[100NX] Przegub wewnętrzny sr20de
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[100NX] Przegub wewnętrzny sr20de
mam mały problem założyłem skrzynie do 100nx sr20de od primery p10 skrzynia bodajże SLX i przegub wewnętrzny(zielony)nie chce dojść do końca do skrzyni i czuć ze już dalej nie dojdzie.wie ktoś czy one się różnią długością?zmierzyłem wieloklin i ma długość 6,5cm
[ Dodano: 2013-06-23, 21:07 ]
jednak długość jest ta sama.w przegubie wyrobiły się rowki do odprowadzania oleju i ich praktycznie nie ma dlatego nie chce wejść.
Pilnie poszukuje ładnego przegubu z rowkami bez zadziorów żadnych,ze to jest nowa skrzynie to musi to ładnie pasować
Piszemy po polsku! Zwracamy uwagę na znaki diakrytyczne!
ZIELONĄ część postu - proszę o przeniesienie do działu Giełda!
[ Dodano: 2013-06-23, 21:07 ]
jednak długość jest ta sama.w przegubie wyrobiły się rowki do odprowadzania oleju i ich praktycznie nie ma dlatego nie chce wejść.
Pilnie poszukuje ładnego przegubu z rowkami bez zadziorów żadnych,ze to jest nowa skrzynie to musi to ładnie pasować
Piszemy po polsku! Zwracamy uwagę na znaki diakrytyczne!
ZIELONĄ część postu - proszę o przeniesienie do działu Giełda!
Ostatnio zmieniony 2013-06-25, 17:31 przez lewy, łącznie zmieniany 2 razy.
Byle by do przodu
Witam. Mam troszkę inne pytanie ale też dotyczące przegubu wewnętrznego...
Otóż jak nieuszkadzając przegubu rozmontować prawy przegub wewnętrzny w SR20 (ten z podporą)? z lewym nie było najmniejszego problemu, prawy natomiast przerósł moje możliwości... są jakieś skuteczne sposoby na rozebranie całości w celu uwolnienia półosi napędowej?
Foto podglądowe o który element mi chodzi.
Pozdrawiam
Otóż jak nieuszkadzając przegubu rozmontować prawy przegub wewnętrzny w SR20 (ten z podporą)? z lewym nie było najmniejszego problemu, prawy natomiast przerósł moje możliwości... są jakieś skuteczne sposoby na rozebranie całości w celu uwolnienia półosi napędowej?
Foto podglądowe o który element mi chodzi.

Pozdrawiam
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
gadalem z mechanikiem i stwierdzil ze przy szarparce moze najzwyczajniej w swiecie sie rozleciec... a tego chcialbym uniknac...
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
w przypadku lewej strony przegub wewnętrzny wygląda tak: na ośkę założony jest krzyżak o 3 ramionach na którym są pozakładane łożyska " z wałeczkami". niestety nie wiem jak to się fachowo nazywa.
z prawej strony przypuszczam że budowa jest identyczna tyle że całość nie chce wyleźć z tego kielicha... zabezpieczenie na końcówce połosi wygląda na solidne także obawiam się że prędzej poddadzą się te łożyska niż samo zabezpieczenie...
z prawej strony przypuszczam że budowa jest identyczna tyle że całość nie chce wyleźć z tego kielicha... zabezpieczenie na końcówce połosi wygląda na solidne także obawiam się że prędzej poddadzą się te łożyska niż samo zabezpieczenie...
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Ten krzyżak możesz żyjąc z kielicha delikatnie obkleic taśma co by się nic nie posypało i wtedy próbować jakoś to zbić. Ja u siebie z jednej strony miałem krzyżak z drugiej kulki xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
tylko własnie o to chodzi żę nie idzie tego wyciągnąć z tego kielicha ! 

100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
jestem niedorozwojem.... do tego ślepym, bo pod tonami smaru tego przegubu na rancie kielicha ukryla sie zawleczka. wystarczylo ja wyciagnac i calosc wyjechala z kielicha az milo. dzieki za odpowiedzi panowie:)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
A teraz z innej beczki. Ile zębów ma przegub zewnętrzny (półoś lewa, krótka) do SUNNY GTI, ktoś wie?
Pzdr
Pzdr
Ostatnio zmieniony 2014-02-26, 01:01 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...
A Almera 2000 cm³ GTI? Chyba 23, ale nie jestem pewny.......
Dzięki Foo, utwierdziłeś mnie w tym co wiedziałem.
Wsadzam skrzynię z Almery VZ-R do SUNNY GTI. Półoś z Almery ma 23 zęby a Sunny GTI ma 25 i jest lipa . Dorabiam właśnie nowa półoś w Toruniu.
Dzięki Foo, utwierdziłeś mnie w tym co wiedziałem.
Wsadzam skrzynię z Almery VZ-R do SUNNY GTI. Półoś z Almery ma 23 zęby a Sunny GTI ma 25 i jest lipa . Dorabiam właśnie nowa półoś w Toruniu.
Ostatnio zmieniony 2014-02-26, 01:00 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...
Nie ma szans.
Półoś jest krótsza od serii o około 20 mm.
Można ciąć półoś i spawać, ale przy mojej mocy i sposobie jazdy odradzono mi to, dlatego robię nową półoś (monolit).
W złączniku różnica między przegubami wewnętrznymi.

DuBsOn Japonia nie puszczała szmelcu na rynek.
Ze szpera trzeba nauczyć się jeździć. Mój Sunny jeździ w rajdach i bez szpery nie dogonię konkurencji.
Mam płytki w razie gdyby trzeba było ją zacisnąć - więc damy radę
Pzdr
Półoś jest krótsza od serii o około 20 mm.
Można ciąć półoś i spawać, ale przy mojej mocy i sposobie jazdy odradzono mi to, dlatego robię nową półoś (monolit).
W złączniku różnica między przegubami wewnętrznymi.

DuBsOn Japonia nie puszczała szmelcu na rynek.
Ze szpera trzeba nauczyć się jeździć. Mój Sunny jeździ w rajdach i bez szpery nie dogonię konkurencji.
Mam płytki w razie gdyby trzeba było ją zacisnąć - więc damy radę

Pzdr
Ostatnio zmieniony 2014-02-26, 00:58 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...