju
- temp. oleju
- temp wody
otwieranie bagażnika z pilota
kamera cofania
CAR-AUDIO:
Już dość oldscoolowe radio SONY XR-C9100R
Zmieniarka na 10 płyt SONY XPLODE CDX-757MX CD-Text, MP3, ID Tag
Głośniki przednie Phase Linear PCS165.20 (niskotonowy+twe eter+zwrotnica)
Wzmacniacz BLAUPUNKT GTA 470 4x70W (4Ohm RMS)
Subwoofer MAGNAT EXPRESS 250mm w customowej obudowie
W podsufitce zainstalowany monitor VGA 7” z ekranem dotykowym
Cały samochód został wygłuszony (podłoga, dach, drzwi, maska, bagażnik) matami DYNAMAT Extreme i DynaPad
PLANY:
Planów jest mnóstwo ale na pierwszy ogień:
Gwint
Koło
Przepływka od 300zx'a
większe wtryski
Nistune
Strojenie
Nowy lakier bo ten woła o pomstę do nieba
Chciałbym zaznaczyć że mnóstwo pracy przy aucie wykonał poprzedni właściciel ja projekt przejąłem jakieś 3 lata temu, kontynuuje myśl przewodnią i trochę przerabiam pod siebie...
dwa zdjęcia jeszcze z czasów gdy auto nie było moją własnością
A to już u mnie dłuższy czas jeździłem na seryjnych lampach
Ale w końcu udało się powrócić do soczewek
No i na koniec wnętrze, jest jakie jest, ale jak będą środki to je dopracuje...
No i na razie to by było na tyle, modyfikacje będą systematycznie dodawane
Pozdrawiam
MODEL: 200sx s13
SILNIK: CA18DET
modyfikacje:
Kute tłoki WISECO
Uszczelka pod głowicą Greddy Trust 1,8mm
Szpilki głowicy ARP
Turbo HKS GT2510 + upgraded wastegate actuator HKS
BOV: HKS Super Blow-off Valve - membranowy
Duży Intercooler
Dolot ze stali nierdzewnej El-tec
Stożek
Wałki tomei pancams
Większa przepustnica od KA24DE
Regulowane kółka rozrządu greddy
Pasek rozrządu greddy
Swiece NGK platynowe o stopień zimniejsze
Powiększona miska olejowa
Wiatraki elektryczne zamiast wiscoo
Pompa paliwo walbro 190l/h
Komputer 4 mapowy
MOC: Dopókij nie będzie porządnie wystrojony to seria +
NADWOZIE: seria z drobnymi akcentami:
Fender brace
Usunięty spojler
Elektrycznie składane lusterka JDM
Przednie lamy sleep look, przerobione na soczewkach helli
Tylne światła: JDM KOUKI przerobione na diodowe, migacze led + trzecie światło stopu w klapie
UKŁAD WYDECHOWY:
DP 3cale
Wydech pełen przelot 2,5 cala na końcowym tłumiku El-tec
UKŁAD HAMULCOWY:
przód:
zaciski s14
klocki EBC Greenstuff,
tarcze wentylowane EBC TurboGroove
tył:
Zaciski zregenerowane,
tarcze EBC zwykłe + klocki Texta
UKŁAD NAPĘDOWY:
Sprzęgło: EXEDY Stage I + wzmocniony docisk
Tylny dyfer ze szperą z s14a
ZAWIESZENIE:
zawieszenie no poliuretanie
tylne regulowane wahacze
obniżające sprężyny
podkładki zwiększające kąt skrętu
WYPOSAŻENIE:
tapicerka skórzana kremowo-czarna
Konsola centralna i obudowa liczników oflokowana
Zestaw głośnomówiący Bluetooth SIEMENS HKW-600
turbotimer
climatronik JDM z dodatkowo zamontowanym czujnikiem światła zewnętrznego, regulujący jasność wyświetlacza klimatyzacji
antena gps
wewnętrzne podświetlenie led
w bagażniku dodatkowe oświetlenie led
6x wskaźniki auto gauge
- boost
- EGT
- AFR
- ciśnienie oleju
- temp. oleju
- temp wody
otwieranie bagażnika z pilota
kamera cofania
CAR-AUDIO:
Już dość oldscoolowe radio SONY XR-C9100R
Zmieniarka na 10 płyt SONY XPLODE CDX-757MX CD-Text, MP3, ID Tag
Głośniki przednie Phase Linear PCS165.20 (niskotonowy+twe eter+zwrotnica)
Wzmacniacz BLAUPUNKT GTA 470 4x70W (4Ohm RMS)
Subwoofer MAGNAT EXPRESS 250mm w customowej obudowie
W podsufitce zainstalowany monitor VGA 7” z ekranem dotykowym
Cały samochód został wygłuszony (podłoga, dach, drzwi, maska, bagażnik) matami DYNAMAT Extreme i DynaPad
PLANY:
Planów jest mnóstwo ale na pierwszy ogień:
Gwint
Koło
Przepływka od 300zx'a
większe wtryski
Nistune
Strojenie
Nowy lakier bo ten woła o pomstę do nieba
Chciałbym zaznaczyć że mnóstwo pracy przy aucie wykonał poprzedni właściciel ja projekt przejąłem jakieś 3 lata temu, kontynuuje myśl przewodnią i trochę przerabiam pod siebie...
dwa zdjęcia jeszcze z czasów gdy auto nie było moją własnością
A to już u mnie dłuższy czas jeździłem na seryjnych lampach
Ale w końcu udało się powrócić do soczewek
No i na koniec wnętrze, jest jakie jest, ale jak będą środki to je dopracuje...
