
[ Micra] Nissan Micra K10 GA16DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
na forum w UK ktoś montowałmimier pisze:wronek a ten patent z gwintem od golfa to jakis sprawdzony czy Ty na to wpadles? Nie slyszalem, zeby ktos wczesniej sie w to bawil w K10

aczkolwiek mogłeś na to zwrócić uwagę jak wymieniałeś manżety, Tobie by wpadł hajs a ja byłbym zadowolonyMacGayver pisze: Bo nie byłeś z tym u mnie![]()
Fajnie wszystko się na fotkach prezentuje, jak to ładnie można zdjęcia porobićKiedy wyjeżdżasz na ulice trochę poszaleć?

K10 GA16DE + Madzia 323 

Kilka zaległych fotek po rozebraniu zawieszenia i zdjęciu baku 
Bak, wahacze, belka jeszcze przed piaskowaniem i malownaiem.
Podłoga przed nałożeniem konserwancji


Jak widać przewody wymagały natychmiastowej interwencji

Na razie robota czeka na adaptery z lasera i poligumki następne musiały pójść do tokarza, a czas nieubłaganie płynie
Plan na dzisiaj, złożyć zaciski na nowych tłoczkach i gumkach, uszczelnić kolektor i poskładać wydech, wymienić oleum

Bak, wahacze, belka jeszcze przed piaskowaniem i malownaiem.


Podłoga przed nałożeniem konserwancji




Jak widać przewody wymagały natychmiastowej interwencji


Na razie robota czeka na adaptery z lasera i poligumki następne musiały pójść do tokarza, a czas nieubłaganie płynie

Plan na dzisiaj, złożyć zaciski na nowych tłoczkach i gumkach, uszczelnić kolektor i poskładać wydech, wymienić oleum

K10 GA16DE + Madzia 323 

kurde chciałbym z tobą stanąć na kreskę
coś czuje że te 110kucy w tak lekkiej budzie będzie dobrze zamiatać
kawał dobrej roboty tak trzymaj ! 



viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Przed zlotem udało się skończyć przód i uszczelnić kolektor wydechowy:
Użyłem gwintu od Golfa 3, Bilstein na grubej ladze + H&R sprężyna, używka w b. okazyjnej cenie się trafiła.
Przerobione dolne mocowanie - rozwiercony otwor, dodatkowo dospawane adapterki wycięte laserem, dzięki Ryba!

Górne mocowanie też delikatnie przerobione z pomocą tokarza, dzięki killler:
Zamocowane przewody, zaciski po piasku i proszku złożone na nowych gumkach i tłoczku. A zaciski poskładał Wiooreck, dziękówa
Póki co na starym klocku i tarczy - jeszcze z dawcy.
Na zlocie pierwszy raz założyłem slicka Michelina naciętego na R888 na feldze Intry 7x13. ET23 okało się nieco za niskie, a właściwie to nadkola okazały się za wąskie
Gwint sprawuje się super, sztywno, ale nie taczka, do poprawy geometra bo na zlocie było prawe koło -1 a lewe koło + 1 
Fotka od Cubusia
W tle najlepsze auto świata, na pierwszym planie też jakiś szybki Nissan.
cdn.
Użyłem gwintu od Golfa 3, Bilstein na grubej ladze + H&R sprężyna, używka w b. okazyjnej cenie się trafiła.
Przerobione dolne mocowanie - rozwiercony otwor, dodatkowo dospawane adapterki wycięte laserem, dzięki Ryba!



Górne mocowanie też delikatnie przerobione z pomocą tokarza, dzięki killler:

Zamocowane przewody, zaciski po piasku i proszku złożone na nowych gumkach i tłoczku. A zaciski poskładał Wiooreck, dziękówa



Na zlocie pierwszy raz założyłem slicka Michelina naciętego na R888 na feldze Intry 7x13. ET23 okało się nieco za niskie, a właściwie to nadkola okazały się za wąskie


Fotka od Cubusia
W tle najlepsze auto świata, na pierwszym planie też jakiś szybki Nissan.
cdn.
Ostatnio zmieniony 2013-06-07, 20:00 przez wronek, łącznie zmieniany 1 raz.
K10 GA16DE + Madzia 323 

- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
EL OSAMA - jeżeli się nie mylę, to ogarniasz czasy blisko McG - pysznie! 

