[ 200SX] TimeAttack 200SX
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Przez 2 okrążenia jest OK, potem musze naprawde mocno napierać na pedał aby hamował. Generalnie klocki wykończone i spalone przez 2 trackdaye.
Upgrade hamulca to zmiana piast, rozstawu śrub a więc i felg.. to już sie robi wydatek. BTW: potrzebuje same piasty z S14 czy jakąs większą część zawiasu?
Na początek zaczne chyba od pompy BM57 i powoli do celu..
Upgrade hamulca to zmiana piast, rozstawu śrub a więc i felg.. to już sie robi wydatek. BTW: potrzebuje same piasty z S14 czy jakąs większą część zawiasu?
Na początek zaczne chyba od pompy BM57 i powoli do celu..
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Piast nie trzeba zmieniać żeby wrzucić dowolnie wielki hebel 
Taki Set jak u Baniaka myslę że nieźle by się sprawdził w twojej S13 ale im większy hebel tym lepiej
Co do przejścia na 5 śrub to wystarczy sama zmiana piast - na prasie one wychodzą ze zwrotnic bez problemu no i nowe się wciska
Ps. Swoją Driftową S13 może wezmę next time na tor
Pss. Jak tam nie było problemów z grzaniem się oliwy albo wody ?

Taki Set jak u Baniaka myslę że nieźle by się sprawdził w twojej S13 ale im większy hebel tym lepiej

Co do przejścia na 5 śrub to wystarczy sama zmiana piast - na prasie one wychodzą ze zwrotnic bez problemu no i nowe się wciska

Ps. Swoją Driftową S13 może wezmę next time na tor

Pss. Jak tam nie było problemów z grzaniem się oliwy albo wody ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie mam żadnych problemów z grzaniem sie oliwy po montażu chłodnicy 16rzędowej. Maksymalna temperatura jaką zanotowałem to 110stC.
Chłodnica wody seryjna, ale nie zauważyłem też aby wskaźnik mi drgnął powyżej optymalnej temperatury.
[ Dodano: 2013-06-10, 22:15 ]
Było hamowane na przeciętnej hamowni:

BTW:
szukam pompy BM57 lub BM50 (2 wyjscia) oraz wałka ssącego z CA16DE, może ktoś ma?
Chłodnica wody seryjna, ale nie zauważyłem też aby wskaźnik mi drgnął powyżej optymalnej temperatury.
[ Dodano: 2013-06-10, 22:15 ]
Było hamowane na przeciętnej hamowni:

BTW:
szukam pompy BM57 lub BM50 (2 wyjscia) oraz wałka ssącego z CA16DE, może ktoś ma?

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wpadaj do nas na hamownię obciężeniową, choć widzę że jak na inercję pomiar bardzo ładny - dokładny wyszedł 
Ps. Lepiej zapodać dwa wałki wydechowe z CA18DET - jeszcze bardziej agresywne one są, u mnie tak jest...
Hehehe tyle samo niuta masz co mój wolnossący SR20VE tylko 40 pare KM mniej...
Ps. ile dmuchasz

Ps. Lepiej zapodać dwa wałki wydechowe z CA18DET - jeszcze bardziej agresywne one są, u mnie tak jest...
Hehehe tyle samo niuta masz co mój wolnossący SR20VE tylko 40 pare KM mniej...
Ps. ile dmuchasz

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To na T25 fabrycznej latasz



WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM