Z uwagi na fakt, że planuje wystartować w przyszłym sezonie w poważniejszych impezie jak track day ( na razie plany ), przygotowuje auto tak aby spełniało wymogi regulaminów PZM.
I tak;
Na pierwszy ogień poszła obudowa akumlatora:
Akumlator został przeniesiony po przekątnej do kierowcy. Musiałem przełożyć główny przewód prądowy na prawą stronę.
Korzystają z okazji, że trzeba było przedłużyć ww przewód, zaistalowałem 6 - punktówy wyłącznik prądu, który idealnie wpasował się w miejsce po zapalniczce;
Prąd można wyłączyć również z zewnątrz auta w przypadku dachowania czy innej niepożądanej sytuacji;
Zamontowałem sitkę bezpieczeństwa ( niezbędną w wyścigach torowych )
Siatka zsuwa się za słupek B więc kompletnie nie przeszkadza w "codziennym" użytkowaniu auta;
Nissan dostał nowe lżejsze i mniejsze lusterka boczne. na razie jeszcze nie są polakierowane ale przy okazji ogarne ten temat.
Lusterka posiadają asferyczne szkła wię pomimo małego rozmiaru zapewniają dostonałą widoczność do tyłu;
na razie to tyle,
Jutro planuje wymienić aktuator na 1.0 barowy i wystroić auto, jeżeli tylko Coobcio nie przejadł się za bardzo w święta i dotrze do Garage
