Nismo w 90% ogarnięte przez FooGarage a teraz powoli przeze mnie.
MODEL: 1992r, 3d hatchback
SILNIK:
- SWAP z SR20DE High Port na SR20DE Low Port (PRIMERA P10 GT UK 96') by FooGarage.

- Obecnie Olej Shell HX7 10W40 + filtr
- Wszystkie nowe poduszki silnika i skrzyni biegów usztywnione klejem do szyb (oj sztywno jest)


- Usunięty EGR
- Alu korek wlewu oleju Nismo

UKLAD DOLOTOWY:
- Wkładka K&N w ori puszce
- Nadmuch zimnego ze zderzaka
UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor SSAC 2,5 owinięty taśmą Termo
- Tłumik środkowy przelotowy 2,5" AWG
- Rury łączące cały układ 2,5"
- Tłumik końcowy Buzzer 2,25"
ELEKTRONIKA:
- Seryjne ECU z Primery P10eGT
UKLAD NAPĘDOWY:
- Lekkie koło zamachowe około 5,5kg by FooGarage


- Shortshifter + AluNoName gałson - było

- Shortshifter + biała gałka Nismo - jest

- Nowe sprzęgło AISIN
- Nowe przeguby
- Nowy olej w skrzyni Valvoline 75W90 Durablend
ZAWIESZENIE:
- Sprężyny Jamex 35/35 + nowe gazówki


- Nowe poduszki amortyzatorów
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył
- Nowe poduszki stabilizatorów przód + tył
- Nowe przednie wahacze
- Nowe końcówki drążków
- Nowe osłony przekładni
UKŁADOW HAMULCOWY:
- Nowe tarcze przód TRW
- Nowe tarcze tył SPEEDMAX nacinane
- Klocki przód + tył FERODO Premier
- Płyn Hamulcowy ATE
- Usunięty ABS
- Nowe przewody hamulcowe miedziane
BUDA\BODY:
- Ogarnięte blacharsko tylne nadkola od wewnątrz i podłoga
Przed:


Po:


- Seryjne body GTi – zderzak z 4 halogenami (przeciwmgielna + dalekosiężne) + nakładki na progi
- Tylna Lotka GTI-R
- Blenda GTI-R

- Białe boczne kierunkowskazy

- Usunięta tylna wycieraczka
- Lekko przyciemnione szyby tylne boczne i tylna
- Ori alufelgi z Sunnego GTI psiknięte na biało + Bridgestone Turanza ER300 [były]
- obecnie: setup zimowy - OEM alu Sunny GTI + Dębica Frigo2 14" 175/70/R14
setup letni: OEM alu Almera GTI + Continental ContiPremiumContact2 195/50/R15


WNĘTRZE:
- Fotele kubełkowe FK + reszta seria


- Pasy szelkowe kierowcy 4pkt. 3"
- Pasy szelkowe pasażera 4pkt. 2"
- Rozpórki przód + tył by FooGarage – czarny mat stajla

- Kierownica Nardi Torino


- Jakaś tam elektryka – światła, lusterka, szyby
CAR-AUDIO:
- Pro radio Medion + 4 głośniki (!!)
PLANY:
- Mod rozrządu
- CAI z nadmuchem ze zderzaka
- Strojenie na EcuMaster DETIII
- Wywalić końcowego Buzzera i wrzucić coś bardziej cywilnego np. Proex + poprawa całego wydechu bo troche się tarabani,
- Ogarnąć tylne nadkola i końcówki progów – z blachy tylko to zostało do zrobienia (plan na najbliższe tygodnie)
- SWAP na SR20VE/SR20DET (plany na 2014 – jeśli kasa pozwoli)
MOC:
- 152KM@178Nm (pomiar zrobiony jeszcze przez SPOKOjnego)

A tak to się obecnie napędza:
http://www.youtube.com/embed/440HasLf9Q4
ZDJĘCIA:



+ kilka fot z prac nad chrupem:






Cały projekt jak pewnie wiecie ogarniany był przez foo/SPOKOjnego/Tomusia w FooGarage. Chrup dostał kupę nowych frutów a to co pozostało jest powoli wymieniane przeze mnie.
Chrup odpycha się bardzo przyjemnie i myślę, że będzie jeszcze ciut lepiej

Generalnie plan jest taki: lać i upalać bezawaryjnie!
Foty pożyczone od foo

pzdr
rz