[ Primera] P11 GT SportLine
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] P11 GT SportLine
Witam, trochę kilometrów już przejechałem, więc przyszedł czas pochwalić się moim pierwszym Nissanem
Autko to Nissan Primera P11 GT Sportline 1997r w kolorze czarnym - czyli 1 z 50 sztuk czarnych wypuszczonych w tej edycji (100 sztuk w sumie).
Przebieg obecnie 231tys. Samochód kupiłem w listopadzie 2013 od klubowicza z tego forum:). Poprzedniemu właścicielowi wypluło 152KM i 191NM, ile jest teraz - nie wiem
Myślałem również o N15 Gti, ale teraz już wiem, że dla mnie Primera to lepszy wybór.
Wyposażenie takie jak w GT + dodatki z edycji SportLine: aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów, nakładki na pedały, aluminiowe nakładki na progach, 17" OZ,
Bilstein B6 + Eibach pro kit (tutaj sprężyny i amory zmienione), siatka w grilu.
Przyszłościowo chciałbym uzyskać przynajmniej 170-180KM i zejść do 7.xx sec do 100km/h
Aktualny spec:
Przebieg budy 310k
Przebieg silnika ~240k
150+ KM
190+ Nm
SILNIK:
- SR20DEH + sekwencyjna instalacja gazowa
UKŁAD DOLOTOWY:
- porting kolektora ssącego
- filtr Fujita
UKŁAD WYDECHOWY:
- Kolektor z P10GT
- Wydech 2,25" na przelotowych tłumikach Proexa.
UKŁAD NAPĘDOWY:
- grubsze półosie
ZAWIESZENIE:
- sprężyny przód H&R + KYB Excel-G przód i tył
UKŁAD HAMULCOWY:
- seria
FELGI:
- O.Z Racing F1 Plus - 17" / 7,5" / ET 40
- AEZ Icon V - 16" / 7" / ET 40 - Zima + lato
Z ZEWNĄTRZ:
- seria
ŚRODEK:
- prawie seria - kierownica z P11.144
- Imitacja aluminium na tunelu środkowym
CAR-AUDIO:
- Wygłuszone przednie drzwi z 16,5 cm Phonocarami TD Line na dystansie z MDF-u
Autko to Nissan Primera P11 GT Sportline 1997r w kolorze czarnym - czyli 1 z 50 sztuk czarnych wypuszczonych w tej edycji (100 sztuk w sumie).
Przebieg obecnie 231tys. Samochód kupiłem w listopadzie 2013 od klubowicza z tego forum:). Poprzedniemu właścicielowi wypluło 152KM i 191NM, ile jest teraz - nie wiem
Myślałem również o N15 Gti, ale teraz już wiem, że dla mnie Primera to lepszy wybór.
Wyposażenie takie jak w GT + dodatki z edycji SportLine: aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów, nakładki na pedały, aluminiowe nakładki na progach, 17" OZ,
Bilstein B6 + Eibach pro kit (tutaj sprężyny i amory zmienione), siatka w grilu.
Przyszłościowo chciałbym uzyskać przynajmniej 170-180KM i zejść do 7.xx sec do 100km/h
Aktualny spec:
Przebieg budy 310k
Przebieg silnika ~240k
150+ KM
190+ Nm
SILNIK:
- SR20DEH + sekwencyjna instalacja gazowa
UKŁAD DOLOTOWY:
- porting kolektora ssącego
- filtr Fujita
UKŁAD WYDECHOWY:
- Kolektor z P10GT
- Wydech 2,25" na przelotowych tłumikach Proexa.
UKŁAD NAPĘDOWY:
- grubsze półosie
ZAWIESZENIE:
- sprężyny przód H&R + KYB Excel-G przód i tył
UKŁAD HAMULCOWY:
- seria
FELGI:
- O.Z Racing F1 Plus - 17" / 7,5" / ET 40
- AEZ Icon V - 16" / 7" / ET 40 - Zima + lato
Z ZEWNĄTRZ:
- seria
ŚRODEK:
- prawie seria - kierownica z P11.144
- Imitacja aluminium na tunelu środkowym
CAR-AUDIO:
- Wygłuszone przednie drzwi z 16,5 cm Phonocarami TD Line na dystansie z MDF-u
Ostatnio zmieniony 2018-09-19, 12:31 przez tumba, łącznie zmieniany 21 razy.
