Problem zapłon Maxima A32 3.0 USA automat
Moderator: janusz
Problem zapłon Maxima A32 3.0 USA automat
Witam, mam problem ze swoją Maximą, może uda się komuś pomóc go rozwiązać.
Maxima przerywa w zakresie 2-3 tyś. obrotów na gazie, gaz sekwencja nowy parownik + dodatkowo bez obciążenia niezależnie od obrotów tj. powyżej 1500 obrotów jak trzyma się równo gaz co chwila wypadają 2 zapłony pod rząd, przynajmniej tak mniej więcej słychać, po odpięciu którejkolwiek z cewek maxima zaczyna chodzić oczywiście na 5 cylindrach ale równo to samo jak odłączę wtrysk od gazu. Cewki zakupione sztuk 4 oryginalne używki wymieniane losowo przez okres około miesiąca wynik raz troche lepiej raz trochę gorzej. Świece nowe wg. katalogu. Komputer z błędów migowych wyrzuca 03 04, czyli knock sensor czy daję on takie objawy ?
Pozdrawiam Bosek
Maxima przerywa w zakresie 2-3 tyś. obrotów na gazie, gaz sekwencja nowy parownik + dodatkowo bez obciążenia niezależnie od obrotów tj. powyżej 1500 obrotów jak trzyma się równo gaz co chwila wypadają 2 zapłony pod rząd, przynajmniej tak mniej więcej słychać, po odpięciu którejkolwiek z cewek maxima zaczyna chodzić oczywiście na 5 cylindrach ale równo to samo jak odłączę wtrysk od gazu. Cewki zakupione sztuk 4 oryginalne używki wymieniane losowo przez okres około miesiąca wynik raz troche lepiej raz trochę gorzej. Świece nowe wg. katalogu. Komputer z błędów migowych wyrzuca 03 04, czyli knock sensor czy daję on takie objawy ?
Pozdrawiam Bosek
- alfabox
- fanatyk nissana
- Posty: 1023
- Rejestracja: 2009-12-04, 23:42
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Kapy
- Kontakt:
Re: Problem zapłon Maxima A32 3.0 USA automat
Czyli jakby dostawał detonacyjne spalanie i cofało raptownie zapłon .bosek3 pisze: 03 04, czyli knock sensor czy daję on takie objawy ?
Pozdrawiam Bosek
Może w tym zakresie obrotow dostawać za biedną mieszankę i dochodzi do sytuacji ze następuje spalanie stukowe a czujnik dostaje informację o tym.
Trzeba by sprawdzić skład mieszanki u gazownika.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Stukowiec daje właśnie takie objawy. co do zapłonu myślę, że masz walnięte dwie cewki. cewki szarpią do 2,5 tys rpm dalej tylko mulą auto,zaś stukowiec od 2 tys wzwyż. najbardziej jest to właśnie widoczne do 3,5 tys rpm. sterownik widząc brak sygnału lub sygnał poza zakresem cofa bezpiecznie zapłon i na benzynie jeszcze będzie chodził, ale na gazie ma problem bo skład mieszanki nie jest tak idealnie dobrany. wymień stukowca i będzie ok. potem zabierz się za cewki. mam gdzieś chyba jeszcze sprawny czujnik na stanie do maximy.Maxima przerywa w zakresie 2-3 tyś. obrotów na gazie,
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa