problemy po wymianie parownika
Moderator: Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
problemy po wymianie parownika
mam problem wymieniłem stary parownik na nowy po wymianie to jest pytanie raz chodzi dobrze na ciepłym i zimnym silniku a np jutro nie chce chodzić ani na ciepłym ani na zimnym dodam ze ustawiał go gazownik juz 3 razy i za kazdym razem to samo ok tygodnia ok a po tygodniu ta sama historia wczym problem. nissan primera 1.6 gx instalacja I generacji
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
Jeśli ta sama osoba reguluje Ci kolejny raz i regulacja nie przynosi żadnego efektu (a opłata za usługę została uiszczona), to najzwyczajniej w świecie złóż reklamację usługi. U mnie złożenie reklamacji usługi poskutkowało natychmiastowo.
Zobacz stan filtru powietrza, przewodów zapłonowych, świec. I podjedź do jakiegoś innego gaziarza.
Pytanie z innej beczki - odpowietrzyłeś układ ogrzewania po wymianie parownika?
Zobacz stan filtru powietrza, przewodów zapłonowych, świec. I podjedź do jakiegoś innego gaziarza.
Pytanie z innej beczki - odpowietrzyłeś układ ogrzewania po wymianie parownika?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
tomasss8000 jak masz sprawny czujnik spalania stukowego to zapłon jest ustawiony na jakieś 15-16st. Jak jest uwalony czujnik komp z automatu ustawia zapłon na 15st.
Ogólnie jak auto jest wyposażone w instalację LPG zapłon można pchnąć na 17-18st, ale wtedy lejemy tylko i wyłącznie benzynkę 98![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Ogólnie jak auto jest wyposażone w instalację LPG zapłon można pchnąć na 17-18st, ale wtedy lejemy tylko i wyłącznie benzynkę 98
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
tomasss8000 u mnie w P10 z SR20Di też wstawili jakąś durną przesłonkę - po tym zabiegu Prima zaczęła palić w okolicach 15-16L/100km po mieście. Zmniejszyłem przesłonę o połowę. Co więcej "magik" dał kawałek koszulki na początku dolotu, żeby ograniczyć dostęp powietrza.... Wywaliłem to ...ówno i zwiększyłem dostęp do poboru zimnego powietrza i co się stało?! Spalanie spadło do 13L/100km po mieście. Na trasie przy zapierdzielaniu 120-140km/h łykał 8L/100km. No i w końcu zaczęła Primera normalnie jeździć i się zbierać, a nie jak muł....
Jedź do kogoś normalnego - a tamtemu gościowi jak masz paragon na usługę złóż reklamację i powiedz, że chcesz zwrot kosztów usługi, za którą zapłaciłeś.
Jedź do kogoś normalnego - a tamtemu gościowi jak masz paragon na usługę złóż reklamację i powiedz, że chcesz zwrot kosztów usługi, za którą zapłaciłeś.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja w P10 miałem II-gen.....
Obecna sekwencja w P11 ostatnio chlała 18L...., ale po wymianie wtrysków chyba już wróciło do normy.
Obecna sekwencja w P11 ostatnio chlała 18L...., ale po wymianie wtrysków chyba już wróciło do normy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
9L na trasie? To powiedzmy, że tak znośnie jak na 1,6.
Jak Ci tyle pije po mieście to za mało - mieszanka jest za uboga - 10-12L to powinno być tak ok po mieście.
Mój rekord to było 7,2L/100km, ale to przy spokojnej jeździe tak do 110km/h.
Jak Ci tyle pije po mieście to za mało - mieszanka jest za uboga - 10-12L to powinno być tak ok po mieście.
Mój rekord to było 7,2L/100km, ale to przy spokojnej jeździe tak do 110km/h.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
To nie jest parownik tylko reduktor. Reduktor ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia gazu. Jeśli nie byłby ogrzewany z instalacji chłodzącej silnik szybko by się rozwalił. Rozprężanie gazu powoduje gwałtowny spadek jego temperatury. A co za tym idzie reduktor pokrywałby się szronem i lodem - wykraplanie pary wodnej. A tak jest ogrzewany płynem chłodzącym
.
Podjedź do jakiegoś normalnego zakładu, gdzie Ci zrobią analizę spalin i na jej podstawie ustawią.
Pytanie czy na benzynie wszystko jest tak jak potrzeba?
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Podjedź do jakiegoś normalnego zakładu, gdzie Ci zrobią analizę spalin i na jej podstawie ustawią.
Pytanie czy na benzynie wszystko jest tak jak potrzeba?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
Jedź do kogoś kto ma skalibrowany analizator spalin - większość nie robi kalibracji....
Jesli na Pb masz ok to jest tylko i wyłącznie wina instalacji. Ja obstawiam zły skład mieszanki. Na Pb masz przepływomierz i sondę - one Ci ustalają skład mieszanki. Na LPG tego nie masz bo masz I-gen.
Jesli na Pb masz ok to jest tylko i wyłącznie wina instalacji. Ja obstawiam zły skład mieszanki. Na Pb masz przepływomierz i sondę - one Ci ustalają skład mieszanki. Na LPG tego nie masz bo masz I-gen.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
janusz dało mi do myślenia ten skład mieszanki posiedziałem troche i znalazłem przyczyne śruba(register nie wiem czy dobrze napisane) była o 1/4 obrotu za lekko odkręcona i wdodatku zacisk na weżu przy mikserze poluzowany i jak sie odchylał to instalka nieszczelna była a momentami ją jako tako trzymało p11dostał mocy zobaczę jak spalanie wyjdzie mozliwe ze przy wymianie parownika(reduktora) mogł ja poluzować gdyż mała odległość między parownikiem o filtrem dzieki za pomoc
[ Dodano: 2013-11-05, 17:50 ]
mam nadzieję że za tydziń i choćby jutro będzie już ok obym się nie mylił
[ Dodano: 2013-11-05, 17:50 ]
mam nadzieję że za tydziń i choćby jutro będzie już ok obym się nie mylił
Cieszę się, że przynajmniej w jakimś minimalnym stopniu pomogłem. Mam nadzieję, że wszystko teraz wróci do normy ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Daj znać co wyszło.
Przy okazji niedaleko od siebie masz grupę Nissanzone, tak więc wpadaj do chłopaków na spoty![:D](./images/smilies/biggrin.png)
viewtopic.php?t=863&start=0
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Daj znać co wyszło.
Przy okazji niedaleko od siebie masz grupę Nissanzone, tak więc wpadaj do chłopaków na spoty
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
viewtopic.php?t=863&start=0
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
mam jeszcze jedno pytanie bo nie wiem czy to normalne czy nie jak odpalę na zimnym jest ok ale jak się rozgrzewa to obroty falują a nawet momentami trzymają sie na 0 obrotów silnik ledwo dycha i po chwili gaśnie jak nie przetrzymam na gazie(pedał gazu) do momentu aż silnik i płyn sie nagrzeje do normalnej temperatury i wszystko wraca do normy
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
Skład mieszanki
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
Podejrzewam, że jest za mało lpg.
Vixo to jest instalacja I-gen.
Vixo to jest instalacja I-gen.
Ostatnio zmieniony 2013-11-07, 21:45 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_