[ 100NX] 100NX SR20+ " Time attack weapon "
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Modzelitto
 - fanatyk nissana
 - Posty: 1561
 - Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
 - Lokalizacja: Warszawa Włochy
 
A co mi tam napiszę trochę 
 Mam trocheeeeee zaległości  
 
Dawno dawno temu dostałem 2 fajne paczki
 
 
A w nich :
BBK z eveliny generacji III
 
I felgi
 
 
Z resztą jak sie okazało bardzo lekkie
 
I taki oto koreczek HKS'a
 
Następnie felgi dostały oponki Marangoni zeta w rozmiarze 205/50/15
 
 
Felgi siadły na Pierścieniach centrujących wzmacnianych włóknem węglowym
 
i Tak to wyglądało
 
 
 
 
 
 
Do tego dłoszy też nakrętki RAYS'a jak się okazało miały nie taki gwint a ja je mimo wszystko nakręciłem
 
 
Kiera na miejscu
 
 
I inne pierdoły
 
Amorki o skróconym skoku i utwardzone od Pumy , Advany(miał być do mnie ale za bardzo kleiły i obecnie śmigają w GTI Lazika
 ) 
Oraz kupiłem Takie ustrojstwo od Apexi
 
Po wpadce z poprzednimi nakrętkami zakupiłem stalowe ale też ładne
 
 
 
Odmalowałem pokrywę na czarno
 
Wpadła też przedni rozpórka od Cusco z Pulsara
 
Pomalowana na biało
No i jakieś tam fotki
 
 
 
Zrobiłem parę rozpórek
 
C-Pillar i Tylna 4punktowa
 
 
 
I reszta
 
 
 
 
Później wpadło na pokład Apexi RSM i rozpinka kierownicy Sparco pod przyszły kubeł
 
 
 
 
I Fotka 2 ukochanych furek
 
 
Jak wiadomo Szewc bez butów chodzi , to zacząłem w końcu kompletować swój heblunek
 
 
Zakupiłem sobie też taką oto kamerkę która była już ze mną na zlocie OgólnoPolskim 2013
 
I takie z sobotniego modzenia
 
 
 
 
Dystansiki też są mile widziane
 
 
Porównanie tarczy z 1.6 do 280mm
 
 
 
 
No i oczywiście zamiast zająć się potrzebnymi rzeczami to ja bawię się z pierdołami
 
 
 
 
A heble dalej nie ruszone
 
teraz pytanie do was czytających mój monolog , jaki haft wybrać do kubła ? Bo nie wiem co mam zamówić
 
 
 
Do tego oczywiście zamówione Pasy Takata 4 punktowe i 3" Wraz z osłonami na pasy też taktay jak na fotce poniżej
 
I Dziś odebrałem obszytą kierownicę
 
 
I na furce
 
Apexi Musi zmienić swoje położenie ponieważ w miejsce radia wpadną zegarki Temperatury oleju , Ciśnienie oleju oraz temperatura wody . Zegarki Defi
 
 
Ogólnie nissanek rocznie pokonuje 500km
 Na łamach forumowych chce podziękować użytkownikom Pawel18Pl  , SID'owi I nismoJOE za wsparcie swą wiedzą i doświadczeniem . Wielkie dzięki chłopaki ! 
Od nowego roku zaczynamy z nissankiem trening na torze Kielce
 Wiem że to marne GA16 w dodatku na gaźniku ale zawieszniowo i trakcyjnie jest żyleta , po prostu gokart ! Tym chcę trochę powalczyć .
Poniżej Obecny spec :
SILNIK: GA16DS , nowy rozrząd , Motul 6100 Synergie+ , Zapłon+ , HKS oil cap .
PLAN:
Montaż chłodnicy GTI + dodatkowy wentylator
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr Fujita , Dolot 4,5" .
PLAN: Odizolowanie stożka i nawiew z rury spiro z miejsca po halogenie .
UKŁAD WYDECHOWY: Przelotowy z końcowym RM motors
ELEKTRONIKA: Apexi RSM .
Plan: montaż gajgerków Defi i shift Lighta
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria + Quick Shifter i Short Shifter
ZAWIESZENIE:
Sprężyny H&R progresywne niebieskie -35mm
Lekkie felgi Ronal 15" + opony Marangoni 205/50/15
Przód:
Amortyzatory utwardzone i o skróconym skoku z N15
Rozpórka CUSCO z Pulsara
Stabilizator 28mm
Tył:
Stabilizator 15mm- Gti
Rozpórka Cpillar
Rozpórka 4 punktowa
PLAN:
-Roombar
-B-pillar
-Spinka wahaczy tył
-Bardziej sportowa geometria(negatywy)
-Montaż zakupionej chłodnicy Wspomagania .
-Kupno drugiego kompletu felg do upalania na torze
UKŁAD HAMULCOWY: Zaciski z EVO III po pełnej regeneracji , Tarcze Mikody na zamówienie , Klocki EBC GreenStuff
PLAN: Dorobienie przewodów w oplocie oraz serwo z pompą z skyline r33
BODY-KIT: Seria GTi .
PlLAN :
montaż przedniej dokładki wraz Homemade mini splitterem
ŚRODEK: Kierownica MOMO v35 zamszowa , Gałka zmiany biegów NISMO
PLAN: Kubełek bimarco(kwestia zdecydowania się na Haft) = Pasy 4 punktowe 3" Takata +
takata pads
CAR-AUDIO: Brak i nigdy nie będzie
 
INNE: RESERVOIR TANK COVER - Blitz , Hood spacer
Teraz pozostaje tylko szkolenie kierowcy aby dobrze ogarnąć to co jest i wykorzystać w pełni potencjał obecnego set up'u . Nissan nie jeździ na co dzień i jeździć nie będzie , ma uczestniczyć w pojeżdżawkach i do nocnych przejażdżek typu "tylko ja i kawałek blachy na kółkach" Bez zrzędzenia za uchem , bez muzyki , tylko ja i On "
 Obecnie robię wszystko aby przygotować go w 100% pod SR'a . Ogarnę SR;'a i najważniejszym planem staje się kupno sky'a r32 . Załozenie czysto JDM'owe "function over Fashion'  ma zajebiscie się prowadzi i ma służyć do jazdy w zakrętach a i parę fajnych Frutów japońskich marek jak HKS , Apexi , Blitz , Cusco , Nismo ,Greddy , Fujita jest na pokładzie wieć fajnie wypełnia to te 3 literki JDM 
 To chyba tyle, za pewne o połowie rzeczy pozapominałem bo długo nic nie pisałem w tym temacie , ale jakiś pogląd jest .
			
									
									Dawno dawno temu dostałem 2 fajne paczki
 
 A w nich :
BBK z eveliny generacji III
 I felgi
 
 Z resztą jak sie okazało bardzo lekkie
 I taki oto koreczek HKS'a
 Następnie felgi dostały oponki Marangoni zeta w rozmiarze 205/50/15
 
 Felgi siadły na Pierścieniach centrujących wzmacnianych włóknem węglowym
 i Tak to wyglądało
 
 
 
 
 
 Do tego dłoszy też nakrętki RAYS'a jak się okazało miały nie taki gwint a ja je mimo wszystko nakręciłem
 Kiera na miejscu
 
 I inne pierdoły
 Amorki o skróconym skoku i utwardzone od Pumy , Advany(miał być do mnie ale za bardzo kleiły i obecnie śmigają w GTI Lazika
Oraz kupiłem Takie ustrojstwo od Apexi
 Po wpadce z poprzednimi nakrętkami zakupiłem stalowe ale też ładne
 
 
 Odmalowałem pokrywę na czarno
 Wpadła też przedni rozpórka od Cusco z Pulsara
 Pomalowana na biało
No i jakieś tam fotki
 
 
 Zrobiłem parę rozpórek
C-Pillar i Tylna 4punktowa
 
 
 I reszta
 
 
 
 Później wpadło na pokład Apexi RSM i rozpinka kierownicy Sparco pod przyszły kubeł
 
 
 
 I Fotka 2 ukochanych furek
 Jak wiadomo Szewc bez butów chodzi , to zacząłem w końcu kompletować swój heblunek
 
 Zakupiłem sobie też taką oto kamerkę która była już ze mną na zlocie OgólnoPolskim 2013
 I takie z sobotniego modzenia
 
 
 
 Dystansiki też są mile widziane
 
 Porównanie tarczy z 1.6 do 280mm
 
 
 
 No i oczywiście zamiast zająć się potrzebnymi rzeczami to ja bawię się z pierdołami
 
 
 
 A heble dalej nie ruszone
 teraz pytanie do was czytających mój monolog , jaki haft wybrać do kubła ? Bo nie wiem co mam zamówić
 
 Do tego oczywiście zamówione Pasy Takata 4 punktowe i 3" Wraz z osłonami na pasy też taktay jak na fotce poniżej
I Dziś odebrałem obszytą kierownicę
 
 I na furce
 Apexi Musi zmienić swoje położenie ponieważ w miejsce radia wpadną zegarki Temperatury oleju , Ciśnienie oleju oraz temperatura wody . Zegarki Defi
 
 Ogólnie nissanek rocznie pokonuje 500km
Od nowego roku zaczynamy z nissankiem trening na torze Kielce
Poniżej Obecny spec :
SILNIK: GA16DS , nowy rozrząd , Motul 6100 Synergie+ , Zapłon+ , HKS oil cap .
PLAN:
Montaż chłodnicy GTI + dodatkowy wentylator
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr Fujita , Dolot 4,5" .
PLAN: Odizolowanie stożka i nawiew z rury spiro z miejsca po halogenie .
UKŁAD WYDECHOWY: Przelotowy z końcowym RM motors
ELEKTRONIKA: Apexi RSM .
Plan: montaż gajgerków Defi i shift Lighta
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria + Quick Shifter i Short Shifter
ZAWIESZENIE:
Sprężyny H&R progresywne niebieskie -35mm
Lekkie felgi Ronal 15" + opony Marangoni 205/50/15
Przód:
Amortyzatory utwardzone i o skróconym skoku z N15
Rozpórka CUSCO z Pulsara
Stabilizator 28mm
Tył:
Stabilizator 15mm- Gti
Rozpórka Cpillar
Rozpórka 4 punktowa
PLAN:
-Roombar
-B-pillar
-Spinka wahaczy tył
-Bardziej sportowa geometria(negatywy)
-Montaż zakupionej chłodnicy Wspomagania .
-Kupno drugiego kompletu felg do upalania na torze
UKŁAD HAMULCOWY: Zaciski z EVO III po pełnej regeneracji , Tarcze Mikody na zamówienie , Klocki EBC GreenStuff
PLAN: Dorobienie przewodów w oplocie oraz serwo z pompą z skyline r33
BODY-KIT: Seria GTi .
PlLAN :
montaż przedniej dokładki wraz Homemade mini splitterem
ŚRODEK: Kierownica MOMO v35 zamszowa , Gałka zmiany biegów NISMO
PLAN: Kubełek bimarco(kwestia zdecydowania się na Haft) = Pasy 4 punktowe 3" Takata +
takata pads
CAR-AUDIO: Brak i nigdy nie będzie
INNE: RESERVOIR TANK COVER - Blitz , Hood spacer
Teraz pozostaje tylko szkolenie kierowcy aby dobrze ogarnąć to co jest i wykorzystać w pełni potencjał obecnego set up'u . Nissan nie jeździ na co dzień i jeździć nie będzie , ma uczestniczyć w pojeżdżawkach i do nocnych przejażdżek typu "tylko ja i kawałek blachy na kółkach" Bez zrzędzenia za uchem , bez muzyki , tylko ja i On "

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
- Modzelitto
 - fanatyk nissana
 - Posty: 1561
 - Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
 - Lokalizacja: Warszawa Włochy
 
Hehe, wiedziałem, że coś się dzieje 
Oczywiście pełne propsy za takie ogarnianie nietuzinkowej furki, ale trochę się zawiodłem. Z każdym kolejnym oglądanym zdjęciem miałem nadzieję, że ujrzę tam w końcu jakiegoś swap'a lub konkretne mody silnikowe
  Z drugiej strony rozumiem, że nie wszystko na raz 
 Trzymam kciuki 
P.S.
Dopiero teraz zauważyłem- na jednym zdjęciu widzę opony jednej marki- a na innym- perę Advan'ów
			
													Oczywiście pełne propsy za takie ogarnianie nietuzinkowej furki, ale trochę się zawiodłem. Z każdym kolejnym oglądanym zdjęciem miałem nadzieję, że ujrzę tam w końcu jakiegoś swap'a lub konkretne mody silnikowe
P.S.
Dopiero teraz zauważyłem- na jednym zdjęciu widzę opony jednej marki- a na innym- perę Advan'ów
					Ostatnio zmieniony 2013-10-27, 20:06 przez Modzelitto, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									QG15+
 
						Wszystkie mody na wielki "+" jeszcze bym z tyłu wrzucił tarcze i będzie git. a co do foteli do te pierwsze lepsze 
 Po założeniu spinki dużo się przesunęła kierownica 
			
									
									blabla widziałeś już mojego Nissana 
						Modzelitto, Dzięki 
 SR będzie , a jak wszystko pójdzie po mojej myśli to po wakacjach będzie w mojej budzie już 
 Bo Advany sprzedałem Lazikowi czego teraz żałuję , ale niech mu sie sprawują jak najlepiej ! 
jacekpsk, NO tarcze też są w planie ale późniejszym . Naba odsadza 5cm
 
bullitt, W samochodach WRC dają radę to u mnie też podołają
 

			
													jacekpsk, NO tarcze też są w planie ale późniejszym . Naba odsadza 5cm
bullitt, W samochodach WRC dają radę to u mnie też podołają
 
					Ostatnio zmieniony 2013-10-27, 20:28 przez BeNeK, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
ja tam swojego wielkiego palucha nie wsadzilemBeNeK pisze: Na łamach forumowych chce podziękować użytkownikom Pawel18Pl , SID'owi I nismoJOE za wsparcie swą wiedzą i doświadczeniem
There are no impossible things to do . There're only things which need more time. 
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
						http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
idź nową drogą, załaduj tam jakieś 3.0 z Maximy 
pancerny silnik a i moment taki, że hoho
			
									
									pancerny silnik a i moment taki, że hoho
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
						http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Jeśli chodzi o haft  na fotelu to bardzo ładnie wygląda pierwsza propozycja  
 
A może czas wsadzić tam jakiegoś sapacza
  jak co ja mam na prawde zdrową SR20DET 
  
  idealnie by tam pasowało
			
									
									A może czas wsadzić tam jakiegoś sapacza
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
						....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
podj, Niczym to nie steruje , służy jedynie do pomiaru czasów 1/4 , 0-100 i inne . obrotek , hamownia , wykresy przebiegu mocy takie pierdoły 
DubSon, dzięks
 
[ Dodano: 2014-07-04, 15:04 ]
Oj , znowu 8 strona w dziale
 
Na oś przednia wpadły SemiSlicki RegalRecer na licencji dunlopa(spaliłem sprzęgło na nich )

Samochodzik hop do góry i wyjmujemy amorki

pomocnik :


Szutrowa wersja zawieszenia na Oztach



Potem wpadł kubeł Mirco :

Wstępna przymiarka :




Amorki po pełnej regeneracji , skróceniu skoku i utwardzeniu oraz wymianie tłoczyska na grubsze z tyłu :


I szyny do kubła zgodne z FIA

Obecnie :




płyną do mnie jeszcze szelki Takaty i trzeba zamontować jak najszybciej bo w OEM psach nie wygodnie się śmiga ... No i dokładka przednia
 zakładam ją ju jakieś 3 lata 
 Zamiast lewego halo będzie duży wlot powietrza z laminatu tzw AurDuct 

a w prawym duża chłodniczka wspomagania z mazdy rx8
zabrałem się za małe porządki w NISMO oraz wrzuciłem zapasówke
Fotki z pracy poniżej :
 
50/50 po APC
 
 
I juz po zabiegu , zotało mi tylko do zrobienia uporządkowanie kabli i wrzucenie ich w peszel
 
Troszkę zmęczona ale wszystko jest do ogarnięcia
 
 
I wnęki też potraktowałem APC
 
 
 
Oczywiście wszystkie wnęki wyczyściłem
większe serwo i pompę ze Skylina r33 GTS-T dzięki Żywy !
 
No i lepiej przymocowałem APEXI bo ostatnio podczas jazdy odpadło
 
 

No i jako że mocy ciągle mało to dokonałem zakupu czegoś takiego(fot poglądowe)
 
Zobaczymy co z tego wyjdzie
 
I poczynilem chyba ostatnie przygotowanie przed poniedziałkowym treningiem
 
Rękawiczki do zamszowej kiery(super czuć co dzieje się pod kołami, odziwo)

Tuning za 2zł
 Tak tak trochę rudej się pojawiło ale to wszystko na froncie jest dziewicze więc ... no i szkoda ściągać zderzaka który nigdy nie był ściągany , zero szpar miedzy zderzakiem a reflektorem 
 

Oczywiście jest to przejściowe rozwiązanie dopóki nie mam zmontowanej dokładki z Gti

I sprawa zapłonu , mam go lekko przestawionego i śmigam tylko na 98 . Można go jeszcze lekko podkręcić ?

			
									
									DubSon, dzięks
[ Dodano: 2014-07-04, 15:04 ]
Oj , znowu 8 strona w dziale
Na oś przednia wpadły SemiSlicki RegalRecer na licencji dunlopa(spaliłem sprzęgło na nich )

Samochodzik hop do góry i wyjmujemy amorki

pomocnik :


Szutrowa wersja zawieszenia na Oztach



Potem wpadł kubeł Mirco :

Wstępna przymiarka :




Amorki po pełnej regeneracji , skróceniu skoku i utwardzeniu oraz wymianie tłoczyska na grubsze z tyłu :


I szyny do kubła zgodne z FIA
Obecnie :




płyną do mnie jeszcze szelki Takaty i trzeba zamontować jak najszybciej bo w OEM psach nie wygodnie się śmiga ... No i dokładka przednia

a w prawym duża chłodniczka wspomagania z mazdy rx8
zabrałem się za małe porządki w NISMO oraz wrzuciłem zapasówke
Fotki z pracy poniżej :
 50/50 po APC
 
 I juz po zabiegu , zotało mi tylko do zrobienia uporządkowanie kabli i wrzucenie ich w peszel
 Troszkę zmęczona ale wszystko jest do ogarnięcia
 
 I wnęki też potraktowałem APC
 
 
 Oczywiście wszystkie wnęki wyczyściłem
większe serwo i pompę ze Skylina r33 GTS-T dzięki Żywy !
 No i lepiej przymocowałem APEXI bo ostatnio podczas jazdy odpadło
 
No i jako że mocy ciągle mało to dokonałem zakupu czegoś takiego(fot poglądowe)
Zobaczymy co z tego wyjdzie
I poczynilem chyba ostatnie przygotowanie przed poniedziałkowym treningiem
Rękawiczki do zamszowej kiery(super czuć co dzieje się pod kołami, odziwo)

Tuning za 2zł

Oczywiście jest to przejściowe rozwiązanie dopóki nie mam zmontowanej dokładki z Gti

I sprawa zapłonu , mam go lekko przestawionego i śmigam tylko na 98 . Można go jeszcze lekko podkręcić ?


SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
- Robert RS13
 - stały bywalec
 - Posty: 93
 - Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
 - Lokalizacja: Wąchock
 
BeNeK, na w 16DE mam mocniej przyśpieszony zapłon i bezproblemowo od 2 lat jeżdżę na BP 95 także jak jeszcze trochę dasz do przodu i na 98 to na mięciutko 
			
									
									Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
						Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- sliwka1232
 - fanatyk nissana
 - Posty: 359
 - Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
 - Lokalizacja: Przeworsk
 
