Opony wyczynowe
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Ryba, profil?
Profil opon to stosunek wysokości opony do szerokości opony wyrażony w %, czyli
195*55%=107.25
A proponujesz 205*50%=102,5 czyli jeszcze mniej
Profil opon to stosunek wysokości opony do szerokości opony wyrażony w %, czyli
195*55%=107.25
A proponujesz 205*50%=102,5 czyli jeszcze mniej
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
oj tam... żle napisałem chodzi o szerokość. 205 będzie lepiej kleiła a ten federal 959 Rs-R na prawdę daje radę
Ostatnio zmieniony 2014-01-17, 12:34 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
T1-r to śmietnik , opon typowo TUNINGOWA która ma fajnie wyglądać
Szukaj może tych oponek -> BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN RE002 . Dobra cena a i opinie maja mega dobre .
T1-R + VE to raczej słabe rozwiązanie , do stockowego ga16 może i by się nadały .
Szukaj może tych oponek -> BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN RE002 . Dobra cena a i opinie maja mega dobre .
T1-R + VE to raczej słabe rozwiązanie , do stockowego ga16 może i by się nadały .
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
jeździłem na t1r w rozmiarze 195/45/15 w swoim n14 gti, opony miały półtora roku więc były młode a przy starcie nawet na dogrzanej gumie to wpinając 3 bieg nie miałem trakcji, nie że uślizgiwało tylko kopało jak oszalałe, mimo iż popuszczałem gazu więc tej opony nie polecę nikomu. Oprócz tego w zakrętach nie była do przewidzenia kiedy odklei, nie mówiąc już o jeździe na mokrym
z bardziej cywilnych opon to rainsporty polecę a z bardziej miękkich opon to Yoko Advan Neova - wytrzymała praktycznie cały sezon upalania, częste gonitwy na kreske, licznikowo ok 17-18k km przejechałem na nich a bierznika ubyło 1mm, jak na taką mieszankę to dobry wynik
z bardziej cywilnych opon to rainsporty polecę a z bardziej miękkich opon to Yoko Advan Neova - wytrzymała praktycznie cały sezon upalania, częste gonitwy na kreske, licznikowo ok 17-18k km przejechałem na nich a bierznika ubyło 1mm, jak na taką mieszankę to dobry wynik
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Opony
Wszystko zależy do czego ta opona ma służyć.
Na co dzień do jazdy może być NOKIAN , BARUM lub HANKOOK .
DO upalania to już inny świat.
Jak chcesz "skopać dupsko Cubusiowi " to najlepiej miękki slick na przód bo szybko się nagrzewa i klei.
Do jazdy na wprost nie ma co brać opon z wzmacnianymi bokami.
Ja z doświadczenia wiem że na 1/4 nawet slick średnia mieszanka da radę .
Markgum , PROFIL , FEDERAL. - idąć po taniości .
Są tez drogie opony po 1.000 zł za szt. ale to bez sensu do jazdy na wprost
pzdr
Na co dzień do jazdy może być NOKIAN , BARUM lub HANKOOK .
DO upalania to już inny świat.
Jak chcesz "skopać dupsko Cubusiowi " to najlepiej miękki slick na przód bo szybko się nagrzewa i klei.
Do jazdy na wprost nie ma co brać opon z wzmacnianymi bokami.
Ja z doświadczenia wiem że na 1/4 nawet slick średnia mieszanka da radę .
Markgum , PROFIL , FEDERAL. - idąć po taniości .
Są tez drogie opony po 1.000 zł za szt. ale to bez sensu do jazdy na wprost
pzdr
Czerwone auta sa szybsze ...
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Również stoję przed wyborem opon, głównie do jazdy na co dzień, czyli mają dobrze trzymać na suchym i mokrym. Mocno zastanawiam się nad rainsportami 2 - jak wypadają te opony na suchym, da się na tym w miarę sprawnie jeździć po zakrętach? Ścianka boczna jest bardzo miękka? Ew. jakieś propozycje w podobnej cenie? Rozmiar to R17 215/45.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
tumba rainsporty 2 to bardzo dobry wybór też się nad nimi zastanawiałem ale droższe od bridgy były dlatego nie wziąłem nad federalami się zastanów jeszcze ss595 evo tanie i na miasto jak ulał
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
- sliwka1232
- fanatyk nissana
- Posty: 359
- Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
- Lokalizacja: Przeworsk
Generalnie jeżdżę na GY F1 205/45/16
Rainsporty mam jako drugie koła.
I przy ostrych manewrach trochę boki się zużywają.
Na Goodyear słychać jak wahacze tłuką na Rainsport tego nie ma
Może dlatego że profil wyższy....
Rainsporty mam jako drugie koła.
I przy ostrych manewrach trochę boki się zużywają.
Na Goodyear słychać jak wahacze tłuką na Rainsport tego nie ma
Może dlatego że profil wyższy....
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
ja rainsporty doprowadziłem do "slicka" w jeden letni sezon, ale przyznam szczerze, że to był okres nauki jazdy moim GT i często zrywałem asfalt, na mokrym nie znam lepszej opony, ale na suchym jak się guma nagrzeje to dużo opony zostawiamy na drodze, dodam, że opona w rozmiarze 195/60/15
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Też szukam w tym rozmiarze do podobnych celów zapraszam do tematu viewtopic.php?t=8018&start=30 myślę że to bardziej odpowiednie miejsce.tumba pisze:Również stoję przed wyborem opon, głównie do jazdy na co dzień... Rozmiar to R17 215/45.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT