przychodzę z pytaniem czy silnik z bodajże Almery GTi, bądź Primery GT - w każdym razie chodzi mi o wersję 150-konną - pasuje p'n'p do Nissana Sunny'ego GTi?

Z góry dzięki.
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
Nie tylko. Różniły się kolektorem dolotowym i nastawami ECU.Andrzejek_21 pisze:150 HP jak wspomniał kolega wyżej miały Primery GT ze względu na wydech.
DEH i DE to hydraulikaModzelitto pisze:Nie tylko. Różniły się kolektorem dolotowym i nastawami ECU.Andrzejek_21 pisze:150 HP jak wspomniał kolega wyżej miały Primery GT ze względu na wydech.
Różnice konstrukcyjne DE a DEH, to:
- przede wszystkim DEH to hydraulika, a nie mechanika jak w innych DE
- DE to high port, DEH low port
- w DE był normalny kolektor wydechowy, w DEH było coś co tylko wydalało spaliny (słowa Mac'a)
Silniki są p&p