Witam mam problem z sunnym gti jak w temacie do 3-4 tysięcy dławi się
nie chce przyśpieszać powyżej jak już przełamie ciągnie równo do końca.
Wymieniłem świece, przewody, palec, kopułkę, aparat zapłonowy i cewkę.
Pompę paliwa również podmieniałem i brak reakcji cały czas chodzi tak samo.
Potrzebuję wartości jakie powinny być na przepływomierzu bo znalazłem tylko
do p11.
Będę wdzięczny za wszelki sugestie Pozdrawiam.
[N14] SR20 Dławienie przy 3-4 tysiącach
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] SR20 Dławienie przy 3-4 tysiącach
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest
/ 
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest


skad ja to znam... dlugo sie z takimi objawami uzeralem ale u mnie to byla pompa paliwa, komp wywala jakies bledy? na zimnym i cieplym chodzi tak samo? sprobuj z odpieta lambda 

Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Sondę odpinałem również brak reakcji
na zimnym przez chwilę po odpaleniu jakby lepiej ale szybko się to pojawia.
Dodatkowo na wolnych kołysze silnikiem jakby zapłony wypadały
wcześniej był błąd czujnika rpm dlatego zmieniłem aparat
błąd nie wraca a to kołysanie zostało.
Tylko że wcześniej jedynie na wolnych tak pracował wkręcał się normalnie
też obstawiałem pompę bo kiedyś już miałem podobnie i po wymianie ustało.
Tylko wtedy było tak jakby chwilowe zmulenie przy pełnym bucie
teraz aż szarpie samochodem i często pełne dociśnięcie gazu pomaga mu to przełamać
i dostaje kopa jak tylko przekroczy 4000
PS nawet ciśnienie na cylindrach mierzone bo objaw podobny jakby jeden gar wypadał
i na każdym równo po 16bar
na zimnym przez chwilę po odpaleniu jakby lepiej ale szybko się to pojawia.
Dodatkowo na wolnych kołysze silnikiem jakby zapłony wypadały
wcześniej był błąd czujnika rpm dlatego zmieniłem aparat
błąd nie wraca a to kołysanie zostało.
Tylko że wcześniej jedynie na wolnych tak pracował wkręcał się normalnie
też obstawiałem pompę bo kiedyś już miałem podobnie i po wymianie ustało.
Tylko wtedy było tak jakby chwilowe zmulenie przy pełnym bucie
teraz aż szarpie samochodem i często pełne dociśnięcie gazu pomaga mu to przełamać
i dostaje kopa jak tylko przekroczy 4000
PS nawet ciśnienie na cylindrach mierzone bo objaw podobny jakby jeden gar wypadał
i na każdym równo po 16bar
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest
/ 
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest

