Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!
Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.
Dziękujemy!
Moderatorzy: Seba WWA , Ryba , Sajmooon
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-17, 19:28
Mam rozkmine.
Jakiś czas temu wymieniałem łączniki staba na przodzie gdyż stare były krzywe. Wyglądało to tak
Po ok 1tyś km nowe wyglądają tak jak stare....
Jaka może być przyczyna, jak ją wyeliminować.
Czekam na pomysły
Ostatnio zmieniony 2013-11-17, 19:36 przez
vixo , łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197 Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL
Post
autor: Rysiu83 » 2013-11-17, 19:31
Nie za niskie zawieszenie masz czasem? na tą chwilę tylko to mi do głowy przychodzi.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-17, 19:33
No trochę niższe jest
ale nie chce wracać do serii
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
foo
fanatyk nissana
Posty: 1784 Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Post
autor: foo » 2013-11-17, 19:37
Co ja tam wiem o P10, ale zdaje się, że łącznik na przód jest przynajmniej przez pół krótszy...
Ostatnio zmieniony 2013-11-17, 19:40 przez
foo , łącznie zmieniany 1 raz.
podj
fanatyk nissana
Posty: 290 Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: podj » 2013-11-17, 19:38
Dobierz krótsze łączniki aby przy samochodzie postawionym na kołach stały w pionie
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-17, 19:50
foo , mówisz że powinnien być krótszy oryginalnie
Nowe były dobierane po katalogu.
Z czego można dorwać krótszy
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
foo
fanatyk nissana
Posty: 1784 Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Post
autor: foo » 2013-11-17, 19:55
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-17, 20:02
No nie powiem
foo , ale tutaj mnie trochę zaskoczyłeś
takiego w P10 jeszcze nie widziałem....
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089 Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie
Post
autor: zuh » 2013-11-17, 20:17
Takie są w P11 a w P10 są krótkie.
W P10 (te krótkie) są mocowane do wahacza a w P11 (dłuższe) mocowane są do zwrotnicy.
foo
fanatyk nissana
Posty: 1784 Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Post
autor: foo » 2013-11-17, 20:22
vixo zaskoczka to moje drugie ja
wrzucaj czym prędzej te krótsze ku chwale prowadzenia i radości staba.
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-25, 15:07
Ja miałem zamontowane do zwrotnicy
Właśnie intrygował mnie taki talerzyk w wahaczu....
Więc to tak
Ale dałem dupy xD
___________________________________________
Nie ma ktoś foty zamontowanego tego łacznika
Całkiem pomocne okazałyby się także wymiary
Wg katalogu u mnie powinny być takie jakie są
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157 Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Arias » 2013-11-25, 15:56
Ja w P11 GT mam ten sam problem i zastanawiałem się nad regulowanymi łącznikami
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-25, 18:16
Arias , a masz takie łączniki
Właśnie się dowiedziałem, że były dwa rodzaje takich łączników
I jest między nimi 0.5cm i tak myślę, żeby założyć ten trochę krótszy. Co o tym sądzicie
Sprawa jest dosyć pilna
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561 Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy
Post
autor: Modzelitto » 2013-11-25, 19:30
Myślę, że krótszy bardziej się nada. Kolega w E46 miał specjalnie skracane łączniki, z uwagi na to, że jeździł na gwincie. U Ciebie tez jest gleba- więc...
QG15+
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-25, 19:42
Modzelitto , no trochę jest
Ale tu koledzy mówią że u mnie powinny być łączniki mocowane do wahacza, a ja mam mocowane do zwrotnicy
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2013-11-25, 20:51
to tylko świadczy o tym że ktoś przed Tobą też taką gafę strzelił,
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-25, 20:55
Ryba , może masz wymiary bądź zdjęcie
W poprzedniej też miałem mocowany do zwrotnicy
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
master1642
stały bywalec
Posty: 98 Rejestracja: 2011-03-11, 19:37
Lokalizacja: Białystok
Post
autor: master1642 » 2013-11-25, 20:56
Przy zmianie kół na zimowe zauważyłem to samo co vixo tyle ze p11 trzeba coś dobrać z innego auta hehe jakieś polecicie???
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-25, 21:04
Ktoś podrzuci wymiary i foto odpowiednich łączników
Sprawdziłem w drugiej Primie z 1.6 i tak jest mocowanie do wahacza. Z tym tylko że otwór w stabilizatorze jest w poprzek budy a w eGT jest wzdłuż budy
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2013-11-26, 15:47
Na kiedy Ci to potrzebne
Na już
Ja kupowałem takie krótkie nie ma innych i pasowały
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-26, 15:59
Ryba pisze: Na kiedy Ci to potrzebne
Na już
Im szybciej tym lepiej
chciałbym coś jeszcze upalić na nowej skrzyni w tym roku
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2013-11-26, 16:28
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-26, 17:00
Ryba , masz taki stab jak u mnie w 1.6
W GT mam inny
[ Dodano : 2013-11-26, 17:06 ]
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-26, 19:16
Wczoraj wziąłem na przymiarkę te do wahacza i wyglądało na to, że by weszły. Ale musiałbym wygiąć koniec staba do środka o jakieś 2cm
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082 Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko
Post
autor: Boro1989 » 2013-11-26, 19:29
zapodaj łączniki od Patrola
zapytaj się Janusza on taki patent u siebie zastosował
tyle że do P11 , ale może i do P10 podejdą
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-26, 19:33
Boro1989 pisze: zapodaj łączniki od Patrola
Co to da
Jakieś krótsze są
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082 Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko
Post
autor: Boro1989 » 2013-11-26, 19:45
na logike skoro są do autka terenowego to powinny być bardziej wytrzymałe niż seryjne:) i najlepiej abys w tym temacie zaatakowal janusza
on wie wiecej
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-11-26, 19:50
To nie rozwiązuje sprawy......
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403 Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....
Post
autor: janusz » 2013-11-26, 19:58
Boro1989 oj od razu wie więcej - bez przesady.....
Vixo łączniki, które ja wkładałem do siebie są od Patrola - są one grubsze niż te oryginalne lub Yamato. Od dołu także jest klucz 17, a nie tak jak w przypadku standardowych 13.
Obecnie w połączeniu z poliuretanami wytrzymały więcej, niż te z gumami dołączanymi w zestawie. Poprzednie łączniki od Parchoła w połączeniu ze standardowymi gumami po niecałym pół roku poleciały. Te co mam razem z poli jeżdżą od początku lipca i się jeszcze nie tłuką.
A wrocławskie ulice są wymagające i niszczące zawieszenie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_