[P/WP11.144] Pierścień w aparacie zapłonowym
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Pierścień w aparacie zapłonowym
Witam, dzisiaj byłem zmuszony ściagać kopułkę ponieważ usłyszałem metaliczny pisk i tarcie. Po zdjęciu kopułki były w niej opiłki, po ściągnięciu palca zauważyłem że w częściach jest pokazany na zdjęciu pęknięty pierścień. Po złożeniu auto odpala, lecz nim nie jeździłem i nie wiem jak się zachowuje przy wyższych obrotach. Teraz szukam innego aparatu i muszę go wymienić jeszcze do sylwestra bo szykuje mi się wyjazd. Czy numer jaki mam na aparacie czyli 22100-7j505 rozumiem ze tylko on musi być zgodny z innym nowym ?
poniżej zdjęcie pierścienia.
Kolejne pytanie można z tym jeździć czy nie ruszać auta i czekać aż przyjdzie nowy?
poniżej zdjęcie pierścienia.
Kolejne pytanie można z tym jeździć czy nie ruszać auta i czekać aż przyjdzie nowy?
Ostatnio zmieniony 2014-08-03, 09:31 przez polo33, łącznie zmieniany 2 razy.
w gieldzie jest temat onyxx'a z tego co pamietam mial nowy ap zaplonowy
[ Dodano: 2013-12-26, 12:14 ]
viewtopic.php?t=14520
nie wiem czzy pasuje do p11 w gore... musisz doczytac:)
[ Dodano: 2013-12-26, 12:14 ]
viewtopic.php?t=14520
nie wiem czzy pasuje do p11 w gore... musisz doczytac:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
posiada on ale są one do p10 które nie pasują, jedynie zostaje mi chyba allegro i te aukcje http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... rch_scope= śmiało można zamawiać któryś z tych gdzie numer jest zgodny ?
Ja dobrałem po numerze i zadziałał, co ciekawe, jak wymieniłem kopułkę i palec na te z mojego zepsutego aparatu to auto nie paliło (tydzień musiałem jeździć na tych z którymi dostałem aparat). Czyli niby te same numery a kopułka i palec w jednym aparacie działały, a w drugim nie. Skończyło się na nowym komplecie YEC i jeździ już 2 lata.
Aha, co do samej wymiany, ustawiłem aparat tak samo (w fasolkach) a zapłon był mega opóźniony, auto w ogóle mocy nie miało. Musiałem przejechać wtedy 30km i następnego dnia po odpaleniu już było ok, a nic nie zmieniałem.
Aha, co do samej wymiany, ustawiłem aparat tak samo (w fasolkach) a zapłon był mega opóźniony, auto w ogóle mocy nie miało. Musiałem przejechać wtedy 30km i następnego dnia po odpaleniu już było ok, a nic nie zmieniałem.
pozdr. Kamil
wod2u, dzięki za informacje, znalazłem aparat o identycznym numrze i mam nadzieje ze kopułka i palec zadziała z moje aparatu bo zrobiłem na nich może z 8 tys a kupiłem oryginał. Tez ustawie tak samo aparat i zobacze jak auto bedzie się zbierać. Rozumiem że odkręcam dwie śruby i pociągam w prawą stronę (akumulatora) i wsio ?
Z demontażem tak jak napisałeś, ale może ciężko iść, ze względu na oring, który tez bym wymienił na twoim miejscu (O-ring 27x4). Nie kosztuje dużo (mniej niż 2zł/szt jak dobrze poszukasz), a będziesz miał pewność, że będzie wszystko szczelne. Przy zakładaniu nowego aparatu upewnij się, że wypustki na wałku w aparacie są dobrze ustawione (jeden jest szerszy, całym wałkiem można kręcić w razie co), bo aparat pasuje tylko w jeden sposób. Najpierw dopchnij go ręką do końca, dopiero potem dokręcaj śruby.
pozdr. Kamil
chłopaki-powiedzcie mi jakie mieliście dokłądnie objawy?
bo jak tak czytam to pasuje prawie w moje obecne wcielenie czarnej makabry:
na razie smigam do 3tys, ale w tym zakresie slabo ciągnie, powinna wyrywac i elastycznie przyspieczac a tak nie jest, pozatym przerywa czasami i ma falujace wolne jesli dam jalowe ponizej 900rpm
czekam na info
bo jak tak czytam to pasuje prawie w moje obecne wcielenie czarnej makabry:
na razie smigam do 3tys, ale w tym zakresie slabo ciągnie, powinna wyrywac i elastycznie przyspieczac a tak nie jest, pozatym przerywa czasami i ma falujace wolne jesli dam jalowe ponizej 900rpm
czekam na info
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, u mnie aparat padł tak, że w ogóle iskry nie było, auto nie odpalało, a stało się wszystko podczas jazdy, bez obciążenia, z górki. Także to nie to, co u Ciebie. Twój przypadek wygląda na zły skład mieszanki, jak masz wskazania czujników ok (lambda, przepływka, tps, czujnik wału) to bym patrzył na paliwo (jest ciśnienie odpowiednie?) i iskrę.
