[ Almera] Czarne N16VVL na podtlenku LPG
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Czarne N16VVL na podtlenku LPG
Na co dzień poruszając się Almerą N16 2.2 Di byłem względnie zadowolony...
Do czasu gdy w Sierpniu 2012 przewiózł mnie Modzelitto swoją Czarną VE strzałą
W życiu wyraźnie Mi czegoś brakowało, śniło mi się błogie WRRAAAAHHHH...
I tak to się zaczeło, powoli mozolnie kompletowałem graty do swojego zapitalacza
Jak miałem już większość gratów trzeba było gdzieś je włożyć od początku wiadomo że do N16
Gdy znalazła się "odpowiednia sztuka" została zakupiona z zajechanym plastikowym 1.8.
Z Łodzi paląc na 3 cylindry doturlała się do Pruszkowa gdzie otrzymać miała pancerne serce i nowe życie
Po wielu godzinach samodzielnego dłubania, nie obyło się bez pomocy - sprawdziło się stwierdzenie: "Szwagier na wszystkim się zna"
Kilka tematów zostało oddanych w doświadczone ręce... Wspierany przez żonę we wszystkich przeciwnościach udało się ożywić naszego małego potworka
reakcja po pierwszym odpale bezcenna
-MODEL / ROK:
Almera N16 2000r
-SILNIK
2.0l SR20VE
SSAC 2.5" + Układ wydechowy 2,25" ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach 2.5" - by Bodek
Stożek Simota 3"
CAI
-PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Lekki zamach ok 5kg od Otoczaka
Skrzynia Primera P11
Półosie cięte i spawane były teraz by Motomax Toruń
Sprzęgło - zakupione jeeszcze nie wpakowane
-ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Wiązka Primera P11 na kompie od Sunnego GTI całość poganiana EcuMaster'em det2 - strojenie by Bodek
-UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Springsy Weitec -30mm na przedzie i tyle
Hamulce przód zaciski z Nissana 300ZX (4-tłoczkowe) + tarcze 320mm od Murano, tył seria
Przewody hamulcowe przód/tył w stalowym oplocie - w planach
Rozpórka kielichów - w planach
-INNE MODYFIKACJE:
Dystanse: przód ~6mm (niezbędne do hebli)na tył ~15mm
Wskaźniki temperatury oleju oraz ciśnienia oleju
UKP - w planach
Dokładki progów - w planach
Foty:
http://youtu.be/MwRLV7_bjTQ
http://youtu.be/3BKkSO26Mvo
Do czasu gdy w Sierpniu 2012 przewiózł mnie Modzelitto swoją Czarną VE strzałą
W życiu wyraźnie Mi czegoś brakowało, śniło mi się błogie WRRAAAAHHHH...
I tak to się zaczeło, powoli mozolnie kompletowałem graty do swojego zapitalacza
Jak miałem już większość gratów trzeba było gdzieś je włożyć od początku wiadomo że do N16
Gdy znalazła się "odpowiednia sztuka" została zakupiona z zajechanym plastikowym 1.8.
Z Łodzi paląc na 3 cylindry doturlała się do Pruszkowa gdzie otrzymać miała pancerne serce i nowe życie
Po wielu godzinach samodzielnego dłubania, nie obyło się bez pomocy - sprawdziło się stwierdzenie: "Szwagier na wszystkim się zna"
Kilka tematów zostało oddanych w doświadczone ręce... Wspierany przez żonę we wszystkich przeciwnościach udało się ożywić naszego małego potworka
reakcja po pierwszym odpale bezcenna
-MODEL / ROK:
Almera N16 2000r
-SILNIK
2.0l SR20VE
SSAC 2.5" + Układ wydechowy 2,25" ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach 2.5" - by Bodek
Stożek Simota 3"
CAI
-PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Lekki zamach ok 5kg od Otoczaka
Skrzynia Primera P11
Półosie cięte i spawane były teraz by Motomax Toruń
Sprzęgło - zakupione jeeszcze nie wpakowane
-ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Wiązka Primera P11 na kompie od Sunnego GTI całość poganiana EcuMaster'em det2 - strojenie by Bodek
-UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Springsy Weitec -30mm na przedzie i tyle
Hamulce przód zaciski z Nissana 300ZX (4-tłoczkowe) + tarcze 320mm od Murano, tył seria
Przewody hamulcowe przód/tył w stalowym oplocie - w planach
Rozpórka kielichów - w planach
-INNE MODYFIKACJE:
Dystanse: przód ~6mm (niezbędne do hebli)na tył ~15mm
Wskaźniki temperatury oleju oraz ciśnienia oleju
UKP - w planach
Dokładki progów - w planach
Foty:
http://youtu.be/MwRLV7_bjTQ
http://youtu.be/3BKkSO26Mvo
Ostatnio zmieniony 2015-01-25, 17:19 przez gwaltek, łącznie zmieniany 9 razy.
Tak przewijam caly post i przewijam... w poszukiwaniu tego jednego zdjecia pokazujacego sr'ke. Ono powinno byc pierwsze w temacie
Teraz juz mocy nie brakuje, czy pojawiaja sie plany, jak zrobic z tego wiecej?
Pozdrawiam i niech sluzy bezawaryjnie!
Teraz juz mocy nie brakuje, czy pojawiaja sie plany, jak zrobic z tego wiecej?
Pozdrawiam i niech sluzy bezawaryjnie!
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Tony, ostatnio na forum wyplynela n16 z sr20de, a tu od razu poziom wyzej. Czekam tylko, az ktos wezmie sie za p12
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Taki był zamysł hamownia będzie na dniach... skóry w realu są mniej rażąceTony pisze:Pierwszy raz widzę VE w budzie N16 , niezły sleeper .
Jest już takowy planZielkq pisze:Czekam tylko, az ktos wezmie sie za p12
Ojtam ojtam filmy (na razie 2) na dole pierwszego posta...vixo pisze:Jakieś filmiki Skóra z burdelówą mi się kojarzy
teraz żeby być wyjątkowym to chyba trzeba sprzedać nasze VVL'e i kupić VQ30 i władować do naszych nysekNissanDreams pisze:Ale tych vvl nam się narobilo xD gratki wozu
a na poważnie to ostatnio mój znajomy nabył Almerke N16 ale 1.5 i się tak zastanawiałem jak moje VVL by sobie w niej radziło a tutaj mam odpowiedź
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Re: Czarne N16VVL
daje to rade? nie ma bicia? w jaki sposób było to wykoane? masz jakieś zdjęcia tej że operacji?gwaltek pisze: Półosie cięte i spawane
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Foty w temacie byly, a przynajmniej na poczatku bylo je widac... W razie czego zostaje wyobraznia.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Foty znów powinny działać...adrionGT pisze:ale zdjęcia padły
Półosie sklejała mi pewna firma z Sulejówka- pare lat doświadczenia mają, wszystko równo i bez problemowomajchrzok pisze:daje to rade? nie ma bicia? w jaki sposób było to wykoane? masz jakieś zdjęcia tej że operacji?
Jeszcze trochę ... Trzeba zapłonem się na rolkach pobawić i finalne strojenie ;PModzelitto pisze:Ja tu widzę Panie Marcinie jakąś wspólną mega sesję i filmidła. I i II gen Almery z VE to dość rzadki widok
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
-
- stały bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 2010-12-07, 19:51
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: Czarne N16VVL
Polecam się na robienie dystansów
gwaltek, a jaka cena za taką operacje? może być na PW
ps. mi foty nadal nie działają
ps. mi foty nadal nie działają
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Pier&*%$%olony hosting już poprawiony
Nie wiem czy lepiej bo kolektor wydechowy często świeci
Nie wiem czy lepiej bo kolektor wydechowy często świeci
Ostatnio zmieniony 2013-10-27, 12:22 przez gwaltek, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa