Kto ma jakieś problemyczajnik pisze:to z VE sa jakies problemypodobno to ideał

Diament nie silnik

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
czy Ty mi sugerujesz że nie mogę nic pisać??? to jest forum dyskusyjne a nie prywatny blog wiec wybacz ale to że poczułes sie urazony nie zmienia faktu że maoge wyrażać swoje zdanie na kazdy temat.sznikers99 pisze: Już swoje wypisałeś w temacie przekładki de vs ve i starczy
jak ktos sie nie zna na mechanice i elektronice to i tak nic nie pomodzi i musi komus zaplacic ...a ciekawe czy ktos liczyl ile kosztuje wykrzesanie z sr20de okolic 190-200 koni ...czajnik pisze:no to że silnik pod maskę wejdzie i do skrzyni pasuje to zrozumiałe i to nie problem. Ale własnie w elektronice zaczynaja sie schody. moze dla kogoś kto ma o tym pojęcie jest to banał ale dla przecietnego uzytkownika który zapragnie ve kolejny pieniądz do wydania:) poprostu uważam że łatwiej jest przejść np GA16 na SR20 niż SR20DE na SR20ve.
i znów jak zwykle zostanę zbluzgany:) ale śmiało juz dawno sie uodporniłem i mam to w dupie
Zależy ile sam zrobisz i czy masz już jakąś świnkę.czajnik pisze:toile trzeba mieć kasy 3tysie starcząna wszystko?
No a nie jest tak że te 187km jest dopiero jak faza załączy się na dwóch wałkach?DubSon pisze:zuh, ssący chyba na 5300RPM ale mogę się mylić - piszę z pamięci
Seria SR20VE ma 187KM więc nie wiem dlaczego się martwisz tym wydechowym![]()
w sumie też chciałbym się nauczyćDubSon pisze:Spoko Panie, ja mam zamiar robić to sam, tzn. nauczyć sięDaleko raczej nie mieszkamy od siebie więc można współpracować
Taniej może nie bo różnica silnika z kompem a bez to jest 100złsznikers99 pisze:zuh, nie baw się w seryjnego kompa jak ci tu wszyscy piszą, taniej cię przecież wyjdzie ori komp z sr20