[ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Dzień Dobry dnia 09.02.20013 po znajomosci zostal zakupiony Nissan Primera p11 rok produkcji 1997 silnik 2.0 16v GT ktorym chcialbym sie z wami podzielic
Silnik - Sr20Ve
Zawieszenie - Seria
Uklad paliwowy - Seria
Przeniesienie napedu - Sprzęgło AISIN
Uklad dolotowy - Stożek K&N
Uklad Wydechowy - Ssac od Spokojnego Reszta dzieki McGayver
Elektronika - Seria
Body - Seria
Środek - Zaniedbana seria
Felgi - OZ , opona nie znana mi obecnie
Audio - Radio Sony X-plod GT420 , reszta seria
Coż zdziałałem
-Zalozenie pilota od centralnego
-Ogarniete nie dzialajace lusterka
-Wymienione wszytkie tarcze plus klocki ATE
-Nowe silowniki klapy
-Nowe gumy do srodka na zime
-Włozny caly wydech by Spookojny i MACGAYVER
-Włożony stożek K&N
-Owiniete kolektory
-Zrobione przez BOCA MOTORS
-SWAP SR20VE
-Plukanka silnika
-Nowe kable
-Nowe Swiece
-Nowe sprzeglo
-Nowa sonda
-Nowa chlodnica
-Mod rozrzadu , zaplonu
-Strojenie
-Zmiana filtrow i plynow
Na wyposazeniu :
- ABS
- klima
- centralny
- 4 x el. szyby
- el lusterka
- komputer pokladowy
- przyciemnione szybki
- Felga 16 OZ
- tak po za tym na razie reszta seria
W planach :
-Swap na Neo-Vvl (silnik kupiony)
-Oklejenie autka w czarny mat lub malowanie plastidipem (sie okarze )
- Sprzeglo nowe by sie zdalo
- Doprowadzenie lewego tylniego boku do uzywalnosci po nieudanej zabawie sprayem po pijaku
- Zrobienie wgniotki pod prawa tylna lampa
- Wymiana i odpowiednie spasowanie tylniego zderzaka
- Wymiana srodka
- Ogarnac wycieraczki czasowe gdyz staja mi w polowie
- Zmienic Sprezyny
- Zmienic Amorki
- Lampy JDM na cale auto
Reszta dalej wyjedzie w praniu )
Proszę o wyrozumiałość gdyz moje pojecie o tej marce jest marne gdyz jest to pierwszy Nissan
Sorki za zla jakos zdjec ale na chwile obecna nie mam lepszych
Pozniej co sie okazalo trzeba bylo zmieniac uszczelki pod pokrywa zaworow
Ostatni nabytek ktory juz na aucie )
Odkopalem jakies tam zdjecia
Zakupiony kolektor od kolegi Spokojnego )
Tutaj filmik jak chodzi wydech
Tłumiczki jak i reszta wydechu , dzieki MCGayver
Nowy zakup
Pierwsza paczka części do nowego silnika
filterek K&N oraz koleczki do zderzaków
Filtr Oleju Simota , adapter z łącznikiem pod AirBoxa , taśma termoizolacyjna bazaltowa
Doszla nastepna paczka
Rura dolotowa oraz pompa wody AISIN
Kable Ngk Rc-NE08
Swiece Platynowe NGK PLFR6A-9
Wlocik powietrza w zderzak i Ecu Masterek
Swap pierwsze foto
Silnik - Sr20Ve
Zawieszenie - Seria
Uklad paliwowy - Seria
Przeniesienie napedu - Sprzęgło AISIN
Uklad dolotowy - Stożek K&N
Uklad Wydechowy - Ssac od Spokojnego Reszta dzieki McGayver
Elektronika - Seria
Body - Seria
Środek - Zaniedbana seria
Felgi - OZ , opona nie znana mi obecnie
Audio - Radio Sony X-plod GT420 , reszta seria
Coż zdziałałem
-Zalozenie pilota od centralnego
-Ogarniete nie dzialajace lusterka
-Wymienione wszytkie tarcze plus klocki ATE
-Nowe silowniki klapy
-Nowe gumy do srodka na zime
-Włozny caly wydech by Spookojny i MACGAYVER
-Włożony stożek K&N
-Owiniete kolektory
-Zrobione przez BOCA MOTORS
-SWAP SR20VE
-Plukanka silnika
-Nowe kable
-Nowe Swiece
-Nowe sprzeglo
-Nowa sonda
-Nowa chlodnica
-Mod rozrzadu , zaplonu
-Strojenie
-Zmiana filtrow i plynow
Na wyposazeniu :
- ABS
- klima
- centralny
- 4 x el. szyby
- el lusterka
- komputer pokladowy
- przyciemnione szybki
- Felga 16 OZ
- tak po za tym na razie reszta seria
W planach :
-Swap na Neo-Vvl (silnik kupiony)
-Oklejenie autka w czarny mat lub malowanie plastidipem (sie okarze )
- Sprzeglo nowe by sie zdalo
- Doprowadzenie lewego tylniego boku do uzywalnosci po nieudanej zabawie sprayem po pijaku
- Zrobienie wgniotki pod prawa tylna lampa
- Wymiana i odpowiednie spasowanie tylniego zderzaka
- Wymiana srodka
- Ogarnac wycieraczki czasowe gdyz staja mi w polowie
- Zmienic Sprezyny
- Zmienic Amorki
- Lampy JDM na cale auto
Reszta dalej wyjedzie w praniu )
Proszę o wyrozumiałość gdyz moje pojecie o tej marce jest marne gdyz jest to pierwszy Nissan
Sorki za zla jakos zdjec ale na chwile obecna nie mam lepszych
Pozniej co sie okazalo trzeba bylo zmieniac uszczelki pod pokrywa zaworow
Ostatni nabytek ktory juz na aucie )
Odkopalem jakies tam zdjecia
Zakupiony kolektor od kolegi Spokojnego )
Tutaj filmik jak chodzi wydech
Tłumiczki jak i reszta wydechu , dzieki MCGayver
Nowy zakup
Pierwsza paczka części do nowego silnika
filterek K&N oraz koleczki do zderzaków
Filtr Oleju Simota , adapter z łącznikiem pod AirBoxa , taśma termoizolacyjna bazaltowa
Doszla nastepna paczka
Rura dolotowa oraz pompa wody AISIN
Kable Ngk Rc-NE08
Swiece Platynowe NGK PLFR6A-9
Wlocik powietrza w zderzak i Ecu Masterek
Swap pierwsze foto
Ostatnio zmieniony 2014-05-07, 14:29 przez Emu89, łącznie zmieniany 31 razy.
Re: Nysa P11 GT 97 rok
Gratulacje zakupu auta, oraz szerokości i przyczepności - dbaj o nie
Na dzień dobry to bym wywalił świece boscha i założył jakieś normalnie - NGK lub Denso. Co więcej płukanie silnika i zalanie jakiegoś dobrego oleju. Pokrywę klawiatury to dodatkowo poskładałabym na silikon Elringa Dirko HT - olejoodporny.
Na dzień dobry to bym wywalił świece boscha i założył jakieś normalnie - NGK lub Denso. Co więcej płukanie silnika i zalanie jakiegoś dobrego oleju. Pokrywę klawiatury to dodatkowo poskładałabym na silikon Elringa Dirko HT - olejoodporny.
Po co?Emu89 pisze: W planach :
-Swap na Sr20Ve
nie zachowuj się jak golfiarz.....Emu89 pisze: -Oklejenie autka w czarny mat
Na jaki?Emu89 pisze:
- Wymiana srodka
Nie ma sensu, na tym zawieszeniu co masz 100 w zakręty można wchodzić.Emu89 pisze:
-Zmienione sprezyny na twardsze
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: Nysa P11 GT 97 rok
czemu sr20ve ? bo moj silnik zlopie litre na 1000 km a jak juz silnikow zmieniac to po co znow na sr20De ?
czemu zachowanie jak golfiarz ? Po prostu moja blacharka musiala by być pomalowana cala a to sie raczej mija z celem , wiec wole go oklejic a czarny mat mi sie podoba i jest kolorem wstepnym plan sie jeszcze moze zmienic auto sie robi dla siebie a nie na pokaz
Hmm srodek tutaj wlasnie nie mam pojecia , moj fotel kierowcy wyglada tragicznie i nadaje sie jedynie do wyrzutku , ta pol skora ktora jest w sumie to mi sie podoba i jest wygodna po przejechaniu 4 tys km w 3 dni nawet mnie du... nie bolala ale jesli bylaby mozliwosc to srodkiem w jasnej skorze bym nie po gardzil
a sprezyny po prostu wpadly nowe
Nie cytujemy postów w całości, zwłaszcza, gdy jest to ostatni post w temacie - regulamin forum.
czemu zachowanie jak golfiarz ? Po prostu moja blacharka musiala by być pomalowana cala a to sie raczej mija z celem , wiec wole go oklejic a czarny mat mi sie podoba i jest kolorem wstepnym plan sie jeszcze moze zmienic auto sie robi dla siebie a nie na pokaz
Hmm srodek tutaj wlasnie nie mam pojecia , moj fotel kierowcy wyglada tragicznie i nadaje sie jedynie do wyrzutku , ta pol skora ktora jest w sumie to mi sie podoba i jest wygodna po przejechaniu 4 tys km w 3 dni nawet mnie du... nie bolala ale jesli bylaby mozliwosc to srodkiem w jasnej skorze bym nie po gardzil
a sprezyny po prostu wpadly nowe
Nie cytujemy postów w całości, zwłaszcza, gdy jest to ostatni post w temacie - regulamin forum.
Ostatnio zmieniony 2013-11-17, 12:58 przez Emu89, łącznie zmieniany 1 raz.
Emu89 czyżby większość DEHów tak miała? Mój też tyle wcinał, aktualnie po zrobieniu płukanki silnika zużycie zmniejszyło się do jakiegoś 0,7L/1000km. Jeżdżąc po mieście to mniejwięcej co 1-1,5 tygodnia dolewałem olej i to tak 100ml, teraz jak tyle doleje raz na 2 tygodnie to jest święto lasu. Na trasie apetyt na olej pozostał - już nie taki jak był, ale jednak.
Więcej informacji jest tu:
viewtopic.php?t=13837
Oklejanie auta.... to takie w stylu golfiarzy..... Dlatego tak napisałem Oklejanie ma jedną wadę - okleisz - drobne zarysowanie, pęknięcie folii. Woda podejdzie i rdza gotowa.
Fotele zawsze można zregenerować, oddaj fotel do warsztatu, który zajmuje się tapicerką samochodową.
Więcej informacji jest tu:
viewtopic.php?t=13837
Oklejanie auta.... to takie w stylu golfiarzy..... Dlatego tak napisałem Oklejanie ma jedną wadę - okleisz - drobne zarysowanie, pęknięcie folii. Woda podejdzie i rdza gotowa.
Fotele zawsze można zregenerować, oddaj fotel do warsztatu, który zajmuje się tapicerką samochodową.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wiesz stawialem jeszcze na uszczelniacze i oring aparatu zaplonowego , bo pod aparatem sa sladu swiezutkiego oleju , no wlasnie dla mnie to ejst problem do Holandi w jedna strone mam 1500 km tyle samo do domu przez te 3 tys km ostatnio mu zalalem bardzo pokazna dawke oleju nie oplacalne to jest
Wiesz golfiarz tez samochodziaz ja tam nie przekladam zadnych marek kazdy po prostu ma swoj jakis styl z zarysowaniami sie wlasnie licze
No wlasnie chyba tak bedzie trzeba zrobic i podjechac do tapicera , najgorsze jest to ze mam w sumie malo czasu teraz do domu zjade na 2 tygodnie
Wiesz golfiarz tez samochodziaz ja tam nie przekladam zadnych marek kazdy po prostu ma swoj jakis styl z zarysowaniami sie wlasnie licze
No wlasnie chyba tak bedzie trzeba zrobic i podjechac do tapicera , najgorsze jest to ze mam w sumie malo czasu teraz do domu zjade na 2 tygodnie
Będzie problem z jasnym. Jedyne jasne jakie kojarzę to coś z G20, ale nie wiem, czy byłoby to w półkubłach... Najlepsza opcja to profesjonalne obszycie całości na zamówienie, ale to znowu koszty.Emu89 pisze:Hmm srodek tutaj wlasnie nie mam pojecia , moj fotel kierowcy wyglada tragicznie i nadaje sie jedynie do wyrzutku , ta pol skora ktora jest w sumie to mi sie podoba i jest wygodna po przejechaniu 4 tys km w 3 dni nawet mnie du... nie bolala ale jesli bylaby mozliwosc to srodkiem w jasnej skorze bym nie po gardzil
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Musialbym sie dowiedziec ile takie koszty , na razie w sumie srodek zostanie taki jaki jest nie wydole zrobic wszystkiego , obecnie na pierwszym miejscu jest do ogarniecia silnik , sprzeglo itp , pozniej blacharka a na koniec srodek chyba ze mi sie to siedzenie rozpadnie
Ostatnio zmieniony 2014-03-01, 09:05 przez Emu89, łącznie zmieniany 2 razy.
odnośnie obszycia to wszędzie można to zrobić wiadomo w każdym zakładzie tapicerskim który zajmuje się skórami do autek, dowiadywałem się u mnie to koszt do P11 to 3tys, ale kompletne wnętrze fotele boczki mieszek kierownica itp ,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2011-09-18, 14:54
- Lokalizacja: Jasło
Chyba widziałem kolegę 2 razy w Sanoku. Pracuję tam od kilku miesięcy i ucieszyła mi się mina jak widziałem gt.
Pozdro
Pozdro
p11 gt viewtopic.php?t=9328
Jesli widziales ze z tylu po naklejce Gt zostal sam klej z ktorym mam problemy to moja hehehe ale raczej napewno bo drugiego Gt na Sanoku nie widzialem fajny jest motyw jak moj sasiad postawi Pulsara obok mojego za blokiem to fajnie wyglada mnie czesto nie ma ale powiem jemu zeby zdjecie zrobil jak go wyciagnie z garazu
Emu89 bierzesz benzynę ekstrakcyjną i klej powinien puścić.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A czy nożykiem nie porysujesz lakieru?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ewentualnie jeszcze w rachubę wchodzi suszarka do włosów
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2011-09-18, 14:54
- Lokalizacja: Jasło
Fajny GieTek tylko hak razi Fela super, poluje na taką na wiosnę Bo 17'' nie chcę zbytnio, a obecnie mam fabryczne 15" P11 w czarnym macie możesz zobaczyć w temacie NissanDreams'a kwestia gustu, a zarysowaną folię można zregenerować jeśli jest wylewna, a samochody są takową oklejane Tapicerka "sportowa" jest tylko półskóra w EU GT, zaś można dorwać w pełni skórzaną z STW, albo GTSE jak u mnie. Regeneracja fotela to koszt 100-300zł, ponowne obszycie 300-500, średnio oczywiście. Obszycie skórą geparda troszkę drożej kleju po znaczku najlepiej pozbyć się stosując obie metody, podgrzać i benzyną ekstrakcyjną tylko po zabiegu umyj to miejsce wodą z płynem do mycia naczyń. A DEH olej bierze i jest to nawet w książce Nissana, ale u mnie po wymianie uszczelniaczy po 3000km ubyło ok. 150ml. Polecam jeszcze mod na 4 x postojowe, znacznie poprawia wygląd tyłu Pozdrawiam i szerokości.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Co Was kreci w tych 4 postojowych , wyglada to jak golfowe tuningi mam to w sunnym po porzedniku i musze wywalic . Samochod fajny . Mat wyglada spoko całkiem jak umiesz spoko zrobic . Hamulce najwazniejsze pamietaj ;P. Co do naklejek walczylem z nimi benzyna i zeszly po paru podejsciach
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Pulsar ma fabrycznie tak lampy, P10 ma tak fabrycznie na JDM i ciekawostka: P11 też tak masznikers99 pisze:radziejwwl, jak masz to w sunny to ja się nie dziwie że to dla ciebie golfowe tuningi jak to do niego nie pasuje, co innego primera gdzie ma takie szerokie lampy że wygląda jak US style z 4 postojowymi
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT