pytanie o pompe z 350z
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
pytanie o pompe z 350z
Witam
Mam pytanko. Czy montował ktoś pompe + serwo od 350z do primery p11??
Czy to wogóle podpasuje do primery??
Chciałbym założyc bardziej wydajną pompe hamulcową do swojej primery.
Ogarniał ktoś taki temat??
Będe wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
bogdannn
Mam pytanko. Czy montował ktoś pompe + serwo od 350z do primery p11??
Czy to wogóle podpasuje do primery??
Chciałbym założyc bardziej wydajną pompe hamulcową do swojej primery.
Ogarniał ktoś taki temat??
Będe wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
bogdannn
No właśnie mam założone 4 tłoczkowe zaciski + tarcze od 200sx'a (tarcza toczona na 272mm średnicy) i hamulec może odrobinę sie poprawił. Wymienione wszystkie gumki w tłoczkach, klocki może nie jakieś wydumane ale zwykłe Lucasa, tłoczki chodzą a hamulec nie powala. W porównaniu do cordoby vario z 98r moje heble to spowalniacze.
Myślałem ze może pompa nie wydala na 4 tłoczki.
Nie wiem
Myślałem ze może pompa nie wydala na 4 tłoczki.
Nie wiem
Miałem podobną sytuacje w swojej P10.
Obecnie mam zestaw z 300zx tarcza 280x30.
Też był problem z hamowaniem.
Wymieniłem tarcze klocki tłoczki przewody w oplocie itp. Nic to nie pomogło.
Nadal musiałem z całą siłą walić w pedał abym mógł się zatrzymać.
Postanowiłem kupić serwo i pompę i serwo z Sykline r33.
Po montażu byłem bardzo zaskoczony. Skuteczność hamowania bardzo się poprawiła.
Chce również powiedzieć że pompa która wcześniej u mnie siedziała była z wersji silnikowej 1,6.
Siało stwierdzam że pompa była zużyta/bądź miała za małą siłę
Pompe i serwo możesz zapodać np. z 200 sx s14, skyneline lub jak wcześniej pisałeś z 350z
Obecnie mam zestaw z 300zx tarcza 280x30.
Też był problem z hamowaniem.
Wymieniłem tarcze klocki tłoczki przewody w oplocie itp. Nic to nie pomogło.
Nadal musiałem z całą siłą walić w pedał abym mógł się zatrzymać.
Postanowiłem kupić serwo i pompę i serwo z Sykline r33.
Po montażu byłem bardzo zaskoczony. Skuteczność hamowania bardzo się poprawiła.
Chce również powiedzieć że pompa która wcześniej u mnie siedziała była z wersji silnikowej 1,6.
Siało stwierdzam że pompa była zużyta/bądź miała za małą siłę
Pompe i serwo możesz zapodać np. z 200 sx s14, skyneline lub jak wcześniej pisałeś z 350z
Dzięki wielkie za wyczerpującą informacje.
Czyli trzeba iść w stronę wymiany pompy. Też myślałem o wymianie przewodów na przewody w oplocie ale koniec końców doszedłem do wniosku że pompa nie wydala. Na badaniu technicznym ledwo wydusiłem na przedniej osi 2,0kN (cisnąc pedał myślałem ze sie zaraz złamie). Wieć cos tu nie halo z ciśnieniem??
Może ma ktoś do sprzedania w dobrych pieniążkach pompe + serwo od 350z??
Czyli trzeba iść w stronę wymiany pompy. Też myślałem o wymianie przewodów na przewody w oplocie ale koniec końców doszedłem do wniosku że pompa nie wydala. Na badaniu technicznym ledwo wydusiłem na przedniej osi 2,0kN (cisnąc pedał myślałem ze sie zaraz złamie). Wieć cos tu nie halo z ciśnieniem??
Może ma ktoś do sprzedania w dobrych pieniążkach pompe + serwo od 350z??
zazwyczaj pompa hamulcowa w wersji z ABS ma dwa wyjścia które idą na pompę ABS-u a z niej wychodza przewody na każde koło osobno albo na "rozdzielacz " i stąd na kazde koło. troche zagmatfane wiec jesli trzeba to sie rozpisze:)
pompa w werski bez ABS ma zazwyczaj 4 wyjścia osobe na kazde koło.
czyli ja masz układ krzyzowy bez ABS to z pompy wychodzą 4 przewody a chcesz zamontować pompę z werski z ABS i ona ma 2 to montujesz rozdzielacz albo dwa trójniki i masz. jest jednak ale bo pompa bez ABS ma dławiki w wyjsciach przewodów na tył. wiec trzeba zamontowac jakis korektor na tył.
pompa w werski bez ABS ma zazwyczaj 4 wyjścia osobe na kazde koło.
czyli ja masz układ krzyzowy bez ABS to z pompy wychodzą 4 przewody a chcesz zamontować pompę z werski z ABS i ona ma 2 to montujesz rozdzielacz albo dwa trójniki i masz. jest jednak ale bo pompa bez ABS ma dławiki w wyjsciach przewodów na tył. wiec trzeba zamontowac jakis korektor na tył.
tak jak piszesz jeden trojnik na przednie a drugi na tylne kola a korektory sa bo przeciez nie bylo abs-u choc jest ta druga ewentualnoscczajnik pisze:montujesz rozdzielacz albo dwa trójniki
jest jednak ale bo pompa bez ABS ma dławiki w wyjsciach przewodów na tył. wiec trzeba zamontowac jakis korektor na tył.
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0