Ładna Primerka, oby służyła Plany odnośnie osiągów widzę jak moje 180KM N/A, no chyba, że nazbieram na turbo albo eatona
Szerokości i przyczepności
Szerokości i przyczepności
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Ryskowa ?:) bedzie Ci dobrze sluzyla , przyjedz na zlot moze sie w koncu pogonie z tym samochodem powodzenia
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Ano moja,jakoś tak dziwnie się na nią patrzy wiedząc że nie ma jej u mnie w garażu,no ale cóż,auto ma cieszyć i jak wspominałem wielokrotnie,dbać mi o autko ładnie
[ Dodano: 2014-02-03, 21:51 ]
[ Dodano: 2014-02-03, 21:51 ]
się ganiałeś już trochęradziejwwl pisze:przyjedz na zlot moze sie w koncu pogonie z tym samochodem
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Tumba gratulacje auta. Bardzo dobrze, że została w klubie . Niech Ci służy, dbaj o nią.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus pisze:180ps z n/a to juz na grubo trza:) ale sam tyle w n/a bym chcial
Kompletny wydech + konkretny dolot + wałki ostrzejsze + regulowane kółka + EcuM, myślę że da porządne efekty
Ale zejść poniżej 7s do setki to nie wiem czy 180KM przy 1300Kg wystarczy
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Mam nadzieję, że będzie mi służyła:) Już się do niej przyzwyczaiłem i nie powiem - radość mi sprawia Myślę że 170-180KM w tym silniku to nie jest jakiś duży wynik, ale to jak mówię - nie w tym roku;/ Zresztą czasami przechodzi mi przez myśl jakieś VE
Rysiu jak już mówiłem - będę dbał
Poprawiłem, bo miałeś kilometry, a nie konie mechaniczne .
Janusz
Rysiu jak już mówiłem - będę dbał
Poprawiłem, bo miałeś kilometry, a nie konie mechaniczne .
Janusz
Ostatnio zmieniony 2014-02-03, 22:34 przez tumba, łącznie zmieniany 1 raz.
Arias, zobacz sr20de Drimsa, nie przeskoczysz tak latwo do 180ps:)
Vilq ma teraz chyba najmocniejsze sr20de n/a w klubie, choc nie wiem czy to wynik realny czy jakis blad pomiarowy bo na tych modach co ma wynik jest rewela
tak czy siak Rysiu83, na schaba teraz siadles?
Vilq ma teraz chyba najmocniejsze sr20de n/a w klubie, choc nie wiem czy to wynik realny czy jakis blad pomiarowy bo na tych modach co ma wynik jest rewela
tak czy siak Rysiu83, na schaba teraz siadles?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Dzięki panowie za miłe słowa:) Oprócz modyfikacji, chciałbym również czarnulę utrzymać w jak najlepszym stanie blacharskim, dlatego na wiosnę pewnie będę musiał ogarnąć drobne ogniska korozji, których na szczęście jest nie wiele.
A co do zlotu ogólnopolskiego, to nie wiem czy w tym roku dam radę.
A co do zlotu ogólnopolskiego, to nie wiem czy w tym roku dam radę.
Sąakarczma pisze:czy sa czarne zwykle gt czy wszystkie sa jakies extra edyszyn?
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
@jacekpsk
Taki ładny niby chromowy pasek z wersją wyposażenia między poduszką pasażera a schowkiem na desce rozdzielczej,nakładki pedałów,nakładki metalowe progów,alu gałkę dźwignie zmiany biegów i top raczej wsio.
Taki ładny niby chromowy pasek z wersją wyposażenia między poduszką pasażera a schowkiem na desce rozdzielczej,nakładki pedałów,nakładki metalowe progów,alu gałkę dźwignie zmiany biegów i top raczej wsio.
Ostatnio zmieniony 2014-02-08, 17:41 przez Rysiu83, łącznie zmieniany 1 raz.
Seba WWA już nie mogę nie doczekać zmiany na O.Z - te koła robią robotę na żywo w tej primerce:) i mam wrażenie że są lżejsze niż te zimowe 16".
Dzisiaj widziałem właśnie p11 chyba w kolorze Mid Grey - bardzo ładny kolor.
radziejwwl wszystkie cztery ładne Każdy kolor coś w sobie ma:)
Rysiu83 kolega jacekpsk pytał o różnice po za wnętrzem
Pozostałe różnice to - amory eibach pro kit -40 lub -30 (już sam nie jestem pewien), Felgi O.Z F1 Racing Plus 17", siatka w grillu. Silnik, skrzynia tak jak w GT. Amory i stabilizator chyba też jak w GT?
Dzisiaj widziałem właśnie p11 chyba w kolorze Mid Grey - bardzo ładny kolor.
radziejwwl wszystkie cztery ładne Każdy kolor coś w sobie ma:)
Rysiu83 kolega jacekpsk pytał o różnice po za wnętrzem
Pozostałe różnice to - amory eibach pro kit -40 lub -30 (już sam nie jestem pewien), Felgi O.Z F1 Racing Plus 17", siatka w grillu. Silnik, skrzynia tak jak w GT. Amory i stabilizator chyba też jak w GT?
Nie to żeby coś, ale ostatnio dowiedziałem się jednej ciekawej rzeczy odnośnie siatek w atrapie. Otóż wszystkie GT w Anglii - miały siatkę w atrapie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_