No i na razie to by było na tyle, modyfikacje będą systematycznie dodawane
Pozdrawiam
Fajne auto lista zmian długa, ciekawa oraz przemyślana oby tak dalej
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
piękna! dbaj o auto
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Lista zmian trochę długa, ale wszystko jest do ogarnięcia
co do auta to bardzo fajne... Przednie "oczka" światła zawsze mi się podobały w tym modelu
co do auta to bardzo fajne... Przednie "oczka" światła zawsze mi się podobały w tym modelu
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
sznikers99, , akurat koło jest w planach body jako że akurat w Łodzi pod nosem jest spora oferta body kitów do s13 też jest w planach ale nie najbliższych, no i rocket dla mnie troche za ordynarny, zdecydowanie będzie coś delikatniejszego, a co i kiedy czas i fundusze pokaża Wiele jest jeszcze do zrobienia, ale jestem dobrej myśli...
bardzo fajna es-trzynastka, w finale będzie mega konkret, ahh czuję jakiś sentyment do tego modelu bezkorozyjności i uciechy z użytkowania:]
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
primeraP10, w ten weekend planuje wpaść, ale to już chyba widziałeś w tamtym temacie
Chemik, jest zabezpieczony ale nie było to zrobione profi i będę musiał wrócić do tego tematu
Shadows, co do body to mam jeszcze inną koncepcje, jak znajde foto to wrzucę zresztą body to jak wcześniej pisałem odległa sprawa... Najpierw zawieszenie bo moje jest w fatalnej kondycji
[ Dodano: 2014-02-28, 20:57 ]
Panowie jak myślicie jakie koło by do mnie pasowało? Lakier docelowo ma być w przyszłości biały...
1 WOLFRACE SHARK
2. JAPAN RACING JR2 to są bodajże repliki volk te37
3. JAPAN RACING JR12
Na rozstaw nie patrzcie bo i tak albo zmienie całe piasty albo wleci dystans ze zmiennym rozstawem
Chemik, jest zabezpieczony ale nie było to zrobione profi i będę musiał wrócić do tego tematu
Shadows, co do body to mam jeszcze inną koncepcje, jak znajde foto to wrzucę zresztą body to jak wcześniej pisałem odległa sprawa... Najpierw zawieszenie bo moje jest w fatalnej kondycji
[ Dodano: 2014-02-28, 20:57 ]
Panowie jak myślicie jakie koło by do mnie pasowało? Lakier docelowo ma być w przyszłości biały...
1 WOLFRACE SHARK
2. JAPAN RACING JR2 to są bodajże repliki volk te37
3. JAPAN RACING JR12
Na rozstaw nie patrzcie bo i tak albo zmienie całe piasty albo wleci dystans ze zmiennym rozstawem
No wlasnie o to chodzi ze jest ich pelno, u mnie nawet na osiedlu golf 4 stoi na takich Trochu weny tworczej by sie przydalo >>> http://allegro.pl/felgi-ssr-hasemi-17x9 ... 29070.html nie mowie ze akurat te kupic ale zawsze cos tam ciekawego sie znajdzie
Shadows, pewnie masz racje, z tym że ja chciałbym zrobić taki myk, na tył dać 18 a na przód 17. A taka kombinacja z używanymi markowymi nie przejdzie, na nowe powiem krótko poprostu mnie nie stać. Chyba że pojawi sie faktycznie coś ciekawego na alledrogo to pewnie bym się skusił. A jeśli te chinole nie są takie złe to kto wie czy sie na nich nie skończy. No ale pożyjemy zobaczymy
Mam oryginalny sterownik przerobiony na 4 mapowca, jest tam seryjna mapa, jakaś mapa JP na paliwo 98 i doładowanie 0,9 bara czy jakoś tak... Kolejna z odcinką przy 3000obr i ostatnia na doładowanie 1.2 bara, większe turbo, IC i wycdech przelotowy i teoretycznie powinno być na niej powyżej 250KM, ale to jest mapa unwersalna a ja mam troche inny spec. Szczególnie inne wałki powodują to że w przedziale 3500-6000rpm robi sie ubogo przez raczej nie cisne auta
Dopiero jak wleci nistune, przepływka, wtryski i to wystroje mam nadzieje że będę zadowolony z tego jak to auto jeździ No i wtedy będziemy mogli na kresce stanąć
Dopiero jak wleci nistune, przepływka, wtryski i to wystroje mam nadzieje że będę zadowolony z tego jak to auto jeździ No i wtedy będziemy mogli na kresce stanąć
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
I co z tego że te felgi Hinol Racing mają 2 lata gwarancji a jak ci pęknie felga podczas jazdy i rozwalisz auto to ciekawe co da ci ta gwarancja na felgę, wiele więcej oryginalne nie kosztują.
Ja osobiście wolę oryginalne używki jak te Hinole z 10-oma otworami na śruby takie moje zdanie
Ja osobiście wolę oryginalne używki jak te Hinole z 10-oma otworami na śruby takie moje zdanie
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
Fajna s13 wpadnij na zlot NZ bedzie kilka jej siostr
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
EnDrIu, dzięki wydmuchało mi uszczelkę kolektor-turbo i kompletnie nie mam czasu zając się autem, wyjedzie dopiero za jaakiś czas. Ale żeby nie było, że nic sie nie dzieje. Zakupiłem wtryski od evo 560, przepływkę od Z32 oraz nistuna. Jak tylko będe miał możliwość auto pójdzie do złożenia i strojenia i wreszczcie powinno zacząć przyzwoicie jeździć szukam jeszcze gwintu, teraz pytanie jeździł ktoś, albo ma ktoś jakieś doświadczenie z gwintami MDU?? Cenowo wygląaają fajnie ale to podobno chinole, więc ciekawy jestem jak to sie użytkuje i czy jakość jest akceptowalna??