Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] SR20 Dławienie przy 3-4 tysiącach

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

[N14] SR20 Dławienie przy 3-4 tysiącach

Post autor: adam_N14 » 2013-07-10, 15:50

Witam mam problem z sunnym gti jak w temacie do 3-4 tysięcy dławi się
nie chce przyśpieszać powyżej jak już przełamie ciągnie równo do końca.
Wymieniłem świece, przewody, palec, kopułkę, aparat zapłonowy i cewkę.
Pompę paliwa również podmieniałem i brak reakcji cały czas chodzi tak samo.

Potrzebuję wartości jakie powinny być na przepływomierzu bo znalazłem tylko
do p11.

Będę wdzięczny za wszelki sugestie Pozdrawiam.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
lazik
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-07-21, 11:54
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lazik » 2013-07-10, 16:41

skad ja to znam... dlugo sie z takimi objawami uzeralem ale u mnie to byla pompa paliwa, komp wywala jakies bledy? na zimnym i cieplym chodzi tak samo? sprobuj z odpieta lambda ;)
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6

KrzychuB
fanatyk nissana
Posty: 273
Rejestracja: 2013-07-07, 09:51
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: KrzychuB » 2013-07-10, 16:48

W innym aucie co miałem to była winna padnięta sonda lambda ;)

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2013-07-10, 17:07

Sondę odpinałem również brak reakcji
na zimnym przez chwilę po odpaleniu jakby lepiej ale szybko się to pojawia.
Dodatkowo na wolnych kołysze silnikiem jakby zapłony wypadały
wcześniej był błąd czujnika rpm dlatego zmieniłem aparat
błąd nie wraca a to kołysanie zostało.
Tylko że wcześniej jedynie na wolnych tak pracował wkręcał się normalnie
też obstawiałem pompę bo kiedyś już miałem podobnie i po wymianie ustało.
Tylko wtedy było tak jakby chwilowe zmulenie przy pełnym bucie
teraz aż szarpie samochodem i często pełne dociśnięcie gazu pomaga mu to przełamać
i dostaje kopa jak tylko przekroczy 4000

PS nawet ciśnienie na cylindrach mierzone bo objaw podobny jakby jeden gar wypadał
i na każdym równo po 16bar
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
lazik
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-07-21, 11:54
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lazik » 2013-07-14, 23:48

a pali normalnie czy wiecej?
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”