Kolektor 4-1 do SR20 N/A
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Do ve to Kelfordy jeszcze są całkiem fajne
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Bo CAT CAMS robi wałki Pro Street i Racing a nie Powered Daily Car, w sumie to modowanie samochodu, żeby się zbierało od najniższych partii jest trochę bez sensu lepszy SWAP, a jak już modować to pod konkretny zakres, dla mnie 4000+ jest idealne nawet jak na miasto, GT fabrycznie sobie idealnie radzi na mieście do sprawnego przemieszczania, jakby jej dodać ze 50+ koni od 4000 rpm byłoby idealnie nawet do killowania modyfikowanych Hond, VW itd, ale VE mnie nie przekonuje bo to "ujarzmiony potencjał" SR20
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
nie pytałem o wałki do VE bo takie kompletnie mnie nie interesują.Coobcio stwierdził że Catcams robi ..ujowe wałki do nissana (DE) dlatego pytam co proponuje konkretnie do DE
Arias ale ja własnie do wyscigowego silnika mam zamontowanego Cat Camsa i własnie złapałem doła bo wywaliłem kasę na kiepskie wałki.
Arias ale ja własnie do wyscigowego silnika mam zamontowanego Cat Camsa i własnie złapałem doła bo wywaliłem kasę na kiepskie wałki.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tylko JWT
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Aj lekko zawiany wczoraj byłem Mi scusiczajnik pisze:nie pytałem o wałki do VE bo takie kompletnie mnie nie interesują
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
JIM WOLF TECHNOLOGY
Tutaj masz bardzo faju tuningowy produkt:
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=471
Wznios 12,5mm i czasy 281... Cat Cams piepszy robote bo robi duże czasy i małe wzniosy w efekcie jest mało niuta i beznadziejny dół oraz wolne obroty...
A jak szukasz wyczynowych wałków to proszę 14mm wzniosu i 313*
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=472
Tutaj masz bardzo faju tuningowy produkt:
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=471
Wznios 12,5mm i czasy 281... Cat Cams piepszy robote bo robi duże czasy i małe wzniosy w efekcie jest mało niuta i beznadziejny dół oraz wolne obroty...
A jak szukasz wyczynowych wałków to proszę 14mm wzniosu i 313*
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=472
Ostatnio zmieniony 2013-08-28, 08:43 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tyle poświęceń a pewno nawet 200KM nie maDubSon pisze:Coobcio, czajnika N14 nie wie co to wolne obroty i dolny zakres
No ale trzeba walczyć
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Takie rzeczy ogarniał GRE - uderz do niego, chyba jest tu na forum jak nie to skrobnij mi PW co dokładnie Cię intersuje to się go na fejsie zapytam...
Ps. Wykres = osiągi, jeśli chodzi o silnik, czasem nie warto pchać nie wiadomo jak agresywnych jak na łągodniejszych można osiągnać to samo z lepszym dołem
Do Wyścigów jeszcze żadnego hardkorowego silnika nie budowałem tylko na ulicę, więc musi być power, dobry doł, ładne wolne obroty i ma zapierdalać
Ps. Wykres = osiągi, jeśli chodzi o silnik, czasem nie warto pchać nie wiadomo jak agresywnych jak na łągodniejszych można osiągnać to samo z lepszym dołem
Do Wyścigów jeszcze żadnego hardkorowego silnika nie budowałem tylko na ulicę, więc musi być power, dobry doł, ładne wolne obroty i ma zapierdalać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no to sam widzisz że rozmawiamy o dwóch różnych rzeczach. ja nissana nie robie na ulicę tylko na tor i zawsze powtarzałem że mam w dupie kulturę pracy silnika
[ Dodano: 2013-08-28, 10:39 ]
[ Dodano: 2013-08-28, 10:39 ]
no to nie zabłysłes bo o tym juz wiem od dawnaCoobcio pisze:Takie rzeczy ogarniał GRE - uderz do niego, chyba jest tu na forum jak nie to skrobnij mi PW co dokładnie Cię intersuje to się go na fejsie zapytam...
MacGayver co Ty opowiadasz wykres to podstawa reszta się nie liczy bo jak masz zajebisty wykres to i samochód lepiej jedzie
proponuję aby każdy sobie zrobił wykres a potem robił wszystko aby takie parametry uzyskać:)))
[ Dodano: 2013-08-29, 09:30 ]
proponuję aby każdy sobie zrobił wykres a potem robił wszystko aby takie parametry uzyskać:)))
[ Dodano: 2013-08-29, 09:30 ]
kto? ja? z kim? i o czym?misiar90 pisze:I jak? Gadałeś z nim?
http://www.youtube.com/watch?v=N4wV1kUeKrU
U mnie brzmi to jakoś tak.
Wahania są wg ecumastera z +/- 50 rpm, bo obroty nie falują, tylko silnik pracuje nierówno.
Pozdro,
U mnie brzmi to jakoś tak.
Wahania są wg ecumastera z +/- 50 rpm, bo obroty nie falują, tylko silnik pracuje nierówno.
Pozdro,
da się wystroić tak że nic nie bedzie falowało. mam cat camsa w Skodzie felici 1.6 8zaworów na ITB na większych zaorach i na kilektorze 4-1 wszystko wystrojone na det3 i jest git
[ Dodano: 2013-08-29, 21:01 ]
[ Dodano: 2013-08-29, 21:01 ]
tak i w zasadzie decyzja podjeta jak nie znajdę w najbliższym czasie nie znajde alternatywy to po powrocie z urlopu zamawiam PARowski wkład bo szczerze mówiac mam już dosć szukania bo i tak góno jest na rynku do tych skrzyńmisiar90 pisze:czajnik pisze:kto? ja? z kim? i o czym?
Ty,z Gre,o wkładach do krótkiej skrzyni
Pozdrawiam
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
U Ciebie i tak jedne z delikatniejszych wałków Cat Camsa są, CZajnik ma grubszy specammaimon pisze:U mnie po ustawieniu wałków i zestrojeniu też nic nie faluje, ale klepie na wolnych. Taka uroda po prostu, a na wolnych obrotach się nie jeździ, więc co za różnica?
czajnik, ile Gre powiedział za taki wkład? Może być na PW.
Pozdro,
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio. temat wałków to nie taka prosta sprawa weż pod uwage ze ja mam wałki pod rolkę i wyższych wzniosów się nie ma jak tam wsadzić. co innego jest dla wałków pod zwykły Y. a na temat wałków do VE nie wypowiadam sie bo po prostu nie wiałem z nimi styczności
w razie jak by ktoś chciał to mam Catcamsa na zbyciu z drugiego silnika.
w razie jak by ktoś chciał to mam Catcamsa na zbyciu z drugiego silnika.
oczywiscie niedostepne w pl kolektory:
fujitsubo:
Hotshot:
wiecej fot tutaj -> http://www.sr20forum.com/1961588-post1.html
JMR:
na 1 stronie tego tematu masz Czajnikowy wyrób, a w gieldzie masz teraz wstawiony przezemnie ten produkt-jak cos to PW:)
fujitsubo:
Hotshot:
wiecej fot tutaj -> http://www.sr20forum.com/1961588-post1.html
JMR:
na 1 stronie tego tematu masz Czajnikowy wyrób, a w gieldzie masz teraz wstawiony przezemnie ten produkt-jak cos to PW:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
te wszystkie przechodzą pod silnikiem ... a gdzies widziałem takie któreprzechodza nad skrzynia ..ciekawe rozwiazanie jesli chodzi u furę z mega glebą
[ Dodano: 2014-12-20, 19:43 ]
https://www.google.pl/search?q=primera+ ... B750%3B563
[ Dodano: 2014-12-20, 19:45 ]
takie oto właśnie coś mi chodziło i ro chcę skopiować
[ Dodano: 2014-12-20, 19:43 ]
https://www.google.pl/search?q=primera+ ... B750%3B563
[ Dodano: 2014-12-20, 19:45 ]
takie oto właśnie coś mi chodziło i ro chcę skopiować
XXX