dymi na biało. czy to pompa wody ?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
dymi na biało. czy to pompa wody ?
w silniku tydzień temu były wymieniane uszczelniacze i pierścienie . Dziś zauważyłem ,że plynu chłodniczego jest na minimum . Dymi na biało i wylatuje woda z rury. w zbiorniczku wyrównawczym po odpaleniu silnika nie widac pęcherzyków powietrza i nie ma nalotu na kurku z wlewu oleju. Wąż z chłodnicy ten u góry jest gorący a ten dolny zimny . Czy możliwe ,że to pompa wody przepuszcza gdzieś plyn chłodniczy ?
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
monitoruj stale ubytki
co do falujacych obrotów jest wiele opcji
co do falujacych obrotów jest wiele opcji
Falowanie obrotów na biegu jałowym - objawy Nierówna praca jednostki napędowej na biegu jałowym – samoczynne wzrastanie i spadanie prędkości obrotowej silnika. przyczyny Najczęściej pierwsze podejrzenia padają na silniczek krokowy. Niestety, powodów takiego zjawiska może być znacznie więcej, m.in.: niesprawny układ wtryskowy, zatkany filtr powietrza, błędne wskazania sondy lambda lub zanieczyszczona przepustnica. Falowanie obrotów to częsty problem w autach z instalacją gazową. Zanim zabierzemy się do wymiany powyższych części, należy wcześniej sprawdzić kable wysokiego napięcia i szczelność układu dolotowego.
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
rano z odpaleniem nie bylo problemu .płynu ubyło ze dwa centy . Pamiętam ,że przed wymianą uszczelniaczy płynu było raz więcej a raz mniej. rano przykopcił ale bylo zimno na zewnątrz. popołudniu po odpaleniu leciał bardzo mało widoczny dymek
[ Dodano: 2013-10-08, 19:17 ]
na bagnecie zauwazyłem kilka malutkich pęcherzyków powietrza lub wody
[ Dodano: 2013-10-08, 19:17 ]
na bagnecie zauwazyłem kilka malutkich pęcherzyków powietrza lub wody
proponowałbym najpierw sprawdzić czy nie masz zapowietrzonego układu i powoli ubywa a co do tego dymu to mocno zauważalny ? bo przy dzisiejszych już temperaturach rannych to u mnie też sie wydaje że leci biały dym a to poprostu para
klfsolec KFSI blabla jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz
jak juz wspomniałem rano dosyc widoczny dymek a po poludniu przy temperaturze 18/20 stopni na dworze dymek byl słabo widoczny
[ Dodano: 2013-10-08, 19:55 ]
może mechanik slabo dokręcił glowice ? byłem przed momentem w aucie sprawdzic ponownie bagnet .olej na bagnecie wydaje sie byc wodnisty ( polsyntetyk ) ale nie bylo na nim pęcherzyków wody
[ Dodano: 2013-10-08, 19:55 ]
może mechanik slabo dokręcił glowice ? byłem przed momentem w aucie sprawdzic ponownie bagnet .olej na bagnecie wydaje sie byc wodnisty ( polsyntetyk ) ale nie bylo na nim pęcherzyków wody
to jak robił ci mechanik to proponuje tobie jechać do niego niech sprawdzi żebyś nie miał potem problemów że to twoja wina
klfsolec KFSI blabla jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz
dodatkowa rzecza ktorą zauwazyłem jest lekki terkot z rury .tak jakby nie palił na wszystkie gary
[ Dodano: 2013-10-09, 18:42 ]
sprawdziłem kluczem nasadowym śruby z głowicy . wszystkie śruby przekręciłem co najmniej o 2 centymetry i czułem ,że mogę jeszcze ale w obawie o to ,że mogę przekrecic gwinty nie kręcilem dalej. Czy te śruby powinny miec taki luz?
[ Dodano: 2013-10-09, 20:02 ]
czy jest mozliwośc sprawdzenia samemu szczelnosc uszczelki pod glowicą ? czyms spryskac ....
[ Dodano: 2013-10-09, 18:42 ]
sprawdziłem kluczem nasadowym śruby z głowicy . wszystkie śruby przekręciłem co najmniej o 2 centymetry i czułem ,że mogę jeszcze ale w obawie o to ,że mogę przekrecic gwinty nie kręcilem dalej. Czy te śruby powinny miec taki luz?
[ Dodano: 2013-10-09, 20:02 ]
czy jest mozliwośc sprawdzenia samemu szczelnosc uszczelki pod glowicą ? czyms spryskac ....
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Mój kopci na biało czy jest zimny czy ciepły, nawet przy dodatniej 20stopniowej temperaturze na dworzu. Ubytków płynu chłodniczego nie zauważyłem, na bagnecie nie widać wody to samo dotyczy się korka wlewu oleju silnikowego. Pali normalnie czy zimny czy ciepły, w dodatnie i ujemne temperatury, moc silnika jest normalna, nie czuć jej spadków.
Na dodatek u mamuśki w Golfie IV jest to samo. Czyżby woda w tłumiku?
Na dodatek u mamuśki w Golfie IV jest to samo. Czyżby woda w tłumiku?
była P11 SR20de
.
.
.
jest:
323F BA Z5
oraz
626 GF 2.0
.
.
.
jest:
323F BA Z5
oraz
626 GF 2.0