pozdr. Kamil
wod2u, moje odpala, iskra jest co by konia zabiła, paliwo jest bo na gazie i na benzynie sprawdzane (na gazie jedzie gorzej, większe falowanie wolnych i przerywa)
z tym ze czytałem o braku mocy w sr20de, ze nie jedzie w całym zakresie i ma baniate wolne obroty polaczone ze skakaniem odczytu obrotomierza (raz mam wolne na 800 raz na 500 raz na 3000 a raz 1500, nie zależy to od nagrzania, robi sobie to co chce)
dodatkowo chodzi z wydechu jak na 3 gary, tzn kłuci się jak N-grupa, procedura startu low cost jak pieron.
zazwyczaj jak czujki są okej a silnik jaja struga to zapłon lub paliwo:
-paliwo wyeliminowałem bo na lpg i benie jest to samo
-zapłon wyeliminowałem zmieniając swiece i kable, ale ten aparat nie daje mi spokoju bo mogla cewka na uzwojeniu wtornym strzeli i wtedy będzie nie dokładnie podawana iskra na jakiś garnek lub cos się porobilo z czujnikiem halla i dlatego wolne ma takie porypane
nic, czekam na nowy używany aparat, nie wierze ze aparat z p11 nie będzie hulał z kompem z p10 bo auto zapala od strzała, dlatego stawiam na uszkodzenie aparatu
mam jeszcze w planie obadac rozrząd ale watpie, bo rozrząd by tak nie porąbał wolnych obrotów (chodzi o rozne nastawy wolnych)
z tym ze czytałem o braku mocy w sr20de, ze nie jedzie w całym zakresie i ma baniate wolne obroty polaczone ze skakaniem odczytu obrotomierza (raz mam wolne na 800 raz na 500 raz na 3000 a raz 1500, nie zależy to od nagrzania, robi sobie to co chce)
dodatkowo chodzi z wydechu jak na 3 gary, tzn kłuci się jak N-grupa, procedura startu low cost jak pieron.
zazwyczaj jak czujki są okej a silnik jaja struga to zapłon lub paliwo:
-paliwo wyeliminowałem bo na lpg i benie jest to samo
-zapłon wyeliminowałem zmieniając swiece i kable, ale ten aparat nie daje mi spokoju bo mogla cewka na uzwojeniu wtornym strzeli i wtedy będzie nie dokładnie podawana iskra na jakiś garnek lub cos się porobilo z czujnikiem halla i dlatego wolne ma takie porypane
nic, czekam na nowy używany aparat, nie wierze ze aparat z p11 nie będzie hulał z kompem z p10 bo auto zapala od strzała, dlatego stawiam na uszkodzenie aparatu
mam jeszcze w planie obadac rozrząd ale watpie, bo rozrząd by tak nie porąbał wolnych obrotów (chodzi o rozne nastawy wolnych)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Bandito16, prawdopodobnie tak, bo ja w swojej P11 z SR20DEH też taki mam. Kupowałem porządny z vitonu
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bandito16, nie. We Wrocławiu jest firma, która robi takie wspaniałości. Jeden mi się ostał, więc jak coś to PW.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
PrzeRuSco zbierz jeszcze ze 2-3 osoby to podjadę i kupię Wam Jak Ci się nie uda, to też podjadę i Ci kupię
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nice-wawa, oringi wykonane z NBR są tanie, ale te z FKM/FPM są droższe
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bandito16 a jaki rozmiar?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
W zależności daro na co Cię stać, to sam musisz zdecydować. Używany wchodzi jedynie w grę jeśli wiesz, że na pewno działał. A jeśli kupisz z allegro, to możesz trafić na prawie nowy i taki, który działał, ale już jest mocno wyeksploatowany. Nie wiem jak z regenerowanymi, bo co prawda nie siedzę w temacie benzyn, ale wiele innych rzeczy regenerowanych działa jak nowe. Najlepiej to kupić nowy aparat z gwarancją i mieć spokój w razie czego.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik