problemy po wymianie parownika
Moderator: Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
problemy po wymianie parownika
mam problem wymieniłem stary parownik na nowy po wymianie to jest pytanie raz chodzi dobrze na ciepłym i zimnym silniku a np jutro nie chce chodzić ani na ciepłym ani na zimnym dodam ze ustawiał go gazownik juz 3 razy i za kazdym razem to samo ok tygodnia ok a po tygodniu ta sama historia wczym problem. nissan primera 1.6 gx instalacja I generacji
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
Jeśli ta sama osoba reguluje Ci kolejny raz i regulacja nie przynosi żadnego efektu (a opłata za usługę została uiszczona), to najzwyczajniej w świecie złóż reklamację usługi. U mnie złożenie reklamacji usługi poskutkowało natychmiastowo.
Zobacz stan filtru powietrza, przewodów zapłonowych, świec. I podjedź do jakiegoś innego gaziarza.
Pytanie z innej beczki - odpowietrzyłeś układ ogrzewania po wymianie parownika?
Zobacz stan filtru powietrza, przewodów zapłonowych, świec. I podjedź do jakiegoś innego gaziarza.
Pytanie z innej beczki - odpowietrzyłeś układ ogrzewania po wymianie parownika?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
tomasss8000 jak masz sprawny czujnik spalania stukowego to zapłon jest ustawiony na jakieś 15-16st. Jak jest uwalony czujnik komp z automatu ustawia zapłon na 15st.
Ogólnie jak auto jest wyposażone w instalację LPG zapłon można pchnąć na 17-18st, ale wtedy lejemy tylko i wyłącznie benzynkę 98
Ogólnie jak auto jest wyposażone w instalację LPG zapłon można pchnąć na 17-18st, ale wtedy lejemy tylko i wyłącznie benzynkę 98
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
tomasss8000 u mnie w P10 z SR20Di też wstawili jakąś durną przesłonkę - po tym zabiegu Prima zaczęła palić w okolicach 15-16L/100km po mieście. Zmniejszyłem przesłonę o połowę. Co więcej "magik" dał kawałek koszulki na początku dolotu, żeby ograniczyć dostęp powietrza.... Wywaliłem to ...ówno i zwiększyłem dostęp do poboru zimnego powietrza i co się stało?! Spalanie spadło do 13L/100km po mieście. Na trasie przy zapierdzielaniu 120-140km/h łykał 8L/100km. No i w końcu zaczęła Primera normalnie jeździć i się zbierać, a nie jak muł....
Jedź do kogoś normalnego - a tamtemu gościowi jak masz paragon na usługę złóż reklamację i powiedz, że chcesz zwrot kosztów usługi, za którą zapłaciłeś.
Jedź do kogoś normalnego - a tamtemu gościowi jak masz paragon na usługę złóż reklamację i powiedz, że chcesz zwrot kosztów usługi, za którą zapłaciłeś.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja w P10 miałem II-gen.....
Obecna sekwencja w P11 ostatnio chlała 18L...., ale po wymianie wtrysków chyba już wróciło do normy.
Obecna sekwencja w P11 ostatnio chlała 18L...., ale po wymianie wtrysków chyba już wróciło do normy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
9L na trasie? To powiedzmy, że tak znośnie jak na 1,6.
Jak Ci tyle pije po mieście to za mało - mieszanka jest za uboga - 10-12L to powinno być tak ok po mieście.
Mój rekord to było 7,2L/100km, ale to przy spokojnej jeździe tak do 110km/h.
Jak Ci tyle pije po mieście to za mało - mieszanka jest za uboga - 10-12L to powinno być tak ok po mieście.
Mój rekord to było 7,2L/100km, ale to przy spokojnej jeździe tak do 110km/h.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
To nie jest parownik tylko reduktor. Reduktor ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia gazu. Jeśli nie byłby ogrzewany z instalacji chłodzącej silnik szybko by się rozwalił. Rozprężanie gazu powoduje gwałtowny spadek jego temperatury. A co za tym idzie reduktor pokrywałby się szronem i lodem - wykraplanie pary wodnej. A tak jest ogrzewany płynem chłodzącym .
Podjedź do jakiegoś normalnego zakładu, gdzie Ci zrobią analizę spalin i na jej podstawie ustawią.
Pytanie czy na benzynie wszystko jest tak jak potrzeba?
Podjedź do jakiegoś normalnego zakładu, gdzie Ci zrobią analizę spalin i na jej podstawie ustawią.
Pytanie czy na benzynie wszystko jest tak jak potrzeba?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
Jedź do kogoś kto ma skalibrowany analizator spalin - większość nie robi kalibracji....
Jesli na Pb masz ok to jest tylko i wyłącznie wina instalacji. Ja obstawiam zły skład mieszanki. Na Pb masz przepływomierz i sondę - one Ci ustalają skład mieszanki. Na LPG tego nie masz bo masz I-gen.
Jesli na Pb masz ok to jest tylko i wyłącznie wina instalacji. Ja obstawiam zły skład mieszanki. Na Pb masz przepływomierz i sondę - one Ci ustalają skład mieszanki. Na LPG tego nie masz bo masz I-gen.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
janusz dało mi do myślenia ten skład mieszanki posiedziałem troche i znalazłem przyczyne śruba(register nie wiem czy dobrze napisane) była o 1/4 obrotu za lekko odkręcona i wdodatku zacisk na weżu przy mikserze poluzowany i jak sie odchylał to instalka nieszczelna była a momentami ją jako tako trzymało p11dostał mocy zobaczę jak spalanie wyjdzie mozliwe ze przy wymianie parownika(reduktora) mogł ja poluzować gdyż mała odległość między parownikiem o filtrem dzieki za pomoc
[ Dodano: 2013-11-05, 17:50 ]
mam nadzieję że za tydziń i choćby jutro będzie już ok obym się nie mylił
[ Dodano: 2013-11-05, 17:50 ]
mam nadzieję że za tydziń i choćby jutro będzie już ok obym się nie mylił
Cieszę się, że przynajmniej w jakimś minimalnym stopniu pomogłem. Mam nadzieję, że wszystko teraz wróci do normy
Daj znać co wyszło.
Przy okazji niedaleko od siebie masz grupę Nissanzone, tak więc wpadaj do chłopaków na spoty
viewtopic.php?t=863&start=0
Daj znać co wyszło.
Przy okazji niedaleko od siebie masz grupę Nissanzone, tak więc wpadaj do chłopaków na spoty
viewtopic.php?t=863&start=0
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
mam jeszcze jedno pytanie bo nie wiem czy to normalne czy nie jak odpalę na zimnym jest ok ale jak się rozgrzewa to obroty falują a nawet momentami trzymają sie na 0 obrotów silnik ledwo dycha i po chwili gaśnie jak nie przetrzymam na gazie(pedał gazu) do momentu aż silnik i płyn sie nagrzeje do normalnej temperatury i wszystko wraca do normy
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
Skład mieszanki
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-11-03, 15:41
- Lokalizacja: osięciny
Podejrzewam, że jest za mało lpg.
Vixo to jest instalacja I-gen.
Vixo to jest instalacja I-gen.
Ostatnio zmieniony 2013-11-07, 21:45 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_