Wskażnik poziomu gazu - piszczy i mruga
Moderator: Maniek-ol
Wskażnik poziomu gazu - piszczy i mruga
Witam. Jestem na tym forum poraz pierwszy. Mam Nissana Primere 1.6 z gazem. Sterownik sirocco.Chciałbym przedstawić mój problem. Niedawno zakupiłem samochd z instalacją LPG stąd moja wiedza jest znikoma. Objawy problemu są takie że wskażnik się jakby wyłącza bo nie pokazuje ilości gazu oraz piszczy i mruga z czerwonej diody na niebieską. Muszę wyłączyć zapłon i włączyc ponownie i wszystko ok. do czasu. Po przejechaniu kolejnych kilometrów sytuacja sę powtarza. Co to może być. Prosze o pomoc. Ciekawe czy wtedy chodzi na gazie czy przłącza się na benzyne? Pozdrawiam.
po prostu masz jakiś błąd na sterowniku
musisz podjechać do gazownika ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Samochód ma moc w całym zakresie, ale byłem u gazownika i stwierdził rzeczywiście że jest zapisany jakiś błąd. Mianowicie "za małe ciśnienie gazu" czy coś podobnego. Zmienił coś w ustawieniach żeby przy niższym ciśnieniu nie przełączał od razu na benzynę. Powiedział że już będzie spoko. Tylko dlaczego taki błąd czy parametry faktycznie były lekko zanirzone czy z instalacją jest coś nie tak?
Ostatnio zmieniony 2013-08-02, 08:31 przez panefoki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli nie będzie przełączał, to będziesz jeździł na ubogiej mieszance jak masz za małe ciśnieniepanefoki pisze:Zmienił coś w ustawieniach żeby przy niższym ciśnieniu nie przełączał od razu na benzynę.
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
I co nie przełącza CI teraz na benzynę po zmianach gazownika? Przełączał CI przy max bucie? Tak jak koledzy reduktor klęka i pewnie gazownik włączył aby podpierał się na benzynie gdy nie wydaje.
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
jak się nie mylę to ja miałem u siebie tomasetto Alaskę , i przy pełnym bucie dawał radę na lajcie , kręciłem do odcinki i nigdy mnie nie wywaliło na benzynę
więc to nie wina Parownika, a silnik miałem około +/- 130 kucy
ja bym zaczął od wtrysków , możliwe że one nie dają po prostu rady![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:P](./images/smilies/razz.png)
![:P](./images/smilies/razz.png)
ja bym zaczął od wtrysków , możliwe że one nie dają po prostu rady
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
ulisses pisze:Boro1989, nie ma opcji żeby Alaska dawała radę przy 130KM, chyba, że od 4kRPM jechało na benzynie.
żebym nie jeździł na tym to może i w to bym uwierzył
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Nie ma opcji, jeśli auto jeździło to na ubogo. Pad ciśnienia przy zdrowym SR20DE na Alasace będzie koło 0,6-0,7 bara i wtryski nie mają tu nic do rzeczy. Będzie brakować gazu na wyjściu z reduktora a nie słyszałem żeby jakieś wtryski produkowały gazBoro1989 pisze:ulisses pisze:Boro1989, nie ma opcji żeby Alaska dawała radę przy 130KM, chyba, że od 4kRPM jechało na benzynie.
żebym nie jeździł na tym to może i w to bym uwierzyłale po rozwierceniu Valteków , konkretnej regulacji gazu , wsio dawało radę
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/248603_5.png)
a tam mówta co chceta
ja wiem co widziałem, żebym tego nie miał kiedyś u siebie to bym się nie wypowiadał...
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Wtryski miałem czerwone Valteki. Były strasznie nie stabilne , nawet po kalibracji. Reduktor mam teraz Shark 1500 (o ile dobrze pamiętam) do 200 KM , valteki wymieniłem na OMVL Reg Fast. Chodzi ładnie. Reduktor może mało znany , ale ładnie się ogarnia , nawet przy depnięciu ciśnienie nie spada poniżej 1 bara.sznikers99 pisze:Maniek-ol, a pamiętasz jakie miałeś wtryski razem z tą alaską?
W necie krąży opinia że Alaska do 90KM maksymalnie
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
no to mnie rozbawiłeśBoro1989 pisze:ulisses pisze:Boro1989, nie ma opcji żeby Alaska dawała radę przy 130KM, chyba, że od 4kRPM jechało na benzynie.
żebym nie jeździł na tym to może i w to bym uwierzyłale po rozwierceniu Valteków , konkretnej regulacji gazu , wsio dawało radę
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
teraz to ja mogę sobię podpiać , aby zobaczyć jak ma się AFR na benzynie
bo LPG dawno nie mam ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"