-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Konkret OGIEŃ





-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Krzychu ,kadetem teraforget pisze:http://www.youtube.com/watch?v=PkqWFLUFslE

Autko przyjemnie jedzie i mocno trzyma się drogi, fajna pszółka !
http://www.youtube.com/watch?v=vAoFzLpJ ... e=youtu.be
no to jest pojedynek z dzisiaj,słońce prażyło ale dalimy radę
no to jest pojedynek z dzisiaj,słońce prażyło ale dalimy radę

- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
lekka buda czyni cudakiller2000 pisze:Wronek sieje postrach na ulicach

There are no impossible things to do . There're only things which need more time. 
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0

http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
co tam się dzieje w temacie? grzebiesz coś przy Micrusi? 

100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Do ostatniej chwili myślałem, że Micrą nie pojadę, bo pare rzeczy było do ogarnięcia (w takich projektach non stop coś wychodzi). A więc zostały wymienione jarzma i zaciski złożone na nowych gumkach i tloczkach z poprzedniego zestawu, który nie domagał. Dzęki pomocy Daro miałem cały zestaw z tarczami i klockami zaraz pod domem, dzięki stary! Wedlug mechanika te zaciski chodziły dużo swobodniej, co mnie cieszy. Plus popuszczenie ręcznego, bo zaczął mocno trzymać, pozostały jeszcze do zrobienia moce hamowania, bo jest 30% różnicy.
Dalej trzeba było przestawić nieco mocowania od przewodów hamulcowych, bo zaczynały się niebezpiecznie wycierać i zaginać. Poprawiona została geometria przodu, ale jeszcze do poprawki (poprzedni zlot koła -1 i +1, a w tym roku -1 i -1,5 stopnia, ubolewam, że z tyłem nic sensownego nie idzie zrobić w tej kwestii). Na koniec świeża oliwka Motul 300V 15W50.
No a do tego dorzuciłem na przód Yoko A539 185/50R14 i oponka jest super
Cieszy mnie bardzo pierwsze miejsce w OESie, ale to w dużej mierze za sprawą ograniczonej frekwencji w tej konkurencji.
Jedynie nie udało się poraz enty uszczelnic kolektora, dlatego pewnie wiele osób to wychwyciło, a moc pewnie też ucierpiała. Z najbliższych planów uszczelnienie/wyciszenie wydechu, poszerzenie nadkoli, aby wreszcie slick mógł wejść i wypad na jakiś tor/kzk, bo do tego to auto zostało w końcu stworzone
Jak ktoś ma zdjęcia mojej Micrusi to możecie tu śmiało wstawiać.
Dalej trzeba było przestawić nieco mocowania od przewodów hamulcowych, bo zaczynały się niebezpiecznie wycierać i zaginać. Poprawiona została geometria przodu, ale jeszcze do poprawki (poprzedni zlot koła -1 i +1, a w tym roku -1 i -1,5 stopnia, ubolewam, że z tyłem nic sensownego nie idzie zrobić w tej kwestii). Na koniec świeża oliwka Motul 300V 15W50.
No a do tego dorzuciłem na przód Yoko A539 185/50R14 i oponka jest super

Jedynie nie udało się poraz enty uszczelnic kolektora, dlatego pewnie wiele osób to wychwyciło, a moc pewnie też ucierpiała. Z najbliższych planów uszczelnienie/wyciszenie wydechu, poszerzenie nadkoli, aby wreszcie slick mógł wejść i wypad na jakiś tor/kzk, bo do tego to auto zostało w końcu stworzone

Jak ktoś ma zdjęcia mojej Micrusi to możecie tu śmiało wstawiać.
K10 GA16DE + Madzia 323 
