Kolejny element układanki leży już u mnie. Yapko, dzięki za pomoc będę jeszcze dzwonił
[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
k64 przesłał Ci już wastegate ?
Spoko. Za dużo Ci nie pomagam , bo jesteś ogarnięty chłopak. Mówie Ci jak sprawdzać i eliminować bolączki wieku dziecięcego. Żadna tam wiedza tajemna
Kto chce korzystać z mojej pomocy to korzysta. Polecam się i mam nadzieje że opinie też dobrą otrzymuje w zamian
Spoko. Za dużo Ci nie pomagam , bo jesteś ogarnięty chłopak. Mówie Ci jak sprawdzać i eliminować bolączki wieku dziecięcego. Żadna tam wiedza tajemna
Kto chce korzystać z mojej pomocy to korzysta. Polecam się i mam nadzieje że opinie też dobrą otrzymuje w zamian
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Ryba, widzę, że nikt się nie odważył zapytać ... jak fura ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Nie ma co pisywać i nad tematem się spuszczać.
Po rozebraniu jednej miski już można było stwierdzić, że to panewka.
Nie chciałem dopuszczać do siebie tej myśli bo nie miało się tak prawo stać...
Jednak idąc dalej za ciosem i rozbierając inne elementy -bardzo szybko znalazłem przyczynę.
Okazało się że w smoku ( w środku ) na metalowej siatce zatrzymał się bardzo ładny kawałek torebki foliowej który zakrywał 2/3 jej powierzchni ssącej.
Ciekawostką jest fakt że torebka 3x2 typu zip była bardzo ładnie zachowana. Nie było widać oznak walki z łańcuchem itp...
Przy małych prędkościach obrotowych ciśnienie było ok, 4,5~4,8 i rosło w miarę przyśpieszania ale już gdy dałem po garach możliwe że pompa nie była w stanie wszystkiego nasmarować odpowiednio i złapało panewkę na pierwszym cylindrze.
Cała historia musiała się wydarzyć w środę przed zlotem gdy przygotowywałem auto do zlotu ( dziwne prawda ) i skończyliśmy dopiero o 4 nad ranem.
Tego feralnego dnia musiało to kurewstwo tam wpaść
No cóż nie przejmujemy się idziemy dalej.
Blok i tłoki są ok.
Choć i tak dziś je sprawdzę odpowiednią aparaturą pomiarową czy trzymają wymiary i nie ma nigdzie jakiegoś jajka
Wieczorem zdam relacje foto.
Po rozebraniu jednej miski już można było stwierdzić, że to panewka.
Nie chciałem dopuszczać do siebie tej myśli bo nie miało się tak prawo stać...
Jednak idąc dalej za ciosem i rozbierając inne elementy -bardzo szybko znalazłem przyczynę.
Okazało się że w smoku ( w środku ) na metalowej siatce zatrzymał się bardzo ładny kawałek torebki foliowej który zakrywał 2/3 jej powierzchni ssącej.
Ciekawostką jest fakt że torebka 3x2 typu zip była bardzo ładnie zachowana. Nie było widać oznak walki z łańcuchem itp...
Przy małych prędkościach obrotowych ciśnienie było ok, 4,5~4,8 i rosło w miarę przyśpieszania ale już gdy dałem po garach możliwe że pompa nie była w stanie wszystkiego nasmarować odpowiednio i złapało panewkę na pierwszym cylindrze.
Cała historia musiała się wydarzyć w środę przed zlotem gdy przygotowywałem auto do zlotu ( dziwne prawda ) i skończyliśmy dopiero o 4 nad ranem.
Tego feralnego dnia musiało to kurewstwo tam wpaść
No cóż nie przejmujemy się idziemy dalej.
Blok i tłoki są ok.
Choć i tak dziś je sprawdzę odpowiednią aparaturą pomiarową czy trzymają wymiary i nie ma nigdzie jakiegoś jajka
Wieczorem zdam relacje foto.
Nie mam pojęcia jak to się mogło stać....bombel pisze:Jak torebka mogła tam wpaść?
sergiej 3x sprawdzałem czy pod pokrywą zaworów nic nie było gdy ją zakładałem. Jestem pewny że to właśnie w środę musiało się to pojawić w silniku. Bo wcześniej wóz był katowany i zero jakichkolwiek problemów.
Jednak nie ma co się załamywać
Tak jak pisałem projekt nie ginie i jeszcze w tym sezonie zaskoczy
Ryba pisze:Tak jak pisałem projekt nie ginie i jeszcze w tym sezonie zaskoczy
Trzymam za słowo bo jeszcze nigdy nie widzałem zeby Twoja Primera jeżdziła
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
a żaden element jaki zakładałeś nie był pokryty jakąś folią ochronną .. choć z drugiej strony nie wiem co by mogło być obleczone taką folią...Ryba pisze:Nie mam pojęcia jak to się mogło stać
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Drems
Dzięki za słowa otuchy... daje sobie równy miesiąc i autko będzie śmiagać
KTR on już banana powodował...
!
ale cóż wypadki chodzą po ludziach. Może już zmęczony byłem może faktycznie jakoś to gówno wpadło..
Moja wina
Tak jak pisałem po wyżej nie ma co sie załamywać...
Po rozebraniu silnika wiem, że wszystko było dobrze złożone i moja wiedza na ten temat nie budzi zastrzeżeń. Dziś jadę do garage to zrobię foty jak to wszystko wygląda
Dzięki za słowa otuchy... daje sobie równy miesiąc i autko będzie śmiagać
KTR on już banana powodował...
Moja wina
Tak jak pisałem po wyżej nie ma co sie załamywać...
Po rozebraniu silnika wiem, że wszystko było dobrze złożone i moja wiedza na ten temat nie budzi zastrzeżeń. Dziś jadę do garage to zrobię foty jak to wszystko wygląda
Bombel, raczej nie. Przypuszczam, że to moja wina i nikogo innego 
Silnik już rozebrany, elementy są już poczyszczone. W wolnej chwili dopieszczam szczegóły i myślę co tu zrobić by było lepiej
Parę fotek:

Panewka i wał. Ewidentnie widać że pierwszy czop korbowodowy jest przegrzany. Panewki wtopiły się w siebie.




Wał i korby już mam ze starego silnika z P11. Na chwilę nie mogę powiedzieć czy wał jest nominalny - muszę go oddać do sprawdzenia ale poniższe zdjęcia pozwalają myśleć pozytywnie.


Nie było okazji więc pochwale się gadżetami wewnątrz



Silnik już rozebrany, elementy są już poczyszczone. W wolnej chwili dopieszczam szczegóły i myślę co tu zrobić by było lepiej
Parę fotek:

Panewka i wał. Ewidentnie widać że pierwszy czop korbowodowy jest przegrzany. Panewki wtopiły się w siebie.




Wał i korby już mam ze starego silnika z P11. Na chwilę nie mogę powiedzieć czy wał jest nominalny - muszę go oddać do sprawdzenia ale poniższe zdjęcia pozwalają myśleć pozytywnie.


Nie było okazji więc pochwale się gadżetami wewnątrz



domyślam się, że jeśli to nie przypadek to Ryba nawiązał do koloru budySiwoL pisze:srebne
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Robert dzięki za pomoc
Zawsze na Ciebie można liczyć
Banan na twarzy jest
Autko fajnie się wkręca, turbo zaczyna dmuchać już przy 3300 obr.
Teraz na spokojnie, dopieszczę resztę szczegółów.
Dodatkowy czujnik ciśnienia oleju ( precyzyjny ) idzie na pierwszy ogień
Jak będzię $$$ to i pompa oleju z VE wpadnie
Później wrzucę parę fotek
Banan na twarzy jest
Autko fajnie się wkręca, turbo zaczyna dmuchać już przy 3300 obr.
Teraz na spokojnie, dopieszczę resztę szczegółów.
Dodatkowy czujnik ciśnienia oleju ( precyzyjny ) idzie na pierwszy ogień
Jak będzię $$$ to i pompa oleju z VE wpadnie
Później wrzucę parę fotek
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź