[ Primera] Srebrna P11 SR20De
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Na razie zbieram kaskę ale po konserwacji podwozia na pewno zainwestuję w te osłony
Powiedzcie mi jeszcze czy w nadkolach też są jakieś osłony ? Jeżeli tak to kupił bym od razu wszystko cały komplet. Niedział, Jeżeli masz wszystkie osłony i nie są w żaden sposób połamane, uchwyty ok itd to po wypłacie jak jeszcze je będziesz miał możemy śmiało się dogadać co do ceny 


Cudny nadkola z przodu czy z tyłu? Z przodu są, z tyłu nie
.
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Co do modyfikacji to wrzucam fotki zamontowanego cb radia + rozdzielacz zapalniczki, rozdzielacz przykleiłem na taśmę z Castoramy samochodową, zapłaciłem 20zł za 1,5m ale skubana trzyma bardzo mocno. nie ma obawy że coś się urwie, cb zamontowane na oryginalny uchwyt. Bardzo ciężko jest się dostać żeby go przykręcić ale się udało.
Poniżej fotki wentylatorów po renowacji.
Oto sprawdza buczenia:
Nie wiem czemu ktoś zrobił tutaj taką klapkę, ale silnik tędy łapał powietrze i głośno buczał. Uszczelniłem to silikonem.
Poniżej fotka rurki wychodzącej z filtra powietrza. Czy to nie powinno pobierać powietrza z zewnątrz a nie z komory? Oraz czy przy samym filtrze na tej rurce nie powinno być opaski?
[ Dodano: 2014-02-23, 14:55 ]
janusz, z przodu coś tam mam natomiast z tyłu słychać i to dość dobrze jak się wyjedzie np z błota. Będę to musiał przy konserwacji dobrze potraktować środkiem do konserwacji boll'a

Poniżej fotki wentylatorów po renowacji.



Oto sprawdza buczenia:

Nie wiem czemu ktoś zrobił tutaj taką klapkę, ale silnik tędy łapał powietrze i głośno buczał. Uszczelniłem to silikonem.
Poniżej fotka rurki wychodzącej z filtra powietrza. Czy to nie powinno pobierać powietrza z zewnątrz a nie z komory? Oraz czy przy samym filtrze na tej rurce nie powinno być opaski?

[ Dodano: 2014-02-23, 14:55 ]
janusz, z przodu coś tam mam natomiast z tyłu słychać i to dość dobrze jak się wyjedzie np z błota. Będę to musiał przy konserwacji dobrze potraktować środkiem do konserwacji boll'a
Cudny powinno łapać zimne powietrze, ale na siłę też nie można go wciskać do układu dolotowego. Ja sobie tak myślę czy nie zaadoptować rozwiązania z Mitsubishi Galanta
. Tu masz dobry topic odnośnie dolotu viewtopic.php?t=7745&start=0
Któryś z chłopaków polecał środki do konserwacji jakiejś norweskiej firmy. Są one n razy lepsze niż boll. Ja miałem robioną konserwację środkiem 3M.
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Któryś z chłopaków polecał środki do konserwacji jakiejś norweskiej firmy. Są one n razy lepsze niż boll. Ja miałem robioną konserwację środkiem 3M.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, to 3M jest coś warte? nie robi się z tego twarda powłoka która potem odpada? czytałem że jeszcze APP U210 jest dobre ale nigdzie nie mogę znaleźć opinii kogoś kto to ma i jak to wygląda po roku, dwóch
Ta firma norweska to nie noxudol ?
Seba WWA, ogarnę podwozie i nadwozie i będziemy działać z dolotem, na razie musi być tak jak jest
[ Dodano: 2014-02-23, 21:26 ]
Spędziłem cały dzień w poszukiwaniu złotego środka przy konserwacji podwozia. Oto zestaw którym najprawdopodobniej potraktuję podłogę w mojej primerce:
Konserwacja podłogi:
Cortanin F 0,5l - 10zł // Do "wypalenia" pozostałości rdzy
Corina farba antykorozyjna 1l - 40zł // Często wykorzystywana na morzu do malowania elementów statków
Powłoka Body Schutz 3M - 4l - 120zł // Elastyczna po wyschnięciu, świetne właściwości wytłumiające i zabezpieczające
Pistolet natryskowy do konserwacji - 30zł
Profile zamknięte:
Valvoline Tectyl ML 2x600ml - 60zł // Podobno jeden z najlepszych w tej cenie do profili zamkniętych
Do tego nitro, szmaty, szczotki druciane zwykłe i na wiertarkę, ubranko i okulary ochronne. Myślę że weekend pracy i 300 złotych w zupełności wystarczy na 2-3 lata spokoju z rudą

Seba WWA, ogarnę podwozie i nadwozie i będziemy działać z dolotem, na razie musi być tak jak jest

[ Dodano: 2014-02-23, 21:26 ]
Spędziłem cały dzień w poszukiwaniu złotego środka przy konserwacji podwozia. Oto zestaw którym najprawdopodobniej potraktuję podłogę w mojej primerce:
Konserwacja podłogi:
Cortanin F 0,5l - 10zł // Do "wypalenia" pozostałości rdzy
Corina farba antykorozyjna 1l - 40zł // Często wykorzystywana na morzu do malowania elementów statków
Powłoka Body Schutz 3M - 4l - 120zł // Elastyczna po wyschnięciu, świetne właściwości wytłumiające i zabezpieczające
Pistolet natryskowy do konserwacji - 30zł
Profile zamknięte:
Valvoline Tectyl ML 2x600ml - 60zł // Podobno jeden z najlepszych w tej cenie do profili zamkniętych
Do tego nitro, szmaty, szczotki druciane zwykłe i na wiertarkę, ubranko i okulary ochronne. Myślę że weekend pracy i 300 złotych w zupełności wystarczy na 2-3 lata spokoju z rudą

jeżeli masz klapke w obudowie filtra powietrza to wygląda jakbyś miał instalację gazową II gen i ta klapka służy do tego że jak walnie w dolot to ta klapka się otwiera i upuszcza ciśnienie gazu żeby nie rozerwało jakichś elementów układu dolotowego.
Rzadko się spotyka w P11 instalacje II gen, ciekawe ile mocy zabrało to silnikowi.
Rzadko się spotyka w P11 instalacje II gen, ciekawe ile mocy zabrało to silnikowi.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Hej, ślicznotka doczekała się antenki do CB - President ML-145 na uchwycie krawędziowym Alana. Jutro zrobię fotki po widoku 
Zmajstrowałem także oświetlenie nóg. Dzisiaj wszystko polutowałem, jutro będę montował w aucie.
- 1m taśmy LED zimna biel - 14W/m około 0.72W na moduł składający się z 3 LED'ów
- 10m przewodu dwużyłowego
- korytka prostokątne na przewody w których mieszczą się moduły
- trochę taśmy dwustronnej
Tutaj moduły po zlutowaniu:
Moduły w korytku:
Tak wyglądają gotowe moduły:
A tak świecą:
W przednie korytka zamontowałem po 3 moduły, natomiast w tylne po 4. Na tyle dałem głębsze korytka żeby ochronić moduły przed nogami pasażerów
Wszystko świeci bardzo mocno, nie wiem czy nie za mocno, ale ma to świecić tylko po otwarciu drzwi i w przypadku gdy coś upadnie na podłogę. Jutro wrzucę fotki anteny i jak wygląda podświetlenie w samochodzie 

Zmajstrowałem także oświetlenie nóg. Dzisiaj wszystko polutowałem, jutro będę montował w aucie.
- 1m taśmy LED zimna biel - 14W/m około 0.72W na moduł składający się z 3 LED'ów
- 10m przewodu dwużyłowego
- korytka prostokątne na przewody w których mieszczą się moduły
- trochę taśmy dwustronnej
Tutaj moduły po zlutowaniu:

Moduły w korytku:

Tak wyglądają gotowe moduły:

A tak świecą:

W przednie korytka zamontowałem po 3 moduły, natomiast w tylne po 4. Na tyle dałem głębsze korytka żeby ochronić moduły przed nogami pasażerów


Dzisiaj umyłem ślicznotkę i dokończyłem modyfikacje oświetlenia wnętrza - dodałem oświetlenie w schowku po stronie pasażera i pod podłokietnikiem.
Jak tylko przyjdą welurowe dywaniki to wrzucę fotki bo na gumowych nie ma tego efektu
Co do stukania po stronie rozrządu, okazało się że to łożysko sprężarki klimatyzacji a nie łańcuszek rozrządu
co mnie niewątpliwie cieszy bo wydam 200zł zamiast 2000
w tym tygodniu będą nowe hamulce na przodzie klocki - ferodo pemier, co do tarcz jeszcze się zastanawiam.
Fotki z dzisiaj:

[ Dodano: 2014-03-11, 21:34 ]
W następnym miesiącu szykuje się wymiana lewego progu i zaprawki na całym aucie. Korzystając ze słonecznego dnia dobrałem kolor lakieru i zakupiłem kilka drobiazgów do lakierowania.
Baza 2x300ml NISSAN KL0 - dobrany odcień do lakieru
Bezbarwny 300ml
Czarny mat do listwy zderzaka
100ml NISSAN KL0 - na zaprawki
Taśmy folie i inne duperele.
W następnym miesiącu kupię resztę - papiery ścierne, ze dwie puszki podkładu, i pewnie jeszcze jeden bezbarwny.
Do tego dojdzie spawanie zderzaka ale to już drobnostka.

Mam nadzieję że powoli doprowadzę ślicznotkę do ideału.
W planach jest jeszcze:
Wymiana łożyska sprężarki klimatyzacji
Nabicie klimy
Wymiana amortyzatorów tył
Zlikwidowanie skrzypienia i ciężkiej pracy pedału sprzęgła
Jak tylko przyjdą welurowe dywaniki to wrzucę fotki bo na gumowych nie ma tego efektu

Co do stukania po stronie rozrządu, okazało się że to łożysko sprężarki klimatyzacji a nie łańcuszek rozrządu


Fotki z dzisiaj:


[ Dodano: 2014-03-11, 21:34 ]
W następnym miesiącu szykuje się wymiana lewego progu i zaprawki na całym aucie. Korzystając ze słonecznego dnia dobrałem kolor lakieru i zakupiłem kilka drobiazgów do lakierowania.
Baza 2x300ml NISSAN KL0 - dobrany odcień do lakieru
Bezbarwny 300ml
Czarny mat do listwy zderzaka
100ml NISSAN KL0 - na zaprawki
Taśmy folie i inne duperele.
W następnym miesiącu kupię resztę - papiery ścierne, ze dwie puszki podkładu, i pewnie jeszcze jeden bezbarwny.
Do tego dojdzie spawanie zderzaka ale to już drobnostka.

Mam nadzieję że powoli doprowadzę ślicznotkę do ideału.
W planach jest jeszcze:
Wymiana łożyska sprężarki klimatyzacji
Nabicie klimy
Wymiana amortyzatorów tył
Zlikwidowanie skrzypienia i ciężkiej pracy pedału sprzęgła